UMŘEL MI MOTOR TDV6

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
donfilipo
Příspěvky: 1
Registrován: 17 kvě 2011 21:17

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#81 Příspěvek od donfilipo » 17 kvě 2011 22:04

Chlapi, neděste mě, chci si nějakou 2006/2007ku Discovery TD6 koupit!!
Kam radíte do servisu? Jsem z Louňovic u Prahy.. Dík. Fil

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 569
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#82 Příspěvek od vizos » 18 kvě 2011 09:37

To je skvělá zpráva že už máš motor doma teď už aby byl rychle v autě. A nebyla by pro zajímavost fotečka motoru ?
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#83 Příspěvek od DjALF » 18 kvě 2011 21:50

vizos píše:To je skvělá zpráva že už máš motor doma teď už aby byl rychle v autě. A nebyla by pro zajímavost fotečka motoru ?
taky bych se koukl :shock: :Sorry:
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Radek D3
Příspěvky: 539
Registrován: 04 úno 2007 20:30
tel.: 603427700
auto: LR Discovery 3
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#84 Příspěvek od Radek D3 » 18 kvě 2011 22:24

Az budu mít čásek tak skočím do servisu a nafotím.Jinak již šlo turbo na kontrolu neb tam bylo trochu více oleje.
Tak uvidím co dál. Snad už nic a budu již brzy jezdit:-) R.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#85 Příspěvek od RudaK » 19 kvě 2011 06:04

vizos píše: A nebyla by pro zajímavost fotečka motoru ?
DjALF píše: taky bych se koukl :shock: :Sorry:
Diť si ten obrázek motoru vygůglite :ty jeden...: :chuckle Oni z venku budou všechny motory TDV 6 stejný :mrgreen: Nebo se stavte se zrcátkem a já vám tu haupnu zvednu :rofl
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#86 Příspěvek od Mirko » 19 kvě 2011 07:35

@RudaK: A já myslel, že už si motor prodal a předělal D3 na šlapací vůz :mrgreen:

Uživatelský avatar
petrs
Příspěvky: 105
Registrován: 13 bře 2007 14:54
auto: D4
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#87 Příspěvek od petrs » 20 kvě 2011 20:31

Radku už jsi zjistil co se ti stalo s tím starým motorem. Taky jsem překročil 200000 km, tak ať vím na co se mám připravit. :Sorry: Já to totiž nemám tak nesmrtelný jak Ruda. :beer :beer

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#88 Příspěvek od RudaK » 21 kvě 2011 05:54

petrs píše:Radku už jsi zjistil co se ti stalo s tím starým motorem.
Podle mě se klasicky zadřel :mrgreen: psalo se tady,že se nějak vykur... olejové čerpadlo. Petře neboj,víš jak to říkáš : TO TĚ TAKY ČEKÁ :D .A čeká to všechny i tu mojí ....... :) Některý dřív a jiný později .
p.s. mě to sice jede,zatím ,ale žere jakosviňa :chuckle už nechci ani psát kolik - na nádrž 500 km !!!!!!! ... motor v posledním tažení .Já prikůpím taky tu kojotu :mrk
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#89 Příspěvek od Frana » 21 kvě 2011 06:06

Ja si spis myslim, ze ten motor umrel na vadny turbo. Olej se z turba dostal ve vetsim mnozstvi do sani (proste na ose turba vznikla velka vule, nebo v nem neco prasklo), motor zacal absolutne nekontrolovatelne bezet na olej (to vysvetluje to nahle zvyseni otacek) a pretocil se tak, ze se zadrel. U manualu se to da resit chcipnutim motoru pres kvalt, ale u automatu mne nenapada, co by se s tim dalo delat. Motor v tehle chvili sam o sobe nema jakoukoliv moznost otacky snizit, at uz je to stary mechanicky diesel, nebo novy common rail.
V kazdem pripade to asi neresi preventivni vymena olejoveho cerpadla, jak tu nekdo psal.
Je to jen teorie, muze to byt samozrejme i jinak, ale prijde m to dost pravdepodobny.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#90 Příspěvek od Mahatma » 21 kvě 2011 22:35

RudaK píše:Podle mě se klasicky zadřel :mrgreen: psalo se tady,že se nějak vykur... olejové čerpadlo. Petře neboj,víš jak to říkáš : TO TĚ TAKY ČEKÁ :D .A čeká to všechny i tu mojí ....... :) Některý dřív a jiný později .
p.s. mě to sice jede,zatím ,ale žere jakosviňa :chuckle už nechci ani psát kolik - na nádrž 500 km !!!!!!! ... motor v posledním tažení .Já prikůpím taky tu kojotu :mrk
Hele já to taky nedostanu pod 10,5. Jó a Toyotu máme pořád ještě v portfoliu (LC 95) a tam je ta spotřeba úplně stejná. Zase je ale pravda, že už má nalítáno 380 000 km a pořád běhá jako mladík.

Uživatelský avatar
Radek D3
Příspěvky: 539
Registrován: 04 úno 2007 20:30
tel.: 603427700
auto: LR Discovery 3
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#91 Příspěvek od Radek D3 » 21 kvě 2011 22:44

Ahoj já mám manuál a je možné, že to mohlo být turbo. Až se namontuje nový motor tak ten starý motor rozeberu.
Samozřejmě mě velmi zajímá co se s ním stalo! Ale potřebuji co nejdříve rozběhnout auto,at ho můžu ještě zajet než pojedu na Island a vychytat popřípadné chyby.
Z nového motoru se poslalo turbo na preventivní kontrolu do Brna a ze straého motoru se posla na servis startér,který byl zaseklý a alternátor, protože byl totálně zabahněný.Jinak po vyndání startéru motorem otáčet stále nejde.Nový motor byl původně namontován vevoze s automatickou převodovkou podle přítlačného talíře,který byl tenčí,než je u manuální převodovky.Ten se přemontoval ze starého motoru.
Až budu vědět další info napíšu to tady.
Zdar Radek

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#92 Příspěvek od RudaK » 22 kvě 2011 09:34

Taky počkám na to,čím se to stalo - nic preventívně měnit nebudu. ( a spotřeba asi klesne po sladění řídící jednotky s 32" kolama,které jsou o 2" od originálu větší - tak mě to až tak nebere ....to doladím až s tím dálkovým na to přitápění motoru na letošní zimu - teda jestli to bude ještě jezdit :chuckle )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Mike III
Příspěvky: 415
Registrován: 06 črc 2010 10:39
tel.: +420777251521
auto: DIII, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#93 Příspěvek od Mike III » 23 kvě 2011 16:21

Je to detektivka pro nás majitele 2,7 TDV6, jenom jestli vrahem nebude zahradník (Matzker). :shock:

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#94 Příspěvek od Frana » 23 kvě 2011 20:16

Skoro bych si vsadil na vadny turbo a nasledky jak jsem psal vyse... :-)
Navic ta uzasna shoda nahod, ze se to stalo chvilku po tom, co meli v servisu dole boudu a spoustu hadic a trubek (treba svody a sani) rozdelanejch, ze? :-)
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#95 Příspěvek od eliott » 23 kvě 2011 20:57

Frana píše:Skoro bych si vsadil na vadny turbo a nasledky jak jsem psal vyse... :-)
Navic ta uzasna shoda nahod, ze se to stalo chvilku po tom, co meli v servisu dole boudu a spoustu hadic a trubek (treba svody a sani) rozdelanejch, ze? :-)
A proč měli boudu dole? Je fakt, že u D3 se sundavá kvůli kdejaké prkotině...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#96 Příspěvek od RudaK » 23 kvě 2011 22:13

eliott píše: A proč měli boudu dole? ...
Kvůli vlnovci přece,je vidět že to tady nečteš důkladně .... :chuckle Nebyla to prkotina ,ale hen ten oný vlnovec na vejfuku :D
Taky čistili schasis .... :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Radek D3
Příspěvky: 539
Registrován: 04 úno 2007 20:30
tel.: 603427700
auto: LR Discovery 3
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#97 Příspěvek od Radek D3 » 23 kvě 2011 22:18

No je pravda že jsem toho letos moc nenajezdil.Prvně vlnovec, pak se měnily měchy+ nové tlumiče od matzkera a tak dále.Doufám, že se letos už nic nevysere a bude vše v pořádku .Zítra jedu do servisu tak snad udělám nějaké fotky.A už budu vědět nějaký termín ,kdy budu moct jezdit.Nemyslím si, že by jednotka od matzkera udělala ten průser,přece jen jsem na něm najezdil asi 50 tis.km.
Už aby to bylo opravené.Pootm si odvezu motor a mám domluveno, že mi to jeden mechanik rozebere,aby jsem věděli v čem vězí zakopaný pes!
Zdar Radek:-)

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#98 Příspěvek od RudaK » 23 kvě 2011 22:22

Radek D3 píše: Prvně vlnovec, pak se měnily měchy+ nové tlumiče od matzkera a tak dále.
Zdar Radek:-)
Pjekná pokladnička ...... :ty jeden...:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Robik LR
Příspěvky: 139
Registrován: 28 led 2009 11:40
tel.: 602330478
auto: G4 Challenge
Bydliště: Stehelčeves
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#99 Příspěvek od Robik LR » 27 kvě 2011 19:39

Zdarec Chlapy, moje D3 zemřela 8.prosince a jezdím teprve od této středy. Čerpadlem to rozhodně nebylo, a přitom celá klika a uložení byly mázlý. Jinej motor jsem za rozumnej peníz nesehnal, a tak jsem sice zdlouhavě, ale zgenerálkoval.
Prostě komplet, díly jsou téměř nedostupné, ale podařilo se. Teď mám najeto 200 km a za 6 dní jedu do Albánie.
Čekáte asi co tomu motoru bylo. Problém byl jednoznačně olej, jeho kvalita, četnost výměn, nikoli objem.
Ve dvou motorárnách co se podíleli na rekonstrukci mého motoru se shodli, že uložení kliky a ojnic při zvýšeném výkonu neodpovídá specifikaci oleje 5W30 dle výrobce. Shrnu to, s tímto olejem je to auto na ježdění do práce, na dálnici do 150 ti, netahat vleky, netrápit v terénu, jinam bez problému.
Teď jsem na olejích s přídavkem Esteru a specifikací 20W50 stejně jako SUBARU. Výměna v mém případě 10.000 km bez řečí. Měl bych být údajně spokojený.
Poslední věc, měl jsem najeto 167.000 km z toho 50.000 s pořádným vlekem a tak 15.000 v terénu.
Hlavně že jezdím.

Všem zdar a ať Vám ty trojčičky makaj.

Zdarec Robik
Toyota Hilux - Expedition
KTM 990 Adventure R
Moto Guzzi V7 Racer
Can Am Renegade 1000
http://www.blazius.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Radek D3
Příspěvky: 539
Registrován: 04 úno 2007 20:30
tel.: 603427700
auto: LR Discovery 3
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6

#100 Příspěvek od Radek D3 » 27 kvě 2011 23:28

Ahoj tak mám dobrou zprávu, dnes natočili nový motor a běží jak švýcarský hodinky, prý při tom i hezky voní jako správný nový motor.
Auto ještě nebudu mít týden, protože odešla ruční brzda,která tam byla 3 měsíce takže výměna na záruku a je tam někde ještě elektrickej problém na podvozku. Jak se sundávala kastle kvůli vlnovci a ted podruhý kvůli výměny motoru.
Jinak startér opravený, vyčištěný odbahněný a zkontrolovaný alternátor,turbo se s nového motoru pro zichr nachalo poslat do Brna aby to nebyl náhodou nějaký špatný kus.A nebyl je perfektní. Takže ještě budou měnit čelní sklo, protože jsem tam už měl hodně prasklin, a nějaké to lakování,kdy mám nad předním oknem díru od pořádnýho šutru z Libye.Tak už s enemůžu dočkat, protože musím dovést stan, který byl taky na opravě nechat ho přelakovat nastrojit na auto a začít se balit na Island.
A až bude čas tak nechám rozdělat starý motor abych zjistil co se vlastně přesně stalo a jestli se vůbec vyplatí ten motor někdy v budoucnu opravit a třeba prodat a nebo nechat do zásoby.
Takže už budu zase jezdit!!!
Zdar Radek a ještě jednou všem díky za podporu a pomoc zvláště Stavrosovi!

Odpovědět