Stránka 1 z 2

Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 22:03
od jan kreutzer
Zdravím všechny, jsem tu uplně nový a hned s docela slušnym problémem. Potřebuju radu. Mám Range rovera vogue 2003 - úžasný auto, jen mě teď docela vypeklo. Totálně se mi včera vybila baterka a teď se nemůžu dostat do auta ani mechanicky klíčem a pochopitelně ani dálkou. Co s tím... Prosím poraďte. dík

Re: Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 22:17
od Miky_CZ
pokud se dostanes nejak k otvirani kapoty tak otevrit, pripadne jestli se da dostat zespod ke starteru, tak na kabely co vedou od starteru k baterce pripojit nabijecku

Re: Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 22:26
od eliott
Obávám se, že u L322 to je nepoužitelné řešení. Prošel jsem manuály a nic tam nenašel. Vím, že u BMW se to řešilo tak, že se muselo nejdčív vzít za kliku (držet v ''otevřené'' poloze) a až pak otočit klíčem, navíc to fungovalo jen u dveří spolujezdce, ale tam RR nemá vložku. Jdu ještě hledat...

Re: Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 22:32
od jan kreutzer
Pod kapotu se zřejmě nedostanu, narozdíl od Discovery 300, kterou mám taky, je u RR zavírání na dvou bodech po stranách. A ze spoda jsou podělaný kryty. Ještě mě napadlo ze zadu skrz elektriku od připojení na vlek, není to blbost? Kdyby někdo věděl, jak se dostat pod kapotu, budu nejšťastnější..

Re: Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 22:35
od jan kreutzer
A v jakym manuálu to hledáš? Já jsem se dostal jen na anglickou verzi a tam jsem nic nenašel, tedy pokud jsem dobře rozuměl.

Re: Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 22:58
od eliott
Prošel jsem Owners handbook a Workshop manual, nikde nic o odemykání auta bez proudu. Zkusil bych jen tak tu metodu BMW, přece jen auto vznikalo pod jejich dozorem...

Re: Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 23:05
od jan kreutzer
Zkusil jsem to - za prvé je tam zima a za druhé to nejde. Možná zkusím ještě tu radu od Mikyho. V případě nutnosti konzultace - můžu ti zítra zavolat? Začínám být trochu zoufalý..

Re: Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 23:19
od KRANG
Nemáme P38 ale čistě ze zvědavosti sem kouknul na UK forum a tam to řešej přes startér jak radil Miky.
Zřejmě to odborníci z LR nedomysleli :wring

Re: Vybitá baterka

Napsal: 16 led 2011 23:26
od PavelU
Jan má ale L322.

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 00:10
od KRANG
PavelU píše:Jan má ale L322.
no tak tu taky nemáme :D ..nicméně píšou, že by měla jít odemknout mechanicky klíčem a nebo dobít přes ten startér.
Tohle je taky zajimavej způsob - napojit šťávu přes osvětlení RZ :idea:

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 08:50
od eliott
jan kreutzer píše:Zkusil jsem to - za prvé je tam zima a za druhé to nejde. Možná zkusím ještě tu radu od Mikyho. V případě nutnosti konzultace - můžu ti zítra zavolat? Začínám být trochu zoufalý..
Jasně, jsem na telefonu celý den. Co máš za motor? U šestiválce by se asi ještě dalo ke starteru dostat, ale bude třeba auto zvednout a vyndat krytování podvozku.

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 09:17
od Acon
ja som to riešil síce na oktávke, ale možno použiteľné aj na LR. Zospodu som oddekloval motor a samoreznou skrutkou som sa navŕtal do kábla k štartéru. Kostru som chytil kde sa dalo. No a napojil štartovacími káblami na iné auto. Na odomknutie to stačilo.

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 12:21
od PavelU
KRANG píše:
PavelU píše:Jan má ale L322.
no tak tu taky nemáme :D ..nicméně píšou, že by měla jít odemknout mechanicky klíčem a nebo dobít přes ten startér.
Tohle je taky zajimavej způsob - napojit šťávu přes osvětlení RZ :idea:
Krangu super, všechno jde... :yes

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 13:47
od Acon
hm, zaujímavé je, kam až siaha ochota pomôcť a čo všetko je pre to niekto ochotný urobiť
For people using the Search feature in the future, here are some keywords:
Dead Battery
Key won't work
Can't get into car
doors won't unlock
tailgate entry

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 16:37
od DanoDEF
... to fakt este nikto nedal navod ???

Demontovat krytku zamku na klucke dveri apod nou je zamok, ktory normalne mechanicky klucikom otvoris jak u RR tak u DIII

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 16:59
od PavelU
:clap

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 22:38
od eliott
DanoDEF píše:... to fakt este nikto nedal navod ???

Demontovat krytku zamku na klucke dveri apod nou je zamok, ktory normalne mechanicky klucikom otvoris jak u RR tak u DIII
Myslíš na straně spolujezdce? U řidiče přece zámek je.

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 22:43
od DanoDEF
eliott píše: Myslíš na straně spolujezdce? U řidiče přece zámek je.
... nie na strane vodica alebo su vybavy, ktore maju viditelny zamok ? Dnes som videl RR aj DIII a nemali viditelny zamok. Mechanicky klucom predsa auto otvoris aj bez elektriky.

... ak nevie auto otvorit mechanicky tak je niekde problem

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 22:49
od eliott
Nějak se mi to motá, ale v létě jsem řešil jednoho L322 delší dobu odstaveného pro poruchu př. diferáku a mám pocit, že jsem auto odemykal klíčem, protože byla baterka vybitá a že u řidiče byl viditelný zámek, ale možná je to jen fikce :Sorry: Žeby projev stárnutí :Ja blb: ?

Re: Vybitá baterka

Napsal: 17 led 2011 23:10
od jan kreutzer
Koukám, že se tu rozpoutala vášnivá debata.. Nevím přesně označení mýho auta, ale je to RR vogue, 2003, 3.0, V6. Zatím jediná možnost se mi jeví ten startér, který jsem už dnes našel, jen je k němu blbý přístup. Klíčem v zámku to nejde, má to jen elektrický spínače či kontakty uvnitř zámku, NE mechaniku. A zámek to má jen u řidiče. Budu to řešit zítra a konečně snad najdu řešení, o kterém vás budu pochopitelně informovat. Tuhle záhadu už musí někdo vyřešit. Zkoušel jsem i metodu jako u BMW 5 - nefunguje.