Stránka 1 z 2
2005 TD4
Napsal: 13 čer 2007 22:22
od Daniel
Zdravim všechny. Budu kupovat TD4 2005 jaký máte zkušenosti?
Díky Dan
Napsal: 14 čer 2007 19:04
od Admin
Zatím dobrý

TD4-ka je choulostivá na kvalitu nafty. Jinak se jeví jako minimálně problémové.
Napsal: 14 čer 2007 20:06
od D
Díky, V POWER diesel by měl být v pohodě. Budu druhý majitel vztahuje se taky záruka vozu i na mě? Free má najeto 68tis a servis v AMT. Díky
Napsal: 14 čer 2007 20:50
od De Lite
Nejsem až tak přesvědčen, že zrovna Shell V Power Diesel je to nejlepší pro TD4, záruka samozřejmě přechází i na Tebe.
Napsal: 16 čer 2007 21:11
od Daniel
Pekně děkuju za info. Kupuji free za 480tis a vypada fakt dobre. Majitel specha tak proto tak levně. Poslu foto a tesím se na nejaky sraz. BE FREE
Napsal: 09 črc 2007 22:14
od Hunter
De Lite píše:Nejsem až tak přesvědčen, že zrovna Shell V Power Diesel je to nejlepší pro TD4, záruka samozřejmě přechází i na Tebe.
Proc ten Shell neni pro Td4 vhodny? Sice ho netankuju, ale zajima mne to. A obecne ke kvalite nafty, jake mate zkusenosti, ktere stanice maji kvalitni naftu pro zmlsane Td4ky?
Napsal: 10 črc 2007 00:59
od Libor
NEVIDIM DUVOD PROC BY V POWER NEBYL VHODNY PRO TD4.OBSAHUJE SPICKOVE ADD.JAKO JEDINY V CR!DOPORUCUJI TANKOVAT OMV,SHELL A AVANTI.
Napsal: 10 črc 2007 09:21
od Hunter
U nas Shell neni, ale OMV jo, a to taky tankuju. Jinak mam zkusenost jeste z dob, kdy jsem mel v nafte Nivu, a na podzim, kdyz jsem bral levnejsi naftu (u cerpaci stanice velke prepravni spolecnosti, kde tankovaly tez ty kamiony), tak jsem mel problem se starty - plno vody ve filtru. Kdyz jsem bral pouze OMV, tak bez problemu

Napsal: 12 srp 2007 21:51
od Hunter
Tak se musim podelit se zkusenosti s Shell V-POWER. Pred nedavnem mi zacal cukat volnobeh, a zdalo se mi, ze mi Td4ka i hure tahne (ale treba se mi to jen zdalo). Tak jsem zkusil v nadeji usetrenych penez za vymenu vtsriku nabrat 1, pak druhou a ted i treti nadrz od Shellu. A musim rict, ze pred vyjetim druhe nadrze se volnobeh srovnal a auto zase jede jako raketa. Takze neco na tom asi bude. Jinak jsem celou dobu pridaval pridavek od Castrolu TDA a tankoval u OMV a evidentne to asi moc nepomaha. Navic jsem nekde cetl test pridavku a to TDA nic moc, nezabranilo napr. mirne korozi. Nejlepe dopadl tuzemsky vyrobek VIF, ktery tez chvali i jini, nejen ten test. Jenom me tedy zklamalo OMV

Napsal: 12 srp 2007 21:59
od Admin
Osobně i já nejraději tankuji u Shellu. V zimě teda nemají zimní naftu, ale různými přípravky proti zamrzání lze tomu zabránit.
Napsal: 20 srp 2007 19:28
od Daniel
Já taky. Mají tam autíčka ferrari

Napsal: 20 srp 2007 19:57
od erik
Daniel píše:Já taky. Mají tam autíčka ferrari

...aj na Slovensku

Napsal: 21 srp 2007 00:15
od default
Jo jo mam Shellku u baraku. Jednou jsem tankoval u OMV a to cukani a nedostatek vykonu jsem z auta vyrazil a takovym tim pripravkem od Liquimoly, ktery tady nekde nekdo zminoval (uz nevim kde). Od te doby jen Shell normalni nafta (ne ta draha) a vse je v pohode. Jen stale zustava otazka: Nekdo ma rad holky a nekdo zase vdolky. Ja Gambrinus otec Pilsner. Ja veprovy pritelkyne zeleninu. Muj traktor Shell a jina DII treba??? Muze mit i motor chut na urcity druh paliva? Respektive byt na nej zabehany?
Napsal: 30 srp 2007 18:37
od morten
Ja taktiež väčšinou tankujem na Shell,ale uz bolo aj Esso alebo Slovnaft,ale skoro vždy mu doprajem tu lepšiu naftu ktora by ho mala aj pekne prečisťiť.A zatial no problem.
Napsal: 09 lis 2007 22:44
od Hunter
Admin píše:Osobně i já nejraději tankuji u Shellu. V zimě teda nemají zimní naftu, ale různými přípravky proti zamrzání lze tomu zabránit.
Shell nema zimni naftu? To je divny, vzdyt by podle norem meli v zimnim obdobi tu zimni naftu nabizet, nebo ne?
Jinak ke kvalite nafty obecne, jeste jeden nazor. V dnesni dobe je podle mne celkem jedno, zda se jedna o OMV ci neco jineho, zalezi predevsim na poctivosti najemce. Netyka se asi velkych pump, a asi ne tedy ani te V-Power, ale treba u nas je i ta OMV, a jak jsem zacal zjistovat po mych zkusenostech neco o jeji kvalite, tak jsem se nestacil divit, co tam s naftou delaji, predevsim v zimne, kdy to ma byt Alpin nafta

Jo a jeste jsem nekde vycetl, ze snad nejlepsi nafta u nas je z Parama, tz. bud Paramo stanice nebo myslim i Benzina, a pak uz nevim.
Napsal: 10 lis 2007 10:29
od Daniel
Nekdy natankuji ten slavný "řepkový olej" který se podle uživatelský příručky nesmí používat, ale jinak tam cpu V PoWER DIESEL
Napsal: 10 lis 2007 14:44
od discover
Napsal: 10 lis 2007 16:51
od De Lite
Já sám jezdím jen na naftu od Shell. Nějaký obchodník s naftou mi tvrdil, že zatímco ostatní naftařský společnosti kupují naftu od rafinérií buď v Kralupech, Litvínově nebo německé Leuně ( takže vlastně ať je to OMV, Benzina, Esso, Agip, atd. je to ze stejného zdroje ), tak údajně jedině Shell dováží naftu ze své vlastní rafinerie z Rakouska. Rád bych tomu věřil... Nicméně, co se týče Shell V Power Dieselu, tak jsem asi před rokem a půl začal tankovat jen Shell V Power a asi po 4 týdnech mi odešel vstřik. Tak jsem nějak z prevence začal tankovat u Shellu zase zpět normální naftu. Asi tak před dvěma měsícema, když šla nafta cenou mírně dolů, tak jsem zase začal tankovat Shell V Power ( navíc v neděli za to byly 4 body ). Asi tak po měsíci ježdění na Shell V Power mi odešel další vstřik. Náhoda?
Napsal: 10 lis 2007 20:31
od Hunter
Ja nevim, ale na V-POWER jezdim uz asi od cervence, a zatim to snad strika, ale to neznamena, ze na to treba uz nemam zadelano. Ale je fakt, ze ted, jak je zima, mi to studeny (rano) bezi hur na volnobeh a dneska i trochu bile kouri. Ale nejprve proverim svicky. Jo jinak do nafty pridavam prisadu VIF zimni.
Napsal: 20 lis 2007 22:38
od Hunter
Tak jsem to proveroval a zadny prodejce PHM nemuze prodavat letni naftu v zime. Tedy i Shell (a tez to uvadi na webu) prodava od 16.11 zimni naftu tridy F.