Stránka 1 z 1
Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 06 črc 2011 22:23
od George 1
Za posledních 14 dní se vyrojily testy edice Balck and White u D4. Testovali ho na Prima autosalonu, ale i v auto 4x4. Všude si ho poměrně pochavlovali, ale v auto 4x4 se pozastavovali nad tím, že některé díly v interiéru nejsou zrovna dobře slícovaný a že očekává, že už tak po 40 tisících tam bude všechno skřípat a vrzat, tak jsem se chtěl zeptat, jestli má někdo z uživatelů D4 tyhle zkušenost nebo jestli je může naopak vyvrátit
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 06 črc 2011 23:31
od merlin
nevim, nevim jestli reportér po 100 km s jakýmkoliv autem má právo dávat předpovědi přesnější forexu ...
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 07 črc 2011 09:47
od Jarda D4
D4 - 60 000 km (3 expedice) - pazvuky vydává jen manželka
D3(bejvalka) - 270 000 km (14 expedic od Albánie až po Afriku) interiér skor jako nový - žádné vrzání
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 07 črc 2011 12:27
od George 1
No nikde jinde v žádným testu jsem na ten problém taky nenarazil, tak mě to právě zarazilo. Vzhledem k tomu, že D4 má tak tichej motor, tak jakýkoliv pazvuk je dost slyšet a je o to protivnější a já jsem na pazvuky úplně vysazenej

Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 07 črc 2011 17:47
od cyril
George 1 píše:No nikde jinde v žádným testu jsem na ten problém taky nenarazil, tak mě to právě zarazilo. Vzhledem k tomu, že D4 má tak tichej motor, tak jakýkoliv pazvuk je dost slyšet a je o to protivnější a já jsem na pazvuky úplně vysazenej

Jsem na to taky docela vysazenej a protože je třílitr u D4 fakt docela tichej, občas mi to vrzání vadí. Ozývá se někde od pravé strany středového tunelu, v místě spojení s tunelem co jde nahoru do palubky. Ale to jenom když jedu mimo silnici po polních cestách svižnějším tempem. Třeba 60km/h. A nedělá to vždycky a tak to zatím neřeším. Neregistruji ani rostoucí intenzitu s přibývajícími kilometry (mám najeto 22tisíc km) a tak až mě to naštve, nechám to v rámci záruky odstranit, anebo si to rozházíme sami. Když jsme mohli za den a půl rozhodit a složit palubku u Jaguaru XKR kvůli chybě v odtoku kondenzátu z klimy, D4 o moc složitější nebude....

Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 07 črc 2011 22:46
od George 1
No právě bych nerad tento problém řešil tím, že rozeberu půlku auta a stejně nepříjdu na to co to vrže a už to nedám nikdy dohromady. Hádám, že by mě podobný složení přístrojovky zabralo tak rok

Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 07 črc 2011 23:02
od Luboš M.
Tak to je mazec, vždycky když jsem palubku rozebral vrzala ještě víc

Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 07 črc 2011 23:06
od Stavros
to, ze neco vrze me taky driv u aut vadilo, casem jsem prisel na to, ze je spis dulezity, ze to jeste jede, nez, ze to nekde skripe.

Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 07 črc 2011 23:30
od vladob8
Vola sa to svrcek v aute, ked svieti slnko mam aj ja jedneho...
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 08 črc 2011 06:59
od mikedee
Cca 50 000 km a v aute stale ticho jako v kostele. Vlastne mne to vzdycky prijemne prekvapi, obvzlast po presednuti z jineho auta.
Dokonce mne to nuti uklizet ruznej bordel vzadu v aute, aby me nic nerusilo

Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 09 črc 2011 23:20
od Filip
zavada s vrzanim sa da lahko odstranit pridanim volume na radiu
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 10 črc 2011 12:13
od cyril
Luboš M. píše:Tak to je mazec, vždycky když jsem palubku rozebral vrzala ještě víc

Jagouš si ani nevrzne. Včera jsem se na to soustředil a najel jsem s ním asi 100km po okreskách....a ticho jako v kostele. Kluci odvedli výbornou praci....
Jinak D4 odvezla asistenční odtahovka....

To dám ale do jiného vlákna.
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 11 črc 2011 09:42
od Mahatma
Tak na mé D3 po 170000 palubka občas vrzne když potlačím kolenem do středového panelu. Spíš mi vadí vrzání vnitřních klapek ventilace, které zní fakt nepříjemně. Děti tomu říkají, že auto prdí.
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 15 črc 2011 21:09
od Mike III
Mahatma píše:Tak na mé D3 po 170000 palubka občas vrzne když potlačím kolenem do středového panelu. Spíš mi vadí vrzání vnitřních klapek ventilace, které zní fakt nepříjemně. Děti tomu říkají, že auto prdí.
já myslel že upoští tlak pérování

ale auto si občas taky prdne

Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 15 črc 2011 21:32
od RudaK
Mike III píše:Mahatma píše: Spíš mi vadí vrzání vnitřních klapek ventilace, které zní fakt nepříjemně. Děti tomu říkají, že auto prdí.
já myslel že upoští tlak pérování

ale auto si občas taky prdne

Já prdím na vrzání

,hlavně že to jede

( audio to vrzání opravdu přehluší

, chce to volume ..... )
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 16 črc 2011 11:10
od Mahatma
Mike III píše:Mahatma píše:Tak na mé D3 po 170000 palubka občas vrzne když potlačím kolenem do středového panelu. Spíš mi vadí vrzání vnitřních klapek ventilace, které zní fakt nepříjemně. Děti tomu říkají, že auto prdí.
já myslel že upoští tlak pérování

ale auto si občas taky prdne

Ventilace prdí a pérování pšouká

Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 26 črc 2011 12:01
od lojzabobr
George 1 píše:No právě bych nerad tento problém řešil tím, že rozeberu půlku auta a stejně nepříjdu na to co to vrže a už to nedám nikdy dohromady. Hádám, že by mě podobný složení přístrojovky zabralo tak rok

což o to rozebrat bych to za den možna zmaknul ale dohromady by to pak daval někdo tak dva roky

)
Re: Vrzání a skřípání interiéru u D4
Napsal: 01 srp 2011 21:07
od George 1
lojzabobr píše:což o to rozebrat bych to za den možna zmaknul ale dohromady by to pak daval někdo tak dva roky
Těší mě, že by byl ještě někdo i o rok pomalejší než já
