Stránka 1 z 1
výfuk
Napsal: 24 dub 2011 23:58
od OC
Ani anglický výfuk nevydrží věčně (ve skutečnosti se spíše zdá, že vydrží daleko méně, než výfuk jakýkoli jiný včetně italského), takže mne čeká výměna.
A docela s překvapením koukám na dost šílené ceny OEM: pravý anglický výfuk od pravých Indů stojí jak v Praze dům -- kupříkladu Rimmer's má jeden z jeho tří dílů za 225 liber s DPH.
Jenže podle téhož Rimmera se dá koupit aftermarket od Britparts za pouhých 70 liber s DPH, což mi přijde poněkud sakra rozdíl (a Island 4x4 má týž Britpart ještě cca o 10 liber levněji). Býval bych čekal aftermarket tak o 30-50 % levnější, ale za čtvrtinu ceny?!?
Navíc nerez -- což by snad teoreticky mělo být mnohem lepší a tedy mnohem dražší, ne? -- stojí u Rimmerů jen 240 liber, tedy zhruba stejně jako ten OEM. Nemluvě o tom, že famousfour _ASI_ nabízí komplet celý nerezový výfuk (všechny tři díly dohromady) za 480 liber, akorát u nich je tradiční problém v tom, že mají vlastní číslování dílů, které se liší od standardního číslování LR, takže nikdo s jistotou neví, zda to jsou správné díly nebo ne, dokud se je nepokusí namontovat a nezjistí, že se tam nehodí

)
Co byste kdo radili? Existuje sebemenší důvod sáhnout po OEM při těchto cenách? Kvalitnější než Britpart asi o něco bude, ale že by byl kvalitnější než ten nerez, o tom hodně pochybuji...
Re: výfuk
Napsal: 25 dub 2011 18:07
od Sláma Karel
Nevím jestli to bude kvalitnější, ale ten Britpart vydrží přesně 1000 km než se z něj začne trhat ten krycí plech. Až ho přivaříš (podruhé, potřetí, počtvrté atd) tak máš asi dalších 500km než ti začnou chrastit vnitřní příčky a ty už se vaří blbě. Třikrát jsem reklamoval (reklamace bez problémů) a třikrát stejný výsledek. Tak jsem ho zahodil a dal tam nějaký jetý z nějakého vraku a ten tam mám úspěšně už asi zase 30tis km.
Mluvím o benzínu 4,6 a kupoval jsem u MM.
Teď si budu kupovat ten nerezový sport system, tak uvídím.
K

Re: výfuk
Napsal: 25 dub 2011 18:25
od OC
Tobě jsem už dááávno psal mail, jestli nějakou použitelnou rouru máš... nedošel nebo nemáš?
Jinak ale dík za info, přikláním se tedy k nerezu... "ten sport systém" co o něm píšeš je
tenhle zázrak od famous four? Má to nějakou výhodu proti
tomu normálnímu? Cena je plusmínus srovnatelná...
A kdy a jak to chceš kupovat? Že bychom rovnou vzali dva a snížili poštovné?
Re: výfuk
Napsal: 25 dub 2011 19:44
od Sláma Karel
Roury nemám a na mail jsem odpovídal. Nemáš to ve spamu, občas tam s tím
rangerover@volny.cz lidem skáču.
Jinak tohle je ono co chci já. Já si od toho slibuju jenom lepší zvuk. Teď jsem si koupil další P38 a tam je výfuk děravý.
Já si to koupím nejspíš až pojedu do Anglie, nebo mi ho přiveze kámoš co tam žije.
K

Re: výfuk
Napsal: 25 dub 2011 20:20
od OC
Hm, divné. Nic nepřišlo, ani do spamu
Každopádně dík.
Re: výfuk
Napsal: 28 dub 2011 16:22
od tomáš štěpnička
jestli není lepší koupit plech,trubku, vzít flexu a Cočko s svyřit si svůj -myslím že to zvládne každý trochu zručný mechanik

Re: výfuk
Napsal: 28 dub 2011 20:31
od ssang
tomáš štěpnička píše:jestli není lepší koupit plech,trubku, vzít flexu a Cočko s svyřit si svůj -myslím že to zvládne každý trochu zručný mechanik

Pravdu má ten chlapec

Re: výfuk
Napsal: 28 dub 2011 20:57
od eliott
ssang píše:tomáš štěpnička píše:jestli není lepší koupit plech,trubku, vzít flexu a Cočko s svyřit si svůj -myslím že to zvládne každý trochu zručný mechanik

Pravdu má ten chlapec

Ne tak docela, jednak je tam dost nakroucenej a kdyby už ho někdo velmi pracně spáchal, shnije do dvou let.
Re: výfuk
Napsal: 29 dub 2011 09:41
od Mirko
Asi bych šel cestou výroby u odborné firmy tady. Na Classica jsem měl nabídku za 17 tisíc komplet až k přírubě litinového potrubí včetně dvou tlumičů laděných dle požadavků, pokovení celého výfuku

a samozřejmě montáže a záruky. Nerez mi vysloveně nedoporučovali. Co tak píšou na anglických stránkách, tak ty nerezové neodejdou kvůli korozi, ale protože se stejně jako u těch levných mild steel utrhnou přepážky v tlumičích.
Re: výfuk
Napsal: 29 dub 2011 11:17
od tomáš štěpnička
[Ne tak docela, jednak je tam dost nakroucenej a kdyby už ho někdo velmi pracně spáchal, shnije do dvou let.[/quote]
nějak nevím proč by měl ,co jsem kdy dělal výfuk,tak do dnes na něm není vidět známka koroze....a to už je na autě dýl než 2roky
jinak myslím že v Elitu mají na RRC výfuk taky v nabídce
Re: výfuk
Napsal: 22 kvě 2011 15:17
od Palic
Mate niekto nejake typy, ako zlepsit vyfukovy system na RR 4.6 V8?
Moj plan by bol asi taky, ze vyhodit stredovy tlmic a dat tam rezonator a koncovy tlmic zamenit za nejaky priechodnejsi s tym, ze by som ponechal koncovku iba 1 namiesto povodnych 2 a ta by bola zakoncena doboku.
Re: výfuk
Napsal: 31 kvě 2011 22:22
od Swedmann
Po sušenostech z životností standardních výfuků z ocelového plechu u všech svích miláčků jsem volil anticorro cr/ni 18/14 v %. síla trubek1,5 až 2mm a plech na tlumiče 1,2-1,7 (jo já vím velká váha ale navěky)nebodováno ale vařeno naplno po obvodě foto na Dotahovací momenty hlavy...určitě pokud by někdo měl zájem je možno spáchat něco i pro vás

Re: výfuk
Napsal: 01 čer 2011 13:21
od eliott
Ty se asi hodně nudíš, co?

Jinak pěkný

Re: výfuk
Napsal: 01 čer 2011 19:09
od Swedmann
Todle je jen na rychlo na pořádný bude muset Gintr počkat

Re: výfuk
Napsal: 30 črc 2011 20:44
od Majo
koľko stojí tvoja strata času na tu rúrku?

Re: výfuk
Napsal: 30 črc 2011 23:26
od Swedmann
100kč na hodinu+ veškeré výdaje nebo dohodou,výměný obchod nezavrhuji bo je stále co doplňovat ....
Re: výfuk
Napsal: 20 led 2017 10:58
od Balu1989
Ahoj
přiživím se na tomto tématu o výfuku.
na autu mám pouze pravou stranu výfukové větve (po směru jízdy) takhle jsem to už koupil. a nevím jestli je lepší mít tam jenom jednu koncovku, nebo má dát i větev na druhou stranu, nehledně nato, že levá větev, je jenom uřízlá a zavařená asi 10cm za zozdvojením.
mám to řešit nebo?
díky za rady
Honza