Stránka 1 z 1

prosim o radu zle otacky

Napsal: 09 bře 2011 01:31
od WOJTILA
Mam P38 4.0 a chcem sa vas opitat,robil som GO motora(na kolene)po zlozeni motor na brnk nastartoval chyby ktore tam boli su odstranene ALE neviem ci som tam nieco rozladil alebo zle zapojil mam problem v tom ze ak nastartujem a motor je este za studena tak otacky mi vyletia na nejakych 2500 az 2900/min ale hned ako zaradim aku kolvek rychlost tak klesnu na normal.A druha vec je ze ked sa motor zohreje uz otacky drzia ako maju aj na Pcku a Nku len po cca 2minutach bublania si na volnobeh cca800-900ot/m zacnu zase otacky klesat az tak ze motor skape.mal som to na diagnostike a tam mu vypisalo chyby P1185 a P1187 a P3999 ktore mi nevedel zistit ze co znamenaju :( Ak by ste mali niekto radu co s tym budem rad ked date vediet. zatim dik

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 09 bře 2011 12:09
od coroner
ty chyby znamenají toto:
P1185 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, upstream sensors
P1187 - Oxygen sensor heater circuit inferred open circuit, upstream sensors
takže lambda sondy a ta poslední je nějaká blbost, takový kód u LR neexistuje.
Zaměř se na to, jestli to někde nepřisává falešnej vzduch.

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 09 bře 2011 21:29
od WOJTILA
dik uz som tam nasiel kde mi tahalo falosny vzduch to opravim a s tymi sondamy tie som tam daval nove sice som to prerabal na univerzalne bo origo su trochu dost prehnane s cenou ale neako som nezaregistroval ze by motor blbol ked jazdim prve naopak ide jak mladik ziadne trhanie ako ked tam boli tie zla.ale dik

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 09 bře 2011 21:31
od alap
Jaký máš rok tu P38?

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 09 bře 2011 21:34
od WOJTILA
98

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 09 bře 2011 21:44
od alap
Kde jsi sehnal jiné lambdasondy? Já je tenkrát na P38 scháněl a dělají se pouze na ročníky 99 a výš od Bosche.

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 09 bře 2011 22:03
od WOJTILA
svagor mi zohnal podla parametrov ale neviem odkial len musel som zablendovat origo diery a spravil som none hned pred ne,nakrutil a podla mna su ok len ta diagnostika to vypisala ze su ko :hmm:

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 10 bře 2011 16:12
od alap
No právě, pokud diagnostika napíše, že jsou KO, tak je ignoruje a pak můžou být sebelepší, ale jsou k ničemu. Možná bych zkusil právě tím, aspoň si třeba půjčit nějaké jiné a vyzkoušet. Sice by se měla jednotka přepnout do náhradního systému, což by mělo jen víc žrát, ale pokud je tam ještě nějaká jiná věc blbá tak to pak už jednotka jen hádá a vypadá to jak to vypadá.

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 11 bře 2011 18:50
od WOJTILA
hm no budem to muset skusit teda len budem muset najst nejakeho dobraka co mi to pozica na skusku.a ked sa tak vyznas mam este jeden problem,neviem ci ti to poriadne vysvetlim ale skusim robil som to go vsetko mam ok ale asi tak raz za tyzden ked mi klesne hladina vody v nadobke na chladenie tak mi zacne tlacit vzduch do vody a vytlaca ju von.vcera som zistil ze co ide hadicka z nadobky ku (karburatoru) tak na karbiku je holender ktory je volny a slzne mi tade voda cize sa aj straca tade.moze byt ze tade to chyta po ubytku vody vzduch a preto to tlaci do sistemu.neviem ci si to vies predstavit :mrgreen:

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 12 bře 2011 00:33
od Sláma Karel
No hlavně nechápu co tu píšeš. Ty máš ve 4l P38 karburátor :shock:
Pokud ano, tak je to nějaká krutá předělávka a to si tu asi bude těžko někdo umět představit o čem mluvíš.

K :dance

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 13 bře 2011 23:09
od WOJTILA
sory myslel som klapku sacieho potrubia ci ako sa to vola noo som len kuchar takze sem tam si tie nazvi pomilim.a je na tom ten napis 4,0.v podstate tie hadice sa stretavaju priamo pod klapkou.uz je to lepsie ci mam to odfotit a dam ti sem foto

Re: prosim o radu zle otacky

Napsal: 17 úno 2012 11:12
od pooh
pokud je problem s otackama, treba pozriet si aj senzor klukoveho hriadela, pretoze aj riadiaca jednotka motora sa riadi podla signalu od tohto senzora a v krajnom pripade moze skapat aj motor - ked sa to stane za jazdy, tak sedis na 2,5 t vaziacej neriadenej strele, pretoze za 3-5 sec ti vypadne servo riadenia aj brzdy :(

a ono niekedy ani diagnostika neukaze ziadnu chybu pri tom