Stránka 1 z 1
Redukční převodovka u DI
Napsal: 01 črc 2007 18:30
od Návštěvník
Zdravím všechny. Jsem čerstvý majitel D I. 300TDI rok výroby 1997. Nejsem nějak zdatný technický tip a proto bych se Vás zkušených chtěl se zeptat na funkce redukční převodovky. Co znamená Lock,L,H, N je neutrál to jsem pochopil, diff je diferenciál asi uzávěrka, ale nevím jestli předku,zadku nebo mezinápravový. Můžete mi to vysvětlit. Děkuji
Napsal: 01 črc 2007 18:56
od Jan Kucera
Tak,je to jako písmeno H, normalně to máš v pravym dolnim rohu,na pismenu H (High-jako vysoka rychlost) tzv. zajíc jako u tatry,coz je dlouhej prevod (normalni) a rozpojenej mezinapravovej diff. kdyz to das do horniho pravyho rohu, na L (low-jako nizka rychlost) tak tam mas redukci,treba na rozjizdeni do prudkyho kopce s zatizenim atd. n a kdyz to das doleva,je to to samy L a H akorat s zamklym mezinapravovym diffem, ma se ti rozsvitit konrolka na pristrojovce,oranzova či žluta jako pohon 4 kolKdyz to das doprostred je to N jako klasickkej neutral u klacku za tim.Doporucuju menit tohle pri stání se zarazenym neutralem na "velke" prevodovce.Jde to i za pomale jizdy (zvlast uzaverka se tam dava v poho,ale redukce a opacne na H jen pri zastavenym aute.)
Standartni disco 300 tdi nema jinou uzaverku nez mezinapravovou.
Re: Redukční převodovka u DI
Napsal: 14 říj 2010 20:39
od ramjah
chci se zeptat pokud budu nucenej přemístit se třeba přez republiku nebo dál za terénem, je nejlepší mít na redukčce Nko? nebo Hčko na dálnici (bez mezinapr diff)??
Re: Redukční převodovka u DI
Napsal: 16 říj 2010 09:37
od pidibi
...