Stránka 1 z 2
PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 06 zář 2010 16:18
od lovec
Jsou tu nějací štastní majitelé prac. čtyřkolek

Zajímají mě zkušenosti,rady při výběru

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 06 zář 2010 16:24
od visby
mame doma polaris sportsman 500, dvojmiestny...
zvlada vsetko od pohodlnej jazdy po ceste, cez vytahovanie aut z blata az po prehananie na MX drahe...
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 06 zář 2010 16:34
od lovec
Věřím,ale já budu muset do niší cen.kat.

Někdo další

/i ti neštastní/
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 08 zář 2010 21:04
od tomm1
také máme polaris sportsman 800 efi x2, opravdu obrovská atv, vyjede všechno, hodně toho uveze opravdu super!!!
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 08 zář 2010 22:04
od Pama
Mám obavu že tvůj dotaz je poněkud povšechný a odpovědět je těžký...
Máme doma dvě atv-
Suzuki kingquad 750
Yamaha Grizzly 600
taháme dřevo, používáme sněžnou radlici,přeprava osob je samozřejmostí.
Jak jsem psal víš, nevím na jakou práci ji budeš mít a tak věci jako:
nezávislý zavěšení kol -ano/ne,
Objem motoru -ano/ne
chlazenímotoru -voda/olej/vzduch
všechno to není úplně důležitý, ale rozhodně- pokud budeš chtít přední radlici, nebo něco tahat tak 4x4!!!!
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 09 zář 2010 08:56
od mikedee
v parte mame nekolik CanAm Outlander, ja mam Renegade ... coz te asi nezajima
Nicmene moje prvni ctyrkolka byla Journeyman Gladiator: k tomu jen to, ze na bezne pracovni zachazeni (tahani drivi z lesa a pod.) je to masina uplne v pohode. Jen je potreba pocitat s tim, ze neumi brzdit motorem a brzdy take nejsou nic moc. Jinak je to docela robustne poskladanej stroj. Ja jsem ho prodal, protoze jsem zjistil ze s masinou vic bahnim a skacu, nez jezdim do lesa. A Glad na to skakani moc neni.

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 09 zář 2010 09:01
od pidibi
...
Napsal: 09 zář 2010 13:28
od Tim
Ahoj. Já ti teda neporadim co jo, ale poradim ti co urcite ne. Měl jsem čtyřkolku odKINROAD V.D.O. Moto a jsem rád, že se mi povedlo ji konečně prodat. Chudák ten,co ji koupil. Nalákali mne právě na nízkou cenu ale na čtyřkolce jsem každej den půl hodiny jezdil (po silnici!) a téměř každý den z ní něco upadlo... Začalo to výfukem, pak se utrhl šroub co držel převodovku, asi 10x jsem byl v servisu s tim že dostatečně nedobíjí a bylo mi nakonec sděleno že neví co s tim. A jelikož tyto čtyřkolky montují přímo mne za barákem a z mého okolí si ji koupilo víc lidí tak můžu řici že jsem nenatrefil na špatný kus, ale že s ní maj problém všichni.
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 09 zář 2010 13:43
od tomm1
pokud ji chceš používat na práci, vyplatí se nešetřit a koupit nějakou pořádnou značkovou.
ja doporučuji POlarise, ale známej má suzuki Kingquad a je také super a hlavně bez poruch.
a pokud nemáš na novou, radši bych koupil starší nějakou značku, než novou no name..
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 09 zář 2010 16:21
od lovec
Díky za příspěvky

Moje představa o využití je asi taková-krátké vyjížtky po okolí /LÉTO I ZIMA/,ne moc náročna práce v lese /odvoz pár polen-co dovolí přívěs a brzdy/,odvoz krmení do krmelce,dojet nakrmit/podle sněhu-jinak běžky

/ snad odhrnutí sněhu.Hodně mě nabízí TGB 425 4x4/TGB 550/ nebo Emu alltrack 500 Vario taby je lákavá cena,ale jde mi o spolehlivost tak zatím nevím.řek bych ,že nejsem ničitel mot voz./Už jsem jezdil z kdečím/ a koupě ojeté značky je taky ošidná záležitost

to je jako s auty -ta mě snad dáte zapravdu .
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 09 zář 2010 16:41
od KRANG
měl jsem sice Yamahu YZ250 Warrior (53k) ale sportovní, která šla do světa. Nicméně se zas po něčem mrštnějším dívám. Myslim si, že je lepší ojetá japonka než nová čína

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 10 zář 2010 01:27
od ATOL
v nižší cenové kategorii je taiwanská Dinli Centhor 700....
mě vyšla na 150.000,- včetně radlice na sníh, navijáku, předního a zadního kufru a dvou přileb....celkem slušně zpracovaná a festovní....samozřejmě, že nějaký muchy má....letos se mnou prošla dost drsnou zatěžkávací zkoušku na Ukrajině a bez jediné závady....a to jsem ji i okulil....akorát se zvohnul přední nosič....jóóóó a ještě jednu závadu jsem měl....levá zadní obrysovka přestala svítit, páč jsem neměl kloudně dopasovanou gumovou krytku, tak byla plná bahna a prdla žárovka....
jináč motoricky je naprosto dostačující....po otevření 30 kW....nádrž na 20 litrů....váha cca 300 kg....
a bližší info se dočteš tady:
http://www.quadmania.cz/forum-detail/?f ... d=&&pgr=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 10 zář 2010 07:56
od Mešky
Taky můžu doporučit Polarise. Měl jsem Sportsman 500, super na práci i zábavu. Kamarád měl Grizzlyho a měl s tím problémy, odchazely mu ložiska v kolech a nakonec mu podala ojnice ruku z motoru.
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 10 zář 2010 15:09
od macejky1
Na EMU jsem párkrát jel ( alltrack 500 a tractor 500 ) a myslím, že jsou to dost bytelné a poctivé stroje. Za ty peníze jsem o ní taky přemýšlel.
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 27 pro 2010 17:06
od KRANG
wohoo, protože sem byl celej rok hodnej, tak sem si nadělil Grizlíka 660

přes svátky sem vyjezdil ve sněhu dvě nádrže
..tady je recenze
http://www.youtube.com/watch?v=7eY1VXyckps" onclick="window.open(this.href);return false;
a i šnorchlik se dá vyrobit
http://www.youtube.com/watch?v=Tx5EL4Vm7tg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 27 pro 2010 17:21
od Stavros
To je nadhera, hned bych se svez, je to zase o level vejs nez zavrenej v aute.
Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 27 pro 2010 19:05
od tagr
no jo to by chtělo na vše nějaké dědictví

jinak nevim kam dřív

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 27 pro 2010 19:27
od majkro
Stavros píše:To je nadhera, hned bych se svez, je to zase o level vejs nez zavrenej v aute.
A o level niz, nez na dvoukolech

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 27 pro 2010 20:09
od KRANG
majkro píše:A o level niz, nez na dvoukolech

To bych neřek, s mojí ex jsem na kluky s kroskama většinou musel čekat

Jejich nevýhodou v terénu (lese) je vejška a mojí zas šířka ale akcelerace je lepší a rychlost v terénu se dá na 4kuli ustát stejná nebo i větší než na mašině

Re: PRACOVNI čtyřkolky -mimo LR
Napsal: 27 pro 2010 20:37
od majkro
Na cem je lepsi akcelerace?

Na petistovce dvoutaktu, kdyz otevre privera, mam pocit, ze te nedojizdim, ale otacim zemekouli tak aby ses mi priblizoval
