P. pneu + disky 7.50R16 defender
Napsal: 24 led 2011 15:28
P. pneu + disky 7.50R16 defender, pneu mají cca 3-5mm.
Cena za 4ks 4.000,-
Tel: 608 969 607
Cena za 4ks 4.000,-
Tel: 608 969 607
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Nepředpokládám že by ses rád zbavil jen jedné, chtěl bych eště jednu rezervu.Luboš M. píše:P. pneu + disky 7.50R16 defender, pneu mají cca 3-5mm.
Cena za 4ks 4.000,-
Tel: 608 969 607
Kdyz se najdou aspon jeste 2 kupci tak to klidne rozprodam po kusech, ale prednostne komplet.knedlousek píše:Nepředpokládám že by ses rád zbavil jen jedné, chtěl bych eště jednu rezervu.Luboš M. píše:P. pneu + disky 7.50R16 defender, pneu mají cca 3-5mm.
Cena za 4ks 4.000,-
Tel: 608 969 607
Já myslím, že ty stejně nic nekoupíš.knedlousek píše:Nepředpokládám že by ses rád zbavil jen jedné, chtěl bych eště jednu rezervu.Luboš M. píše:P. pneu + disky 7.50R16 defender, pneu mají cca 3-5mm.
Cena za 4ks 4.000,-
Tel: 608 969 607
Myslíš? Soudíš dle toho že od tebe sem zatím vzal jen popelníček za tříkilo a jinak bylo vše spíš polemizování co? Já vím sem trochu vádavej střelec no.Sláma Karel píše:
Já myslím, že ty stejně nic nekoupíš.![]()
K
Máš SZ.mikulec píše:škoda, že to je tak ďaleko, ale ak by tá cena bola trochu lepšia, tak by sa nič nestalo, keby som ich doma prichystal na tie KM2jky objednané.
Ale je to asi blbosť, objednávať ich a nechávať si ich odložiť.
Snáď by som ale aspoň trocha napravili minule nezdarilí obchod....
Mám na těhlech diskách Dunlop zimáky dezdušově, takže klídek.Hanys_a_Kaca píše:Ahoj, asi se zase projevim jako naprostej diletant, ale od toho mam Vas ostatni abyste mne poucili![]()
Otazka zni jestli jsou ty gumy "tubeless" nebo "tube type" a jestli jsou s dusi, tak doplnujici otazka zni:
Jestli tydle disky lze pouzit i pro bezdusaky? Myslim to i obecneji, jestli se vlastne vubec na autech rozlisuji disky pro bezdusaky a dusaky?
A dalsi otazky vyplyvaji z predchozich odpovedi:-) Co si myslite o opravach bezdusovych pneumatik pouzitim duse, v asii a jizni americe celkem bezna praxe (ono teda i na Balkane), ze kdyz auto prorazi kolo, tak se cele kolo rozebere a kdyz je v nem duse, tak se zacne schanet lepidlo a kdyz v nem duse dosud nebyla, tak se zacne shanet duse, ktera se do toho (puvodne bezdusaku) vlozi...
Teda ze to auto na te bezdusove pneumatice s dusi odjede, to jsem videl na vlastni oci nekolikrat, ale predstava, o tom, ze to kolo bude treba vyvazene atd..., to asi nebude ze?
Mate nejake obecne zkusenosti jestli radsi s dusi nebo bez?
Odpovedi typu: "Bez gumy je to prijemnejsi." neberu![]()
dIk.