Stránka 1 z 4
Únik kapaliny
Napsal: 06 zář 2010 11:28
od Tim
Zdravim chlapi. Prosím Vás o radu. Uniká mi chladící kapalina. Pod chladičem bývá sucho,ten asi neteče. Měl jsem tedy podezření na prasklé těsnění pod hlavou,ale kontroloval jsem olej a ten je (zdá se mi) čistej. Voda z toho mizí zvláštnim způsobem... Ujel jsem cca 50km a v nádržce mi ubylo asi centimetr. Poté jsem jel asi 2,5 km do vedlejší vesnice a ráno zpátky a nádržka byla téměř prázdná. Teď jsem s tím najel asi 20km a zůstala hladina stejná... Mohla by to být třeba vodní pumpa? Děkuji za rady a názory. Jirka
Re: Únik kapaliny
Napsal: 06 zář 2010 13:28
od cesta
Mě jak odešla pumpa, tak to šlo vidět, byl mokrý klíňák a po zastavení bylo pod autem mokro, v místě pumpy.
Únik kapaliny
Napsal: 06 zář 2010 13:45
od Tim
No já nad tim s baterkou stál půl hodiny,ale mokro jsem nikde neviděl... Jak poznam jestli mi voda nejde do válců? Z výfuku zdáse nic nekape...
Re: Únik kapaliny
Napsal: 06 zář 2010 17:16
od horo
pokud jde voda do válců, jde z výfuku bílý dým

Únik kapaliny
Napsal: 08 zář 2010 09:33
od Tim
Výfuk kouří normálně. Teď jsem najezdil tak 70km popojížděnim do práce, to je 7km a v nádržce neubylo (jestli jo tak 2 nebo 3 mm) tak se zdá že to teče jen když je motor zahřátej... Kdyby bylo ruplý těsnění nebo hlava tak to teče i zastudena nebo ne?
Re: Únik kapaliny
Napsal: 29 zář 2010 21:40
od dzordzi
Tak tento problém mám aj ja.....

stále mizne voda v nádobke, ale nikde neteče, ani nedymí. raz za týžden musím dolievat asi 1L vody.....
Mám ale podozrenie že to teče vo vnútry z radiatora cez ventilátor dole do koberca sú tam po stranách zaschlé biele stopy po stekaní dákej vody..... a je v aute dost vlhko a taký zvláštny smrad ked sa pustí kúrenie- z klímy smrad necítit iba ked ide kúrenie, taký štiplavý dusivý smrad

Re: Únik kapaliny
Napsal: 01 říj 2010 20:16
od dzordzi
Tak dnes som sa naštval a dal sa na opravu toho prečo vám uniká voda..... Je to velká choroba Freelanderov -čaká to každého......

Re: Únik kapaliny
Napsal: 01 říj 2010 23:31
od tagr
tak díky moc za foto, ale to je teda děs

jak jsi to dlouho doloval

Re: Únik kapaliny
Napsal: 04 říj 2010 09:22
od BeerRudolf
Tak to je masakroidní

, to snad raději včas prodat auto

Re: Únik kapaliny
Napsal: 04 říj 2010 10:33
od dzordzi
Po vyčistení už to vyzeralo pekne a voňavo.

takto asi klímu nečistí nikto

Re: Únik kapaliny
Napsal: 04 říj 2010 22:18
od tagr

NO NEBOJ RUDO TVOJE LEŠTĚNKA TO JEŠTĚ CHVILKU ASI TAK 10 LET VYDRŽÍ A PAK SI DÁŠ ROZBORKU ZBORKU A MÁŠ ZASE 100 000 KM KLID

A PAK MUZEUM

jinak mně tohle čeká až budu upravovat palubku tak to vemu jedním vrzem
Dík za fajn fotky aspon vím do čeho lezu

Re: Únik kapaliny
Napsal: 06 lis 2010 15:14
od Tim
Já už toho začínam mít plný zuby... Po patáliích s motorem (zadřela se napínací kladka rozvodového řemene a potkal se motor a to 3000 km po výměně rozvodů ) mi motor udělali v autorizovaném servisu s tím, že je nová i vodní pumpa a těsnění pod hlavou... To byla dvě místa kde mi mohla kapalina předtím utíkat. Jenže teď je to horší než předtim. Zaprvý co mi to vrátili nefunguje ukazatel teploty kapaliny, zadruhý ohřeju motor, otevřu kapotu a nádržka s kapalinou je prázdná a systém je natlakovanej k prasknutí... Když odšroubuju víčko, tlak se uvolní a kapalina mi nateče do nádržky,ale než vychladne motor,je nádržka zas prázdná... Co to má znamenat? Předtim mi kapalina mizela,ale pomaleji a hlavně se to tolik netlakovalo... Taky se mi zdá že to víc kouří a někdy i hůř jede... Co s tim?
Re: Únik kapaliny
Napsal: 06 lis 2010 21:30
od tagr
Re: Únik kapaliny
Napsal: 06 lis 2010 21:32
od tagr
Dzordzi kde měli ty radiátorky a jsou i někde jiné než ty origoš- třeba nerez ????
Re: Únik kapaliny
Napsal: 07 lis 2010 11:12
od Tim
to vám samozřejmě rád napíšu... Je to servis DAJBYCH Plzeň. Nevim jestli mam ty nervy jim tam to auto dávat podruhý na reklamaci, měsíc čekat na auto a bát se, co na tom zas zk...í... Spíš by mne zajímalo,čim to může bejt... Nechal jsem povolený to víčko ať se to tolik netlakuje, ale dělá to divný věci. Nastartuju,ujedu tak půl kilometru, spustí se větráky, a běží ještě tak 20 vteřin po tom,co chcípnu motor. To mi nepřijde normální... Navíc jak nefunguje teploměr na vodu tak ani nevim jestli se to nepřehřejvá atd...
Re: Únik kapaliny
Napsal: 07 lis 2010 11:24
od dzordzi
Nerezový radiator som ešte veru nevidel.... dal som obyčajný aký sa dá zehnat. V ELIT-e ho majú o 10€ lacnejší jako v GB...
Re: Únik kapaliny
Napsal: 07 lis 2010 12:14
od tagr

ad Tim no nevím kolik za to chtěli, ale pokud to zlobí vrat to tam, nebo chtěj spátky peníze protože když autorizák tak to musí být OK
K topení , tedy tento radiátor nahradil ony ,,podivné" žloté rozpadlé nic na fotce

a vešl se i funguje?

k plné spokojenosti , pokud ano napiš prosím označení at ostatní tedy i já máme snadnější práci. Děkuju moc
Re: Únik kapaliny
Napsal: 07 lis 2010 16:31
od Tim
tak ted jsem otevrel kapotu, nadrzka samosebou prázdná, větráky větraly a mokro bylo okolo tý nádržky,ale to bylo pravděpodobně tim nedotažanym víčkem. A takovej laickej dotaz. Když otočim klíčkem než nastartuju,ozve se zvuk nějakýho čerpadla. Co to je a musí se ozvat pokaždý? Mě se totiž dvakrát po sobě neozvalo nic, po třetí už jo... Co to? Předem děkuji...
Re: Únik kapaliny
Napsal: 07 lis 2010 17:15
od tagr

u TD4 pokud je to slabounké tak to bude palivové čerpadlo , tady u 1,8 si nejsem moc jistý, benzín nedělám

Re: Únik kapaliny
Napsal: 07 lis 2010 18:33
od Tim
já si to právě myslim taky, akorát je mi divný že jsem nastartoval a normálně jel... No tak teď jsem dojel,když jsem vyřadil a klesly otáčky tak auto pomalu přestalo svítit a ventilace foukat a když jsem vypnul motor tak ty větráky běžely ještě tak 2 minuty... Víčko zavřený nadoraz a hadice zas natlakovaný k prasknutí... Už si pomalu hledám provaz a hezkej strom na kopci...
