Stránka 1 z 2

RANGE ROVER Classic

Napsal: 06 led 2011 15:51
od huges
Zdravim. Chcem sa spytať či niekto nevie aké rozmery má original pneumatika Range Rover classic od výroby. Dakujem

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 06 led 2011 15:53
od Miky_CZ
nevim to uplne jiste ale 205R16?

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 06 led 2011 16:00
od Mirko
Přesně tak. 205 R16 - rozměr je shodný a též někdy označený jako 205/80 R16

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 06 led 2011 16:10
od huges
Dakujem za radu ! pomohlo mi to :)

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 06 led 2011 17:49
od Sláma Karel
Většina 205R16 a ty poslední měli už tuším 235/70R16.

K :dance

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 06 led 2011 20:21
od Mirko
možná Softdash měl 235/70 R16. Ranná 94-ka, co máme doma, měla ještě 205 R16 Michelin XM+S 244

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 04 pro 2015 10:20
od DDT
Chci se zeptat jestli mohu dát 235/70/16 zimní, na origo kola pro RRC, auto je RRC rv93.

Děkuji

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 04 pro 2015 10:24
od will.26
mužeš,mám je na autě

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 04 pro 2015 10:44
od Hanys_a_Kaca
určitě to bude fungovat dobře, já tento rozměr (235/70/16) uvažuju jako základní diskoškovej a rangieho a disco beru jako sestru s bráchou...

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 13 pro 2015 20:13
od Mirko
Je to podtlaková nádoba pro topení - jedna hadice je napojená na topení pod palubovkou (tzn, jde do interiéru) a druhá má být napojená na podtlak z motoru (z boku krytu sání)
Jinak podle fotek hezký Range :yes

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 13 pro 2015 20:44
od Mirko
Jste si jisti tím 3,9? To vstřikování je ze 3,5l...
Přípojka by měla být na straně spolujezdce první zepředu:

Obrázek

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 14 pro 2015 14:03
od luksam
Koukám že tu někdo měl stejný nápad.Ne nadarmo tu firmu řídíte. :-) Lukáš

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 22 pro 2015 11:23
od Mirko
Vypadá to opravdu, že tohle je 3,5l a ten to má jinak než to mám na svých 3,9. Toto určitě 3,9 nebude, leda, že by někdo přehodil samotný blok motoru a nechal vstřikování z 3,5. Pokud je to ten červený, co byl dlouho v inzerátu, tak tam neštimovalo více věcí.
V těch 3,5l stříkačkách se nevyznám, ale možná se odpoledne dostanu k jedné, tak bych se podíval.
Každopádně tu hadici musíte připojit na nějaký podtlak ze sání.

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 22 pro 2015 11:29
od eliott
Nemám zdaleka takový přehled jako Mirko, ale podle mne 3,5ka neměla to vedení k topení s odvzdušněním, ale zase měla bimetalový ventil vzduchu volnoběhu, a ten nevidím...

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 22 pro 2015 11:36
od Mirko
Já jsem právě doufal, že ty to budeš vědět, kam ta hadice vede, když jsi ho měl. V inzerátu bylo napsáno 3,9, ale všechny 3,9 měli vstřikování hotwire a tohle je očividně Flapper (váha vzduchu, 9. vstřikovač, vstřikovače na hadicích a ne na railu) ale s tím komínkem máš asi pravdu - jak jsem psal, není to moje parketa.

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 22 pro 2015 16:40
od eliott
Ale nevidím kabel k devátému vstřikovači

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 23 pro 2015 13:49
od Mirko
Tak na té 3,5-ce co tady stojí, tak je jinak umístěné vedení paliva a jsou tam normálně vývody z boku sacího boxu na podtlaky (Tam kde jsou u mě na fotce z 3,9) Bohužel ta koule v tom autě už chybí, takže nevím, kde byla napojená. Podtlaky jsem pak ještě viděl zezadu na tom sacím boxu.
Když to na tom červeném vidím, tak tam už určitě proběhla nějaká "domácí evoluce", držím palce.

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 24 pro 2015 09:42
od eliott
Kabelu už jsem si všiml, konektor bude skovaný za vstřikem, ale jak píše Mirko, někdo se na tom už podepsal...

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 28 pro 2015 16:45
od Mirko
Tady jsou fotky "sériové" 3,5-ky

Obrázek

Obrázek

Na ten volný zaslepený "port" na boku sacího boxu (co přes něj jde hadice do 9. vstřikovače) by se našroubovalo vyústění pro podtlak

Re: RANGE ROVER Classic

Napsal: 07 črc 2020 20:15
od kodl80
Hledal jsem ale nenasel, nebo jen castecne, ted k otazce, muzu nazout na RRC rv 1994 s liftem 2" 235/85/16? Ja jen abych neco neponicil a neodrbal. Dik moc
Karel