Stránka 1 z 1
Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 25 pro 2010 22:56
od RobsonXR
Jak je to prosím s filtrem pev. částic u D3? Jaký je servisní interval, popřípadě cena nového nebo je snad možnost to nechat vymontovat a přemostit? Zdá se mi, že u ojetých diselů to může být docela nepříjemné překvápko pokud má auto nájezd tak 120 tis. km při koupi. Díky za odpověď.
Re: Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 25 pro 2010 23:44
od majkro
Cau, zkus fapoff.cz, musi to vyriznout, navarit misto filtru trubku a vymazat zaznam z ridici jednotky. Udelali mi to na Pazoutu 407 za 3 hodiny a za 7000,-. Ale nevim jestli budou mit moznost prepsat ridici jednotku na D3, bez toho by to na tebe mohlo jecet a omezit vykon a znasobit spotrebu

.
Re: Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 26 pro 2010 07:51
od RudaK
RobsonXR píše:Jak je to prosím s filtrem pev. částic u D3?
Tak o tomhle sem dodnes nevěděl ....

,asi sem jen uživatel a o todle se nezajímám

Re: Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 26 pro 2010 09:09
od petr štrof
zdarec myslím že ne všechny D3 mají filtr pevných částic. Mělo by se to týkat až D3 které splnují euro 4 a ta byla tuším od 2007 a za příplatek , standartně je to EURO 3. Pokud odstraníš ten filtr auto určitě pojede lépe, otázkou zústáva co na to u emisní kontroly. U díslů se sleduje kouřivost tak nevím. Ale filtr má somočistící schopnost ,funguje za přesně popsaných podmínek , tuším ohřátý motor rychlost asi 80 - 100 otáčky 2500-3000 určitý počet km a pak se občas vyvalí z výfuku kouř po vypálení usazenin. Tak sem to někde čet v manuálu.
zdar Petr
Re: Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 26 pro 2010 10:04
od RudaK
Dobrá,tak filtr částic nemám ....

a v jádru mě to nechává klidným ,jestli bez nebo s .
Re: Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 26 pro 2010 10:34
od throtlle
s filtrem ti neporadim, ale jestli to ma čidlo před a čidlo za, tak to nebude jednoduchy vyřadit.
ale poprosil bych tě, jestli bys mi nemohl vyfotit tan nosič na motorku, co maš na foto v avataru

Re: Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 26 pro 2010 18:15
od majkro
throtlle píše:s filtrem ti neporadim, ale jestli to ma čidlo před a čidlo za, tak to nebude jednoduchy vyřadit.
ale poprosil bych tě, jestli bys mi nemohl vyfotit tan nosič na motorku, co maš na foto v avataru

K tomu se pridavam, unese to Hondu AfricaTwin? Moc rad bych neco takoveho mel. Kdyztak prosim mail
majkro@gmail.com
Re: Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 27 pro 2010 21:09
od petr_p
petr štrof píše:zdarec myslím že ne všechny D3 mají filtr pevných částic. Mělo by se to týkat až D3 které splnují euro 4 a ta byla tuším od 2007 a za příplatek , standartně je to EURO 3.
Zdar,
my mame D3 modelovy rok 2007 a zadnej DPF to nema. Vsechny D3 vyrobene tusim od 11/2006 splnuji Euro IV i bez filtru pevnych castic. Je to tim, ze do toho zacali montovat novou generaci EGR ventilu.
D4 uz ho maji seriove. My meli s manzelkou DPF u nasich dvou predchozich aut a vzdycky s tim byly jen potize

Re: Filtr pevných částic u ojeté D3
Napsal: 27 pro 2010 21:14
od majkro
Vsak kvuli potizim to tam je, kvuli nicemu jinymu. Moje byvalka 407 mela s nim i bez nej emise stejny. On ten kram totiz nema vliv na to co se u nas meri.