Stránka 1 z 8

Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 05 zář 2010 21:01
od Hanz RR VOGUE
Jsem už členem tohoto fóra si 3 roky, jen jsem se na chvíli odmlčel, po té co jsem prodal svůj RR P38 2,5DT. V této době jsem zapoměl heslo a vlastně všechny své přihlašovací údaje a tak mám nový účet, zároveň jsem v době po Range Roveru jezdil a laboroval s Mitsubishi Pajero 3,2 DID a zároveň asi nebylo Pajero to pravé ořechové, neboť jsem se nedávno vrátil k LR RR L322 3,0D LM VOGUE a jsem šťastný! moc! ani nevíte jak...

Range jsem si dovezl z Itálie, má poctivě servisovaných 200tis km a je z roku 2003 na nových měchách, s vyměněným difem po svolávačce a po velkém servisu, takže zatím jen jezdím, kochám se přírodou, luxusem a monstrozností tohoto modelu, L322 mě naprosto uchvátila. Ono přesednout si z Laviček v Pajeru do kožených sedadel provedení Vogue je tak rapidní rozdíl, že se při jízde v RR musíte smát každému Pajeristovi kterého potkáte na silnici.

Jinak mám provedení 3,0 diesel 130kW a nemůžu říct že by měl s autem nějaké větší problémy, cestovat po dálnici se dá lehce v tempu 160km/h a opravdu jede mnohem více než RR P38 s 2,5 TDS, držím se anglického pravidla: Nedělej svůj Range Rover rychlejším, neboť ho zničíš, udělej ho raděli luxusnějším pro tvou radost.

Zdravím všechny uživatelele a na dále budu sem do tohoto vlákna psát všechny další poznatky z provozu Range Roveru.

Re: LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 07 zář 2010 08:31
od ROMOMAN
JA ŤA VÍTAM A SOM RÁD ŽE SI SA VRÁTIL NA TÚ SPRÁVNU CESTU :clap :clap :ty jeden...:

Re: LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 07 zář 2010 10:09
od merlin
Gratuluji, jsem rád, že se rodina L322 na tady fóru rozrůstá.
Ať slouží ke spokojenosti

Re: LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 10 zář 2010 22:56
od Hanz RR VOGUE
Toulám se teď hodně často se svým tulákem, víc než s Pajerem, dnes jsem udělal výměnu oleje v převodovce, včetně proplachu a výměny filtru, je to znát, převodovka řadí sametověji, odezva je lepší. Ten kdo se nechá ukolébat tím že je v automatu doživotní náplň oleje, ten brzy zapláče, a vlastně se musím smát jak mají na vaně převodovky GM napsáno: WARNING! - NO OIL RECHARGE! - jen tam zapoměli dopsat, že je po té potřeba vyměnit celou převodovku a ne jen náplň. Faktem je to že převodovka je dražší náhradní díl než filtr a olej, tak proč se zabývat jeho výměnou... :moon Pozn: filtr včetně těsnění lze koupit v Land Roveru. Lil jsem DEXRON III/MERCON od Valvoline, i s pruplachem bylo potřeba 12l oleje.

Zdravím všehny majitele tuláků a těším se na sobotu - podniknu nějakej výlet.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 12:10
od Hanz RR VOGUE
A taky bych zapoměl, udělal jsem softovou úpravu řídící jednotky z 130kW na 156kW a 390Nm na 500Nm, dolal pan AC Schnitzer, range teď jede opravdu pro radost.

Udělal jsem to pro to abych nemusel motor vytáčet.

Re: LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 13:17
od Acon
Hanz RR VOGUE píše:....Pozn: filtr včetně těsnění lze koupit v Land Roveru. Lil jsem DEXRON III/MERCON od Valvoline, i s pruplachem bylo potřeba 12l oleje.
....
No, myslím, že tu na fóre snáď ani nie je majiteľ automatu, čo by sa spoliehal na doživotnú náplň. Chvalabohu je tu X ľudí, ktorý vedia poradiť a vyhnúť sa tak následkom ľudskej hlúposti. No nových modelov aj skúsenosti s nimi je tu málo. Sú tu spokojný D 3okári a Ty si druhý majiteľ L322 a prvý s dieslom. Takže sa to už začalo rozrastať. Aj keď čistokrvný offroaďáci asi zostanú pri modeloch do r.v. 02

Re: LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 19:49
od Hanz RR VOGUE
Acon píše:
Hanz RR VOGUE píše:....Pozn: filtr včetně těsnění lze koupit v Land Roveru. Lil jsem DEXRON III/MERCON od Valvoline, i s pruplachem bylo potřeba 12l oleje.
....
No, myslím, že tu na fóre snáď ani nie je majiteľ automatu, čo by sa spoliehal na doživotnú náplň. Chvalabohu je tu X ľudí, ktorý vedia poradiť a vyhnúť sa tak následkom ľudskej hlúposti. No nových modelov aj skúsenosti s nimi je tu málo. Sú tu spokojný D 3okári a Ty si druhý majiteľ L322 a prvý s dieslom. Takže sa to už začalo rozrastať. Aj keď čistokrvný offroaďáci asi zostanú pri modeloch do r.v. 02
Je jasný že L322 nedosáhne na přednosti předchozí verze P38, která byla taky "offroudově" ochuzená proti RR Classic, ale zase je mnohem luxusnější a svého majitele dokáže i s odstupem času hýčkat, to samé platí pro L322 (Sám jsem zvědav s čím příjdou po L322?). Ale k věci Range Rover, tak jak ho mám teď já, je rozhoně větší offroad než BMW X5 či Audi Q7 a jim podobné nesmysly (raději si od těchto značek koupím osobák). V Range Roveru můžete stále pokračovat, i když rozblácená a rozbitá cesta a špatné počasí říká že je čas jet domů!, což málo které z již zmiňovaných aut dokáže bez úhony. L322 se nebojte, opravdu se v Land Roveru snažily aby se nestal terčem posměchu, Byť má nezávislé zavěšení náprav.

Zatím mě hýčká za jakýchkoliv okolností a já jej také.

Jinak ta změna software prospěla, motor má více energie v nízkých otáčkách a to se rapidně projevilo na jízdě, kdy se motor do každého stoupání nepřetáčí díky nízkemu výkonu a nutnosti podřadit nižší převodový stupeň, a samozřejmě i na spotřebě paliva. Jízda je teď více komfortnější - úpravu dopručuji.

Re: LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 20:13
od Acon
Hanz RR VOGUE píše: Ale k věci Range Rover, tak jak ho mám teď já, je rozhoně větší offroad než BMW X5 či Audi Q7 a jim podobné nesmysly ....
S tým absolútne súhlasím. Ja som ani nechcel aby to vyznelo ako nejaká kritika. Mne RR veľmi imponuje a rád by som sa dožil tej roztopaše, mať ho ako rodinné auto na bežné jazdy. No na to si ešte počkám. No aj tak by som nevydržal a trochu by som mu "zdrsnil výraz". Aspoň rezrvou na dverách, lebo OFF s rezervou pod kufrom :shake

Re: LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 20:23
od Hanz RR VOGUE
Acon píše:
Hanz RR VOGUE píše: Ale k věci Range Rover, tak jak ho mám teď já, je rozhoně větší offroad než BMW X5 či Audi Q7 a jim podobné nesmysly ....
S tým absolútne súhlasím. Ja som ani nechcel aby to vyznelo ako nejaká kritika. Mne RR veľmi imponuje a rád by som sa dožil tej roztopaše, mať ho ako rodinné auto na bežné jazdy. No na to si ešte počkám. No aj tak by som nevydržal a trochu by som mu "zdrsnil výraz". Aspoň rezrvou na dverách, lebo OFF s rezervou pod kufrom :shake

Tak se těším na to až budeš L322 vlastnit, alespoň bude s kým tento model probírat. Jinak jak se máte na Slovensku??? Hned bych tam k Vám podnikl výpravu, naposledy jsem byl letos v Tisovci a SUPER!!!. Nemáš nějakej tip na stretnutie?

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 22:12
od libovka
Nechci ti kazit radost,ale vhledem k tomu že servisuju BMW a L322 má komponenty z BMW X5 a to jak motor tak převodovku. Co se týče té převodovky tak ty pěkně umírali v BMW jelikož jsou poddimenzované co se týče kroutáku.A to X5 váží 2100kg takže v RR je to pro ní větší záhul protože je těžší.To že jsi to načipoval tak si životnost té převodovky moc nepodpořil.Sám jsem L322 chtěl,ale nakonec jsem konkrétně kuli té převodovce od něj upustil.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 22:29
od Hanz RR VOGUE
libovka píše:Nechci ti kazit radost,ale vhledem k tomu že servisuju BMW a L322 má komponenty z BMW X5 a to jak motor tak převodovku. Co se týče té převodovky tak ty pěkně umírali v BMW jelikož jsou poddimenzované co se týče kroutáku.A to X5 váží 2100kg takže v RR je to pro ní větší záhul protože je těžší.To že jsi to načipoval tak si životnost té převodovky moc nepodpořil.Sám jsem L322 chtěl,ale nakonec jsem konkrétně kuli té převodovce od něj upustil.
U převodovky je problém ve slabém měniči a přemosťovací spojce, musím tě zklamat, to je právě to čeho se vůbec nebojím, pod ponkem u mého kámoše leží stále několik repasů za rozumnou cenu. A nějakou tu korunu do dobrýho auta neřeším.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 22:36
od Hanz RR VOGUE
Dodatek: měl jsem Audi RS6 a u ní byl obdobný problém s převodovkou, byť to nebyla GM ale ZF, u ní byla životnost měniče cca 60.000km a lamel cca 100.000-120.000km, poznámka: krouťák byl 560Nm.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 22:42
od Acon
Hanz RR VOGUE píše:.... pod ponkem u mého kámoše leží stále několik repasů za rozumnou cenu. A nějakou tu korunu do dobrýho auta neřeším.
To je úplne správny postoj majiteľa LR :yes
Hanz RR VOGUE píše: Tak se těším na to až budeš L322 vlastnit, alespoň bude s kým tento model probírat. Jinak jak se máte na Slovensku??? Hned bych tam k Vám podnikl výpravu, naposledy jsem byl letos v Tisovci a SUPER!!!. Nemáš nějakej tip na stretnutie?
No, ak to pôjde s mojim šťastím takto ďalej, tak prídem aj o DII :( Nemám dobré životné obdobie a to súvisí aj s mojim samotárstvom, čo sa offroadu týka. Ja si občas doprajem jazdu v okolí mojej chalupy. Je tam množstvo ciest-neciest, žiadna chránená oblasť, žiadne súkromné pozemky, nikto, komu by to vadilo... Doteraz na Nive a AROe, pretože som mal DII leštenku, ale teraz už mám DII podľa svojich predstáv (no, ešte jej niečo chýba, ale pracuje sa na tom) a tá už si výletov po prírode užije. Žiadny extrém, ale občas asi využijem aj naviják.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 22:48
od Hanz RR VOGUE
Acon píše:
Hanz RR VOGUE píše:.... pod ponkem u mého kámoše leží stále několik repasů za rozumnou cenu. A nějakou tu korunu do dobrýho auta neřeším.
To je úplne správny postoj majiteľa LR :yes
Hanz RR VOGUE píše: Tak se těším na to až budeš L322 vlastnit, alespoň bude s kým tento model probírat. Jinak jak se máte na Slovensku??? Hned bych tam k Vám podnikl výpravu, naposledy jsem byl letos v Tisovci a SUPER!!!. Nemáš nějakej tip na stretnutie?
No, ak to pôjde s mojim šťastím takto ďalej, tak prídem aj o DII :( Nemám dobré životné obdobie a to súvisí aj s mojim samotárstvom, čo sa offroadu týka. Ja si občas doprajem jazdu v okolí mojej chalupy. Je tam množstvo ciest-neciest, žiadna chránená oblasť, žiadne súkromné pozemky, nikto, komu by to vadilo... Doteraz na Nive a AROe, pretože som mal DII leštenku, ale teraz už mám DII podľa svojich predstáv (no, ešte jej niečo chýba, ale pracuje sa na tom) a tá už si výletov po prírode užije. Žiadny extrém, ale občas asi využijem aj naviják.
Však taky nechci nějaký extrém, jen nějaký výlet za poznáním Slovenska.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 11 zář 2010 23:22
od Acon
Hanz RR VOGUE píše:
Však taky nechci nějaký extrém, jen nějaký výlet za poznáním Slovenska.
Ja to robím každoročne tak, že sadnem s manželkou do auta a idem. Nič nepokazíš ak sa vydáš:
1. deň na Oravu (Terchová a Vrátna dolina, potom krížom cez Zázrivú do Hrušína, prespať niekde pri Oravskej priehrade.
2. (možno aj 3.)/deň vyraziť cez Oravský podzámok (+ návšteva zámku) do Zuberca (+ skanzen Oravskej dediny a ak si turista, tak odtial začína chodník na Roháčske plesá-Záp. Tatry) potom to zobrať krásnou horskou cestou s nekonečnými dolinami na juh ponad Liptovskú Maru a prespať v Demenovskej doline.
3.(4.) deň, jazda dialnicou alebo skôr starou cestou cez Liptovský Hrádok, Kráľovu lehotu, Malužinú , Horský prechod Čertovica do Podbrezovej a pokračovať na Brezno a ďalej do Slovenského raja. Nechať sa vyviezť lanovkou v Dedinkách a späť po vlastných popod lanovú dráhu. Prespať v Palcmanskej Maši (Hotel Raj) na druhej strane priehrady. Z tej strany je pekná ranná prechádzka po žel. trati okolo priehrady. Je to len kúsok no tá scenéria stojí za vytrávenie raňajok.
4. (5.) deň... neviem, je toho viac, no doporučil by som trochu kultúry :arrow: Dobšiná :arrow: Betliar a navštíviť tamojší kaštieľ. Potom :arrow: Krásnohorské podhradiea a hrad Krásna Hôrka.

Jediné - , čo žial musím skonštatovať, sú služby po doporučenej trase. Sú tam krásne miesta, no služby na úrovni 70" rokov :(

Chodievame takto aj do čiech. Máme radi Kutnú Horu, Český Krumlov, Mariánske Lázňe... Väčšinou sa len tak neplánovane vyberieme... Ja hlavne milujem tú výletnú jazdu. To si užívam.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 12 zář 2010 08:50
od libovka
Hanz RR VOGUE píše:
libovka píše:Nechci ti kazit radost,ale vhledem k tomu že servisuju BMW a L322 má komponenty z BMW X5 a to jak motor tak převodovku. Co se týče té převodovky tak ty pěkně umírali v BMW jelikož jsou poddimenzované co se týče kroutáku.A to X5 váží 2100kg takže v RR je to pro ní větší záhul protože je těžší.To že jsi to načipoval tak si životnost té převodovky moc nepodpořil.Sám jsem L322 chtěl,ale nakonec jsem konkrétně kuli té převodovce od něj upustil.
U převodovky je problém ve slabém měniči a přemosťovací spojce, musím tě zklamat, to je právě to čeho se vůbec nebojím, pod ponkem u mého kámoše leží stále několik repasů za rozumnou cenu. A nějakou tu korunu do dobrýho auta neřeším.
No pokud to bereš takhle tak to potom jo. :)

Re: LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 12 zář 2010 13:24
od Hanz RR VOGUE
Ale k věci Range Rover, tak jak ho mám teď já, je rozhoně větší offroad než BMW X5 či Audi Q7 a jim podobné nesmysly (raději si od těchto značek koupím osobák). V Range Roveru můžete stále pokračovat, i když rozblácená a rozbitá cesta a špatné počasí říká že je čas jet domů!, což málo které z již zmiňovaných aut dokáže bez úhony. L322 se nebojte, opravdu se v Land Roveru snažily aby se nestal terčem posměchu, Byť má nezávislé zavěšení náprav.

A co na to Jeremy s top gear při testu X6: mrkněte na toto video až do konce: http://www.youtube.com/watch?v=Ibg2_VVJ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 12 zář 2010 14:20
od Acon
MB ML rovnako ako BMW X, Audi Q a podobné čudá sú mimo môjho chápania. Sú to autá určeno snobom, ktorých uspokojuje fakt, že ich vlastnia. Dokonca si myslia aký skvelý majú off.. No nikdy nezistia opak, pretože na snobskú rybačku po udržiavanej panelovke sa s tým dostanú. Vlastne som nepochopil ich význam, pretože ako bolo povedané v tom klipe o X6, na ceste je to nepohodlné ako offroad a v teréne neschopné ako onroad.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 15 zář 2010 21:57
od Hanz RR VOGUE
Průměrná spotřeba na trase 700Km - 11,7l/100km - 80% dálnice 160kmh+. Před chipem 13l/100Km, výkon motoru je znát, teď zvládá RR lépe.

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Napsal: 18 zář 2010 19:29
od libovka
Nechci se tě dotknout,ale řekni mi v čem je to větší offroad oproti X5 :?: Vždyt je to X5 v jiný kastli.