Stránka 1 z 1

Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 18:34
od luque
Objavila sa mi zaujímavá závadana mojej DII :hmm: .
Pokazilo sa mi autorádio :angry , tak som si kúpil nové, samozrejme modernejšie, lacnejšie a neznačkové.
Je zapojené cez eurokonektor, presne tak ako to origo. Pri prepnutí kľúča zapaľovania do prvej polohy sa rozsvieti a začne hrať, to samé aj pri prepnutí kľúča do druhej polohy. Pri štarte ale zhasne a po naštartovaní má zrušené všetky pamäte a musím ho znova ladiť :angry . Proste po naštartovaní si nič nepamätá :Ja blb: .
Vie mi niekto poradiť prečo :hmm: ? Je to v rádiu alebo v aute?

Ďakujem

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 18:36
od Miky_CZ
luque píše:Objavila sa mi zaujímavá závadana mojej DII :hmm: .
Pokazilo sa mi autorádio :angry , tak som si kúpil nové, samozrejme modernejšie, lacnejšie a neznačkové.
Je zapojené cez eurokonektor, presne tak ako to origo. Pri prepnutí kľúča zapaľovania do prvej polohy sa rozsvieti a začne hrať, to samé aj pri prepnutí kľúča do druhej polohy. Pri štarte ale zhasne a po naštartovaní má zrušené všetky pamäte a musím ho znova ladiť :angry . Proste po naštartovaní si nič nepamätá :Ja blb: .
Vie mi niekto poradiť prečo :hmm: ? Je to v rádiu alebo v aute?

Ďakujem
rekl bych v aute, zkus prehodit zluty a cerveny kabel na napajeni, vim ze u nekterych radii sem to musel delat, akorat tam byly jeste prechodky ktere mely prave ty dva kable na zacvaknuti aby to slo jednoduse prehodit

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 18:38
od Miky_CZ
jeste lepe pokud hodis klicek do prvni nebo druhe polohy naladis radio vytahnes klicek a zase se to vyrusi tak je to urcite ono

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 21:51
od luque
Miky_CZ píše:jeste lepe pokud hodis klicek do prvni nebo druhe polohy naladis radio vytahnes klicek a zase se to vyrusi tak je to urcite ono
Nie, pri prepínaní kľúča v prvej a druhej polohe a vypínaní, pamäte zostávajú. Zrušia sa len pri štarovaní. :hmm:

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 21:53
od Miky_CZ
takze vytahnout multimetr, vytahnout konektor a zkusit pin 4,7 a teoreticky jeste 6 jak v nich je napeti pri normalnim stavu, pri otoceni klicku pri startovani atd
na pinu c.4 musi byt napeni furt pri jakemkoliv stavu

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 21:55
od Miky_CZ
pokud tam je napeti furt tak zkusit jine radio, pripadne tam dat kondik? aby nedoslo k takovemu poklesu napeti to ti spis poradi madtom

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 22:03
od luque
Zatiaľ ďakujem :D .

Zajtra to vyskúšam.

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 22:05
od MadTom
Kondík by případně pomohl, ale musel by být ještě s diodou. Myslím si, že je to tím, že na pinu kde má být trvalé napětí toto napětí není trvalé, nebo moc propadá při startování.

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 14 zář 2010 22:09
od Miky_CZ
MadTom píše:Kondík by případně pomohl, ale musel by být ještě s diodou. Myslím si, že je to tím, že na pinu kde má být trvalé napětí toto napětí není trvalé, nebo moc propadá při startování.
tipuju to na to propadani pri startovani, kdyby nebylo stale tak se mu to vymaze i kdyz vynda klicek, vim ze nektere levnejsi radia byly haklive na pokles napeti a nekde sem na to dokonce videl ten kondik s diodou a jeste necim na prodej uz hotovy

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 18 zář 2010 07:29
od luque
Závada odstránená :mrgreen: . Neznačkové rádio vymontované, vrátené do predajne (vrátené peniažky) a kúpené značkové (SONY) za doplatok, namontované, šlape bez problému :clap .

Ďakujem všetkým za rady :hand :yes .

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

Napsal: 18 zář 2010 20:08
od Acon
síce je to čím ďalej tým menej fungujúce pravidlo, ale ako vidieť, niekedy ešte platí, že značka je značka