Stránka 1 z 2

300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 01 úno 2011 18:06
od diskous
Při nastartování studeného motoru jsou otáčky 1100 a po chvilce spadnou na 1000,jako když vypne sitič. Ale mě teď otáčky nespadly ani po zahřátí motoru,tak jsem povolil doraz na čerpadle,ale toje asi špatně že? Poraďte prosím kde je problém. dík

Re: 300Tdi volnoběh

Napsal: 01 úno 2011 18:14
od powl
Proc? od toho tam ten doraz je ne?

Re: 300Tdi volnoběh

Napsal: 01 úno 2011 19:19
od diskous
Nikdo neví??

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 01 úno 2011 20:35
od Hubert
Na nezůstává ti viset lanko?

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 02 úno 2011 14:56
od diskous
Hubert píše:Na nezůstává ti viset lanko?
Ne lanko nezůstává viset.První věta v tématu ,je standartní po nastartování studeného motoru.Druhá věta je ten problém.Nebo to píšu blbě?

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 02 úno 2011 15:33
od Miky_CZ
mam ten samy problem a bylo mi receno ze sem nabral moc dobrou naftu:-D ale moc tomu neverim

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 02 úno 2011 16:03
od Honzan
V aute jsem zadnou supr naftu zatim nebral, ale na motorce je to bezny. Kdyz vezmu benzin s vyssim oktanovym cislem tak motor jde syroveji a ma lehce vyssi otacky. Pokud bude auto serizeny na nejakym spatnym palivu, muze to byt i tim...

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 08:04
od Forsttimber
tak to mam asi nieco zle lebo v zime musim pri starte pridat plyn lebo mam otacky okolo 500 a cerpalo mam nastavene na 770 otacok pri volnobehu v zime mam normalny volnobeh az ked mam teply motor

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 08:10
od Jenda
...priznavam ze o rizeni ,,sytice" u 300kila moc nevim ale nemuze byt problem prave v nem ?Ze se proste nevrati?
To s tou naftou se mi taky nezda,uz to tu nekdo radil i u dalsich problemu ale tohle nebude delat rozdilne cetan. cislo :wink:
Zjistete jak a na jakem principu funguje ,,sytic" :?: Jestli je to neco co je ohrivane vodou,mozna je chyba prave v nem :idea:
H.

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 08:20
od MadTom
S tou nafou jsem to radil já, jako jednu z možností - prostě rozdíl mezi hodně blbou a hodně dobrou naftou - ta první ce u nás vyskytuje, ta druhá moc ne, ale stát se může.
Jak psal Jenda - sitič - jak je řešenej a čím je ovlivňovanej.

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 10:39
od diskous
Ahoj naftou to asi může být taky,ale naftu vmém případě už rok beru v rakousku. Spíš ten sitič jstli tam nějakej je a jak pracuje.Protože dřív po nastartování byli otáčky vyšší a po chvíli nišší.Teď obráceně.Snad to píšu polopaticky,aspoň se snažím.Dík za další rady a zkušenosti.

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 10:42
od Miky_CZ
diskous píše:Ahoj naftou to asi může být taky,ale naftu vmém případě už rok beru v rakousku. Spíš ten sytič jstli tam nějakej je a jak pracuje.Protože dřív po nastartování byli otáčky vyšší a po chvíli nišší.Teď obráceně.Snad to píšu polopaticky,aspoň se snažím.Dík za další rady a zkušenosti.
ted jsem byl ve skole tak jsem to sledoval, nastartuju otacky se drzi pri prvni carce na otackomeru, po cca minute vylezou doprostred mezi prvni a druhou a uz tak jsou celou dobu

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 10:46
od diskous
Miky_CZ píše:
diskous píše:Ahoj naftou to asi může být taky,ale naftu vmém případě už rok beru v rakousku. Spíš ten sytič jstli tam nějakej je a jak pracuje.Protože dřív po nastartování byli otáčky vyšší a po chvíli nišší.Teď obráceně.Snad to píšu polopaticky,aspoň se snažím.Dík za další rady a zkušenosti.
ted jsem byl ve skole tak jsem to sledoval, nastartuju otacky se drzi pri prvni carce na otackomeru, po cca minute vylezou doprostred mezi prvni a druhou a uz tak jsou celou dobu
Jo tak to je ono a mělo by to být naopak Po zahřátí motoru by měli spadnout

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 10:54
od powl
To neni benzinak s automatickym syticem :ty jeden...: Diskoska zadne takove zarizeni nema nebo jsem ho teda aspon na svy nenasel (nevim jak automaty s rizenym cerpadlem)

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 11:09
od MadTom
Nevím jak 300ka, ale tuhletu věc měl jako součást čerpadla už starej Escort - říká se tomu přesuvník vstřiku - fungovalo to tak, že než se nastartovalo, tak to nemělo v čerpadle tlak a jeden pomocnej regulační pístek byl zasunutej - tím pádem to tuším dávalo naftu kousek jinde (posunutej předvstřik), aby to lépe startovalo. Po nastartování se v čerpadle udělal tlak a ten se tlačil skrz malinkou dírku k tomu pístku a pomalu ho posunul a tím se čerladlo dostalo na normální provozní stav. Celé to bylo čistě mechanicko-hydraulické. Možná i závislé na teplotě přes použité pružinky.
Chce to najít popis toho čerpadla, určitě to popsané bude. On je to docela potřebný systém pro startování.
Dál jsem ještě na motorech podobných stáří konstrukce viděl systém, co zvyšoval volnoběžné otáčky, dle teploty motoru - aby i studenej motor otáčky držel a nekuckal.

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 11:24
od diskous
Ano otáčky se regulovay Jak píše MadTom

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 11:28
od Miky_CZ
taky to vidim ze je tam naky regulator, kdyby tam byl sytic a byl by spatny tak by to vic zralo ne? a mam pocit ze to zere furt stejne

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 11:29
od diskous
powl píše:To neni benzinak s automatickym syticem :ty jeden...: Diskoska zadne takove zarizeni nema nebo jsem ho teda aspon na svy nenasel (nevim jak automaty s rizenym cerpadlem)
To máš pravdu,že to není benzíňák s aut. sytičem,ale něco tam být musí jak píše MadTom

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 11:30
od diskous
Miky_CZ píše:taky to vidim ze je tam naky regulator, kdyby tam byl sytic a byl by spatny tak by to vic zralo ne? a mam pocit ze to zere furt stejne
Jo žere to furt stejně,protože jsem povolil doraz na čerpadle aby to nebylo ve vyšších otáčkách

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Napsal: 03 úno 2011 12:15
od MarianKo
Mne niečo podobné robilo na nissane 2l D.Na vine bol simering na čerpadle pri remenici.Nasávalo tam falošný vzduch.