Stránka 1 z 4
Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 18 zář 2010 18:04
od Jura
Tak abych to schrnul,ve čtvrtek se mi podařilo uvařit mího RR,měl sem obavu z toho že je po hlavě,ale kupodivu to ustála bez ujmi,samozřejmě že na ni prasklinky jsou,ale před kumurkou,což si myslim že je v poho.
Takže to bylo pěkně vystřelený těsnění na poslednim valci,s tim všim si poradim,ale opět mě zarazilo jakym stylem tam sou dělaný rozvody,ozubený kolečko na vačce bez klinku
Tak bych potřeboval poradit jakej je postup na postavení motoru,určitě to asi bude na první válec v HU ale jak se staví vačka???
Díkec za radu

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 20 zář 2010 20:41
od eliott
Na vačku je přípravek, jde to obejít, někde u prvního nebo druhého válce jsou na vačce broušené plochy, musí být kolmé k rovině ventilového víka.
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 20 zář 2010 21:07
od libovka
... a pod startérem by měla být díra směrem do strváku na zaaretování kliky.
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 12:21
od Jura
eliott píše:Na vačku je přípravek, jde to obejít, někde u prvního nebo druhého válce jsou na vačce broušené plochy, musí být kolmé k rovině ventilového víka.
Těch ploch sem¨se všimnul,ale necha se to otočit a mam zato,že sou pěkně v pulce vačky,nějakou fotku přípravku nemáš???? A kam se dává??
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 12:28
od libovka
Tu vačku postavíš i bez přípravku.Stačí to udělat aby první válec pálil a šestej střihal.Tam není co posrat.
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 13:31
od eliott
Jura píše:eliott píše:Na vačku je přípravek, jde to obejít, někde u prvního nebo druhého válce jsou na vačce broušené plochy, musí být kolmé k rovině ventilového víka.
Těch ploch sem¨se všimnul,ale necha se to otočit a mam zato,že sou pěkně v pulce vačky,nějakou fotku přípravku nemáš???? A kam se dává??
projdi RAVE, je to tam
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 15:20
od Jura
projdi RAVE, je to tam[/quote]
RAVE- co to je??

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 15:21
od Jura
libovka píše:Tu vačku postavíš i bez přípravku.Stačí to udělat aby první válec pálil a šestej střihal.Tam není co posrat.
TAk to ste taky mohli říct hned,tak to bude v poho,díky za info a eště to RAVE co je??
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 15:27
od libovka
To rozvodové kolo na vačce má elipsovité díry a drží na 4 šroubkách.Takže tu vačku napřesno doladíš a pak šrouby utáhneš.
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 16:56
od eliott
libovka píše:To rozvodové kolo na vačce má elipsovité díry a drží na 4 šroubkách.Takže tu vačku napřesno doladíš a pak šrouby utáhneš.
To teda ne, je tam jeden šroup uprostřed

, to co píšeš je u TD5
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 19:35
od Jura
no,přesně tak,jen jeden šroub,mimochodem drží na vačce jen na třecí sílu tak na kolik ho mam utahnout aby neprokouzlo???
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 21:28
od eliott
Všechno je v RAVE
http://green-oval.com/joomla/index.php? ... &Itemid=29" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 21:30
od Jura
Supr díky to tu hledám celej večer

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 21 zář 2010 21:40
od eliott
Jura píše:Supr díky to tu hledám celej večer

Příště zkus GOOGLE

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 27 lis 2010 17:41
od Jura
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 28 lis 2010 20:01
od Jura
Nikdo tu neví kdo by mi postavil čerpadlo????? Kromě BMW servis!!!!!
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 28 lis 2010 20:12
od eliott
Jura píše:Nikdo tu neví kdo by mi postavil čerpadlo????? Kromě BMW servis!!!!!
Mešky
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 29 lis 2010 09:06
od Jura
eliott píše:Jura píše:Nikdo tu neví kdo by mi postavil čerpadlo????? Kromě BMW servis!!!!!
Mešky
Kdepa ho najdu????
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 29 lis 2010 09:10
od Tonny
Jura píše:Kdepa ho najdu????
tel: 602465066
http://www.automeskan.cz
Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS
Napsal: 08 srp 2018 08:56
od Daim0nd
Ahoj,
koupil jsem RR P38 s 2,5 naftou. A mám problém, že jednou za čas, nebo když se tomu trošku víc šlape po krku( dálnice 130 ok a 140 vařím, před vyndáním termostatu) tak se uvařil. Ale jinak jede úplně normálně, jde do otáček, chod je plynulý. Vyndal jsem termostat a teď se auto začalo chladit i když teplota stoupá do červeného, ale jakmile auto zhasnu tak teplota vyletí a motor se uvaří.
Nechápu proč to chvilku funguje normálně a pak z ničeho nic se uvaří. Kdyby to byla palice tak to tlakuje do vody a vaří snad furt a kdyby těsnění tak se to taky vaří furt ne?