Stránka 1 z 2

RR p 38 Eas

Napsal: 02 čer 2011 19:30
od tomashan
Zdravim mam otazku ako funguje tlacitko na uzamknutie vysky podvozku pretoze mne to tlacitko zasvieti po stlaceni jedine v tedy ked pustim svetla ale aj tak podvozok pracuje ako chce podla rychlosti cize nie je uzamknuty a niekedy by som rad chodil v rezime dialnica aby auto tak neplavalo ale to sa mi neda niako nastavit jedine standart a potom az rezim co auto uplne klesne. Hladal som tu neco na tuto temu ale nenasiel som aj ked EAS je tu rieseny dost :doh

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 02 čer 2011 21:58
od Kokesek
Kdyz tlacitko zamacknes tak musi auto drzet tu polohu ktera je nastavena, akorat nastupovaci nejde zafixovat.

Pokud to tak nefunguje pak nevim...vidim takovou chybu poprve. Pichnul bych to na diag a trosku to prostudoval jestli pracuje vse jak ma. Eas umi jet i v nouzaku. a na test vymena celeho tlacitkoveho bloku, prostrikani konektoru EASU....

Jinak tady bylo tema o bypasu easu. Jde to mam to doma je to krabicka ktera se vlozi mezi velky konektor do BECM. Eas se tvari na palubovce jako ze je vse ok. Pak si clovek muze zvedat auto treba tlacitkama nebo tam hodit pruziny apod.


Jeste k te vysce, da se kalibrovat v kazde predvolene poloze. Kdyz ti treba nesedi vozik tak si nakalibruju polohu primo na vozik. nebo se nevlezes do garaze tak si hodim na tu silnicni polohu ... polohu "garaz"

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 02 čer 2011 23:52
od tomashan
Dakujem za postreh musim nato nejako prist, kolko stoji ta diagnostika? ale aj tak by som to potreboval asi cele pozret lebo ked zastavim a vypnem auto tak si par krat odfukne a ide to od ventilovych blokov.

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 03 čer 2011 08:55
od teslo
A nehral sa niekto niekedy s tymi tlacidlami? Zeby vymenil medzi sebou konektory? Hmlovky Ti funguju? :D
To odfuknutie je v poriadku.

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 04 čer 2011 13:47
od George
Tlačítko uzamyká pouze polohu standart a je to právě z důvodu tažení přívěsu. Dálniční poloha je závislá na rychlosti auta a nejvyšší poloha je zase z bezpečnostních důvodů omezena opět rychlostí a to 30km/h, poté se vůz spustí do standartu. S tím nic neuděláš.

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 04 čer 2011 19:59
od Kokesek
zamykani zamyka i dalnici.

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 04 čer 2011 23:06
od alap
George píše:Tlačítko uzamyká pouze polohu standart a je to právě z důvodu tažení přívěsu. Dálniční poloha je závislá na rychlosti auta a nejvyšší poloha je zase z bezpečnostních důvodů omezena opět rychlostí a to 30km/h, poté se vůz spustí do standartu. S tím nic neuděláš.
A nejvyšší se automaticky sníží až při 55km/hod

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 06 čer 2011 09:48
od tomashan
Mohla by byt stale moznost ze je zle iba to tlacitko uzamykania? nejde mi dohlavy ze ked zasvietim svetla a stisnem ho tak sa nanom rozsvieti kontrolka ked ho chcem vypnut zase stisnem ale kontrolka svieti stale a tak by to asi fungovat nemalo :Ja blb:

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 06 čer 2011 12:06
od teslo
EAS musi fungovat nezavisle od svetiel. Signalizacia, ktory rezim mas zvoleny a ich prepinanie Ti funguje OK?

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 06 čer 2011 15:03
od tomashan
no jasne to ide pohode jedine co nejde je uzamknutie nejakeho rezimu a manualne nastavenie rezimu dialnica....prave som si spomenul raz sa mi stalo ze som auto zastavil a vypol potom som otocil vypinacom na svetla ale oni nezhasli mozno to ma nejaky suvis spolu ale to len tak na okraj

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 06 čer 2011 16:20
od teslo
jamalgrass píše:raz sa mi stalo ze som auto zastavil a vypol potom som otocil vypinacom na svetla ale oni nezhasli
A nebol to iba "Headlamp delay" - oneskorenie zhasnutia svetiel?

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 06 čer 2011 16:45
od tomashan
nie nie oni by asi svietili az kym by baterku nevybili brat mi hovoril ze ked mal auto pozicane sa mu presne toto stalo a baterka vymlatena....ta elektrika ma znici :sad

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 06 čer 2011 18:43
od George
Kurňa tak to mám taky rozbitý, :O no ale to je vlastně normální.

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 06 čer 2011 19:13
od alap
jamalgrass píše:no jasne to ide pohode jedine co nejde je uzamknutie nejakeho rezimu a manualne nastavenie rezimu dialnica....prave som si spomenul raz sa mi stalo ze som auto zastavil a vypol potom som otocil vypinacom na svetla ale oni nezhasli mozno to ma nejaky suvis spolu ale to len tak na okraj
¨
Tohle je opravdu to pozdější vypnutí světel. Hlavně ti to tu hlášku "Headlamp delay" napíše na palubním počítači.
Asi by jsi měl zajet na nějakou diagnostiku a nebo k někomu jinému a projet s ním. Okoukat jiné auto není na škodu, co komu jinému funguje a co zase ne.
Nakonec zjistíš, že to máš ještě hodně dobré. :D

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 06 čer 2011 23:50
od tomashan
No este ze auto motoricky ide ako hodinky len ta nekonecne strajkujuca elektrika napriklad cidlo teploty prevodovky mi piska uz dva mesiace a nemozem sa akosi dostat k vymene... :blush

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 09 čer 2011 22:36
od Kokesek
oprava:

do roku 99 se eas a zamykani easu chova trosku jinak nez po roku 99. Jiz zminene prepinani mezi polohami nejde ve vsech trech resp ctyrech (i s vystupovaci) rolovat. po roce 99 jde rolovat kazdou polohu zvlast.

Jeste jeden rozdil. do 99 se auto zveda a snizuje skoro hned (pokud je dostatecna zasoba vzduchu ve vzduchojemu). po 99 se auto chova rozvazneji. selenoidy pulsuji pomaleji auto jede plynule a s rozvahou dolu i nahoru. Puvodne jsem si myslel ze je to stavem bloku zasobou vzduchu atd. Tedka uz to mam odzkousene na vice autech do 99 i nad 99.

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 13 čer 2011 20:53
od Jura
Ahoj,abych nezakládal noví vlákno tak se přifařim sem
Dneska při cestě domu mi auto najednou po spadnutí pod 50Km/h vystoupalo na terení polohu a kontrolka začala blikat,po zastení sem chtěl auto ručně posadit do normální cestovní polohy ale vyfoukly se jen měchy na levej straně,jak přední tak i zadní a auto nešlo nijak srovnat ani nahoru se mu nějak nechtělo,
Tak sem zase nased a jel to projet,auto najednou za jízdy zase vylezlo uplně nahoru až po překonání 50Km/h spadlo na normální pozici a při delší jízdě i na dálníční pozici,potom se atou chovalo zase normálně tak jak do ted.
Umí mi někdo poradit co to bude,že by vejškoví čidla na ramenech naprav????
Jo a mam P38 2.5td rok 99 jinak měchy sou zánovní,kompresor taky,po předchozim pajiteli,taky sem na foru píše jako RB (Roman Buš)

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 13 čer 2011 22:42
od tomashan
typoval by som to na ventylovy blok, nesom profik ale nemyslim si ze by sa naraz zblaznili dve cidla na jednej strane :?

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 14 čer 2011 10:43
od Kokesek
Diagnostika... nejspis to bude selenoid a jedno cidlo.

Re: RR p 38 Eas

Napsal: 14 čer 2011 11:14
od Jura
Tak to mě čeká návštěva u Eliota v Budějcích no