Stránka 1 z 1
odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 17 zář 2010 14:35
od Miky_CZ
tak sem si liboval ze sem dva roky jezdil temer bez poruchy a zacina se to srat jedno za druhym prvni huci prevodovka pak diferak
ted si to obcas po zastaveni a vypnuti motoru odplivne vodu z nadobky a to docela dost, ale za jizdy se zda ze je to v pohode nehreje se nic cim to asi muze byt? a nestraste ze tesneni to uz by me z toho fakt jeblo

Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 17 zář 2010 21:09
od Land Jirka
Jestli je teplota v pohodě, tak to vypadá na těsnění hlavy

Pokavaď auto přestává i topit, tak je skoro jisté, že vzduch z válců se dostává do vodního prostoru a je špatné těsnění pod hlavou, nebo prasklá hlava.
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 17 zář 2010 23:47
od Miky_CZ
no to je presne to co sem nechtel slyset:-( takze kazdopadne by to do nadobky nemelo tlakovat jo?
Ale ze za jizdy to nedela nic ani voda nekape a prechcije to az po chcipnuti motoru
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 18 zář 2010 04:26
od RudaK
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 18 zář 2010 08:59
od Miky_CZ
no zkusim to jeste vysledovat, protoze to udela tak jednou za 10 jizd, a to jenom kdyz doplnim vodu na rysku co si predtim odplivla, kdyz je hladina nizsi nez ryska tak to nedela
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 06:03
od Hubert
Miky_CZ píše:no zkusim to jeste vysledovat, protoze to udela tak jednou za 10 jizd, a to jenom kdyz doplnim vodu na rysku co si predtim odplivla, kdyz je hladina nizsi nez ryska tak to nedela
A nemáš to někde zavzdušněný. Nebo to že to udělá občas je začátek jak to bude častější a častější tak je to těsnění či hlava.
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 09:46
od discover
Zkus pročistit víčko nádobky, profouknout přívod a odkap. Když si to "odplivne", tak bych to tipoval na podtlak. Pročisti, naplň po rysku a uvidíš. S

Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 15:26
od Max
V chladícím systému má být tlak 3/4 atmosféry, takže vždy by po otevření víčka měla odfouknout pára. Ale pokud ti jde ven voda zkusil bych nejlevnější cestu, vyměnil bych termostat. Koukni jestli máš tu odvzdušňovací hadici dvrdou jako beton, pokud ano rovnou jdi po těsěnění pod hlavou.
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 15:37
od Miky_CZ
no tak sem najezdil 150km, z toho 15km v kolonach, ani jednou si to neodplivlo, neprehralo nic.
Voda se myslim taky neztraci, tak cim to sakra bylo? spatne dotazene vicko? ale hned dvakrat za sebou?
Ted kdyz otevru nadobku a motor je horky tak je hladina asi o 2cm vys nez kdyz vychladne, z nadobky nic nesyci nezda se ze by byla natlakovana
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 15:41
od Max
Tak vyměň termostat mohl se jen zaseknout, to občas taky dělaj. Jinak pokud ti to netlakuje a hadice je měká tak bych těsnění pod hlavou neřešil.
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 15:44
od Miky_CZ
Max píše:Tak vyměň termostat mohl se jen zaseknout, to občas taky dělaj. Jinak pokud ti to netlakuje a hadice je měká tak bych těsnění pod hlavou neřešil.
no jo ale ja mam pocit ze se to neprehralo tak co pomuze ten termostat?
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 18:01
od Max
Motor se nemusí přehřát aby se termostat kousnul. Stačí když bude pozdě otevírat. Nestojí zas tak moc aby se to nezkusilo.
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 18:31
od Land Jirka
vyměna termostatu je základ jsou to dva šroubky a stojí pár korun.
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 18:38
od Miky_CZ
dobre, mam jeste jeden dotaz, je naka moznost odzkouseni teplotniho cidla klimy? at vim jestli je dobry.
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 20:50
od Max
Co má klima společného s problémem tlakování chlazení

pokud klima funguje tak jak má tak je v pořádku. Jinak klima se podřizuje teplotě motoru a venkovní teplotě, tudíž je druhořadá. Až motor zaznamená višší teplotu tak klimu vypne. Spíš zablbne čidlo venkovní teploty to pak poznáš sám co klima dokáže když má každou chvilku jinou venkovní teplotu.
Re: odplivnuti vody po zastaveni
Napsal: 20 zář 2010 21:19
od Miky_CZ
Max píše:Co má klima společného s problémem tlakování chlazení

pokud klima funguje tak jak má tak je v pořádku. Jinak klima se podřizuje teplotě motoru a venkovní teplotě, tudíž je druhořadá. Až motor zaznamená višší teplotu tak klimu vypne. Spíš zablbne čidlo venkovní teploty to pak poznáš sám co klima dokáže když má každou chvilku jinou venkovní teplotu.
to jsem blbe napsal, nema to spolu nic podobneho, dokonce ani nefunguje akorat na to cidlo mam napojene jeste dve elektricke vrtule a tu na visko chci vyhodit ale potrebuju prvni zkusit jestli to spina