ahoj, nemáte někdo zkušenosti s tímhle zařízením ? vypadá to že u DII to už u někoho běhá. jde o zařízení Scangauge II viz. odkaz
http://www.landroverclubvi.com/diagnostic.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scangauge.com/buy/buy-online/" onclick="window.open(this.href);return false;
vypadá to že podle popisu by to mělo umět smazat základní chyby a podávat info o otáčkách, spotřebě apod.
palubní počítač DII
Moderátor: Miky_CZ
- macronera
- Příspěvky: 338
- Registrován: 05 pro 2009 15:35
- tel.: 775651798
- auto: DISCOVERY II,IV
- Bydliště: Praha/Krkonoše
- Kontaktovat uživatele:
palubní počítač DII
roubená chalupa v Krkonoších,posezení u kachlových kamen, sjezdovka s večerním lyžováním, Rodinné,skupinové a individuální rekreace http://www.ChalupaOrlice.cz , www.DoKrkonos.com
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: palubní počítač DII
Shodou okolností jsem ScanGauge II. koupil pro kamaráda do benzínové TOYOTY LC 80. Tak jsem ho zkoušel na Sloonvě DII rv. 2004 a nic. Po bližším hledání na netu jsem zjistil že motor TD5 se vymyká EOBD (OBD2) standardu, až by jej měl mýt. A že na TD5 to prostě nepojede. Ostatní jako D I, II. v benzínu, Def s pumou nebo v benzínu DIII. a Freečko by mělo fungovat. Na TD5 to prostě NEPOJEDE. Takže zbývá jedině NANOCOM, HAWKEYE, a FAULTMATE MSV-2. 

Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.