Stránka 1 z 1

Tlaky válcov - V8

Napsal: 06 črc 2011 01:34
od Macej
Nikde som tu nenašiel aké má mať V8 tlaky válcov?
Konkrétne by ma zaujímalo aké tlaky má mať moj starší model V8čky (3,5L) s kompresiou 8,13:1? Chcel by som ich informatívne zmerať a nech viem či mám byť potom zhrozený alebo že to je ešte v rámci tolerancie kôli veku :D
Prípadne niekto vzdelaný môže napísať tlaky válcov pre viacero motorov nech nejsom sobecký :mrk

Ďakujem

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 06 črc 2011 10:45
od teslo
CYLINDER COMPRESSION - TEST
Equipment:
Compression pressure gauge
Test
1. Start and run engine until normal engine
operating temperature is achieved (thermostat
open).
2. Remove all spark plugs.
3. Disconnect both coil negative (WB) leads
4. Insert compression gauge, crank engine until
reading stabilises.
5. Expected readings, throttle fully open, battery
fully charged:
8.31:1 = 10.2-10.9 bar, 150-160lbf/in2
9.35:1 = 11.5-12.2 bar, 170-180lbf/in2

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 06 črc 2011 12:39
od Macej
Pefektné :yes diky moc :wink:
Ja len pre uplnú presnosť či som to správne pochopil (predsa len tá technická angličtina sa na školách neučí :roll: )

1.zohriať motor na prevádzkovú teplotu (až k otvoreniu termostatu)
2.Vybrať všetky sviečky
(tu sa trošku strácam)3. Odpojiť oba/e .... negatívne?
4.Vložiť budík a točiť motorom kým sa hodnota neustáli
5. Predpokladané hodnoty, plný plyn, nabité batérie
8.31:1 = 10.2-10.9 bar, 150-160lbf/in2
9.35:1 = 11.5-12.2 bar, 170-180lbf/in2

V podstate si niesom istý tým tretím krokom a prekladač stojí za .... nič tak ak by mi niekto mohol poradiť budem vďačný

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 06 črc 2011 12:44
od powl
Rozumim tomu ze sem maj odpojit obe kostry z civky...dava to smysl?
edit: Blbost, spis to bude odpojit kostru z obou civek, vsak je to v8 zeo? :lol:

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 06 črc 2011 12:50
od Macej
No som z toho jeleň :D . Čo robiť keď tam mám len jednu cievku? Mám tam napojiť aj druhú a potom ich obe odpojiť? :rofl

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 06 črc 2011 12:54
od teslo
-jednoducho odpojit cievku
-plny plyn, aby motor lahsie dychal
-este odporucam vybrat relatko palivovej pumpy - pokial mas

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 06 črc 2011 13:01
od Macej
Paráda! Ďakujem. Snáď v priebehu týždňa kamoš najde tlakomer a odkúšam to. Držte mi potom palce :roll:

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 14 lis 2012 09:24
od Mirko
Včera jsme měřili na mém Rangovi tlaky a s bídou jsem se dostal na některých válcích na 9 barů. Většina spíš lehce nad 8,5 barů...Je to 3,9-ka s kompresním poměrem 8.13:1. Pak to má jet :roll:

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 14 lis 2012 10:02
od teslo
no to vyzera na generalku :)
ja som mal zatial pri vsetkych troch motoroch stastie...a dufam v to aj pri stvrtom, ktory mi este lezi na voziku :twisted:

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 14 lis 2012 10:14
od Mirko
Na generálku té nízkokompresní 3,9-ky rozhodně nedojde. Mám v plánu menší Update....

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 14 lis 2012 10:40
od teslo
to bude nieco zaujimave...mne ten update uz lezi na voziku v garazi v podobe 4.6 8)

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 14 lis 2012 11:09
od Mirko
Tož co na to říct? Vystihl si myšlenku :mrk

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 14 lis 2012 12:17
od pooh
a robil si to len nasucho alebo si striekal aj kvapku oleja do valca?

podrobnejsie je to ukazane tuto (bohuzial len anglicky):
http://www.youtube.com/watch?v=h6bSMMHifp0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tlaky válcov - V8

Napsal: 14 lis 2012 13:20
od Mirko
Na sucho, všechny svíčky venku, teplý motor, plný plyn, cívka odpojená. Motor žere olej, takže namazenej musel být :mrk
Dvě atmosféry navíc z toho nevytáhnu asi ani kdybych ho v tom oleji utopil.