Stránka 1 z 2
Range rover
Napsal: 20 črc 2007 11:56
od Martin.K
NEMÁTE NĚJAKÉ ZAJÍMAVĚ UPRAVENÉ RANGE ROVERY MYSLÍM TÍM VE STYLU OFF-ROAD(NÉ SNÍŽENÝ,SPOJLERY ATD.)

Napsal: 20 črc 2007 12:10
od karel
Kontaktuj třeba tesla, ten má krasavce, ale i jiní.
Napsal: 21 črc 2007 00:48
od OC
Rangieho netřeba upravovat, i tak projede všude
(Reminds me, Eliotte, jak to vypadá s treeslidery?

)
Napsal: 21 črc 2007 21:51
od Sláma Karel
Jeden z mého stáda.
Napsal: 21 črc 2007 21:55
od Sláma Karel
Meumím tam dát foky. Jsem počítačovej analfabet. Sorry

Napsal: 21 črc 2007 22:33
od Sláma Karel
Napsal: 21 črc 2007 23:23
od Sam

To má technickou a papíry

Jak se to dělá

Napsal: 22 črc 2007 00:00
od Sláma Karel
Asi jako to dělají ostatní, co mají upravený auta.
Napsal: 22 črc 2007 16:46
od teslo
Co tam mas za napravy? Keby som teraz kupoval auto, tak to bude trojdverovy Range

Ja sa teraz trapim so zadnymi dverami, aby som tam dostal vacsie pneu...
Napsal: 22 črc 2007 16:58
od karel
Stejný problém nastává i u 5tidveřové Discovery s velikostí kol-max 33".
Osobně si myslím, že musel sáhnout do převodů, že by 4,11,jinak by asi moc zlenivěl
Napsal: 22 črc 2007 18:58
od Sláma Karel
Ne né chlapi. Jsou tam nápravy z Patrola právě kvůli pomalejšímu převodu a taky kvůli tomu, že ty z Rovera by to asi určitě nezvládali. Bohužel musím konstatovat, přes všechna tvrzení Patrolistů, ty z Patrola to taky nezvládají. Zvládají to o trochu líp, ale taky pořád praskají klouby a češe se zadní origo uzávěra. Tohle auto se dodělávalo v roce 2000 a to se mi mohlo ještě zdát o nějakých hard poloosách a kloubech do orig náprav.
Jo a k těm zadním dveřím u 5dv. Před tímhle jsem měl od 1996 RRC 5dv taky automata na 35x12,5x15 (zkusím najít někde jeho foto, ale tenkrát ještě nebyli digit foto tak nevím) a ty zadní dveře jem v tom ohybu zaklepal k sobě pronejtoval a uříznul, asi v té hraně jak začíná lem. Zevnitř jsem dal trochu pěny a bylo.
Jdu hledat foto.
Napsal: 23 črc 2007 06:49
od karel
No tak to jsi mě trochu zklamal s těma náprava z Patrolu.Myslel jsem, že bys nikdy nemíchal LR s nějakým japoncem, ale na druhou stranu byla to asi levnější varianta, než změna převodů.Problémem může být i to že Patrol má diferák uprostřed a výstup z převodovky na LR je vpravo.Jak jsi odstranil vibrace?
Pokud jde o úpravu zadních dveří tak tebou popisované úpravy jsou sice funkční, ale podle mě nevkusné.Je to zkrátka otázkou priorit.
Napsal: 23 črc 2007 08:38
od teslo
Patrol nema taky vykon ako V8, takze nieje taky drasticky k napravam. Ale ked som si porovnaval poloosy z Patrola, alebo Toy, tak som rozmyslal preco mam v mojej naprave taku tenucku tycinku
Ja tie lemy riesim takto. Ale je to riadna oprcavaka, ked to chcem mat poriadne urobene. Zo zadnych dvier som vyrezal tolko, ze v tom obluku sa otvorili a je tam skara asi 1-2 cm...
Napsal: 23 črc 2007 10:37
od karel
Chápu, že když je potřeba dostat na auto větší pneu, tak možností moc není.U tebe Teslo je navíc ten problém, že máš pera a tlumiče, které ti super kříží a je potřeba hodně vyříznout , ale pokud se vše řádně neudělá začně vnitřek reznout.Budeš dávat větší pneu nebo necháš 33"?
Napsal: 23 črc 2007 10:53
od teslo
Otazka ci pojdem do vacsich zostava stale otvorena. ( za predpokladu, ze sa 35 dokaze schovat do podblatnika bez toho aby som ho nejako dalej upravoval) Robim to tak, ze limitovany uz budem iba samotnym vnutornym podblatnikom. Ale Range Rover( a Disko) tam toho priestoru vela nema.
V kazdom pripade, 33" je uz celkom vysoka pneu a pravdupovediac nejazdime vela terenov, kde 35" prejde a 33" uz nie...skor je to o dezene.
Priklad: zapadol som v bahne s BFG MT 33" a kamarat na protektoroch T3 cca do 32" si okolo mna kruzil...

Napsal: 23 črc 2007 12:33
od karel
Je to tak nejen rozměr, ale hlavně dezén určuje průchodnost.Mě osobně BlackStary vyhovují, takže do větších nepůjdu hlavně z důvodu úpravy podběhů a taky bych nerad ztratil boční stabilitu.
Napsal: 23 črc 2007 13:40
od Sláma Karel
Teslo. 35 se ti tam vejdou, ale ty nápravy to nebudou zvládat pokud tam nedáš ty hard sady. Mám to vyzkoušený osobně. Ještě mi ten Range stojí rozebranej ve stodole.
Karel. Hlavně toho mého Mammuta jsem stavěl v roce 2000 a to se tady ještě o nějakejch sadách na změnu poměrů převodu v nápravách a tvrzených poloosách mohlo každému jenom zdát. To tady ještě nikdo ani nevěděl že to existuje.
Teslo. Jo a ty tvoje lemy jsou podle mého fakt pěkný.
Napsal: 23 črc 2007 14:22
od teslo
Karel Sláma píše:Teslo. 35 se ti tam vejdou, ale ty nápravy to nebudou zvládat pokud tam nedáš ty hard sady. Mám to vyzkoušený osobně. Ještě mi ten Range stojí rozebranej ve stodole.
Z toho mam obavu aj ja, ale zas nejazdim az tak divoko...
Ja mam este 10 spline napravy. Jazdi nam tu jedna D90 na rovnakych napravach na Simexoch ET 35*10.5 a zatial mal iba jednu neprijemnost so zadnou poloosou, ale keby to tolko netrapil, tak nemuselo byt ani to. Este uvidim ake to bude ked nahodim zadnu uzavierku...rozpraval som sa s jednym anglicanom, ktory ma upraveneho RRC na tusim 36" s 10-spline napravami. Vravel, ze poloosy neukrutil, ale on ich preventivne menil kazdy rok. Ale uz na nich boli naznaky skrutenia.
Este tie lemy nemam na celom aute. Ta fotka je iba pracovna( motivacna), aby som vedel ako to bude vyzera zlozene, ale ako som povedal je s tym hrozne vela prace. Ale dufam, ze to bude dobre. Su plastove a vyzeraju celkom pevne. Ale na opretie o strom/svah to urcite nieje. Na aku taku ochranu( odtlacenie od svahu a pod) budem davat upravene "origo" stupacky( jedna je vodno na zemi na fotke). Budem ich dost vyrazne vystuzovat aj uchyty budu mierne povedane pevnostne. Ale zvonku na prvy pohlad to musi vyzerat ako origo.
Napsal: 23 črc 2007 15:49
od Sláma Karel
To hrozně záleží na váze toho auta. A Range je o dost těžší než 90. Těch poloos jsem ukroutil už moc. Na Range, na Disco i na závoďáku, kterej je dost odlehčený. Ale to je určitě i kvůli těm uzávěrkám a tomu kde jezdíme. Ty 24 drážkový vydrží sice víc, ale zase praskají v polovině a blbě se vytahují magnetem. Zase ty starší klouby vydrží o dost víc než ty z těch 24. Nejvíc vydrželi klouby ze starého 2OO Defíka do rv 92.
A navíc mě teda s těch fotek nepřipadá že budeš jezdit nějaký softy.
Napsal: 23 črc 2007 17:00
od teslo

No terenu sa nevyhybam. Je mi jasne, ze je lepsia kombinacia lahke auto a slaby motor, ako tazke auto a silny motor. Co je vlastne rozdiel Def90 a RRC. Ale niesom velmi zastancom tazkej nohy v terene a radsej chodim pomaly...niekedy sa samozrejme necham uniest a prave vtedy to moze byt problem...
Ale vsetko je to zatial teoreticka rovina. Momentlane som spokojny s tym co mam. Nechcem to zakriknut
