Stránka 1 z 1

Tlaky valcu

Napsal: 05 zář 2010 17:51
od omar
Posledni dobou mi zaclo Discovery I s motorem 2,5TDi model 200 stracet vykon ,hlavne do kopce a zaclo cerne kourit z vyfuku.Proto jsme dneska mnerily tlaky na valcich.Na 1-3 byly hodnoty 0,4 az 0,45 MPa ,ale na tom 4 pouze 0,2MPa.TAk co stim?????,Predpokladam ze budu muset sundat hlavu a pak uvidime.Mate nekdo skusenosti????

Re: Tlaky valcu

Napsal: 05 zář 2010 20:18
od Land Jirka
těch 0,45 je i na nafťáka nějak moc....
0,2 je už málo.
já bych u staršího motoru považoval za přijatelnou kompresi 0,26-0,30MPa

Re: Tlaky valcu

Napsal: 05 zář 2010 20:30
od omar
Taky jsme to hodnotily jako docela dost ,ale mnerili jsme to 3krat s pokazde stejnym vysledkem.Vidite to jako problem ,prilis velke tlaky???Na tom 4 je to holt malo,po nedeli poresim nove tesneni pod hlavu dam ti vedet jake potrebuji ,a pak to rozeberem a uvidime co dal.Tak nejak tajne doufam ze to bude jenom ventil at nemusim rozhodit celej motor.

Re: Tlaky valcu

Napsal: 09 říj 2010 21:27
od Forsttimber
nazdar chlapi
dnes som premeral moju D1 300tdi 168000km a nameral som 0,9Mpa na vsetkych valcoch
podla toho co tu pisete je to asi blbost.
na prvom sa mi zo dvakrat podarilo namerat okolo 0,45mpa ale to som asi nemal dobre merak.

nezalezi pri merani aj od miesta merania t.z. ze od trysiek moze ist iny tlak ako na zhavicoch?

ja mam este urobenu aj redukciu ktoru namontujem namiesto zhavica a do toho potom zasuniem tlakomer

Re: Tlaky valcu

Napsal: 09 říj 2010 22:00
od omar
Mne to delal pistni krouzek byla na nem vule cca 8 desetin.Po vymnene krouzku na vsech valcich a novem tesneni pod hlavou se vykon motoru podstatne zlepsil.Pak jsem jeste vyhodil zadni palivovej filtr ten co je u nadrze byl neskutecne zasranej,misto nej jsem dal jenom hadicku,novej stoji cca 2500kc.Do motoroveho prostoru jsem dal obycejnej filtr na hrube necistoty za cca 60kc.Od te doby discoska jezdi jak za mlada, div se ne po zadnich.

Re: Tlaky valcu

Napsal: 10 říj 2010 08:20
od MadTom
Pokud to v motoru nebudeš mít úplně zalepené, tak je jedno, jestli měřič komprese dáš místo žhaviče nebo vstřikovače. Z obou vede dest velká díra až do válce. Já jsem to dával míst žhavičů - měl jsem na to nářadí. V servisu zase vzndávali vstřikovače - bylo to rychlejší, měli na to nářadí a rovnou je vrazili na stolici na test a seřízení.

Re: Tlaky valcu

Napsal: 10 říj 2010 08:52
od Forsttimber
mne sa hlavne jedna ci pri merani na zhavicoch moze byt iny tlak ako na vstrekovacoch.

Re: Tlaky valcu

Napsal: 10 říj 2010 10:14
od turby
nemel by byt, jak tu uz padlo, obe diry konci ve stejnem spalovacim prostoru valce

Re: Tlaky valcu

Napsal: 16 led 2011 18:17
od omar
:mrgreen: