Stránka 1 z 1

Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 00:02
od HV.
Zdravim svechny
Mam dotaz ohledne teploty motoru. Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-,. v PA jsem trochu "provetraval"pavouky z motoru a zasekla se mi regulace predstihu v rozdelovaci.Rozdelovac jsme rozebrali, vycistili a rozhejbali. chodil skoro jako novej :-) Dneska se mi zase teplota dostavala k cervenemu :-( . Kde ma hledat chybu?svicky?rozdelovac?
Diky za rady HV

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 13:11
od Neklan
Vrtuli máš Kenlowe nebo obdobnou, tedy elektrickou nebo klasickou? Měl jsem problém nedávno s tím, že mi teplota lezla dost vysoko a po jízdě odtékalo přepadem ze systému dost kapaliny a všimnul jsem si, že jsem pravděpodobně při výměně hadice od serva zavadil o ovládání regulace spínání Kenlowe a nastavil ho do krajní polohy, kdy spínal až když bylo nejhůř. Stačilo vrátit ovládání na normal a všechno funguje.

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 13:48
od HV.
Neklan píše:Vrtuli máš Kenlowe nebo obdobnou, tedy elektrickou nebo klasickou? Měl jsem problém nedávno s tím, že mi teplota lezla dost vysoko a po jízdě odtékalo přepadem ze systému dost kapaliny a všimnul jsem si, že jsem pravděpodobně při výměně hadice od serva zavadil o ovládání regulace spínání Kenlowe a nastavil ho do krajní polohy, kdy spínal až když bylo nejhůř. Stačilo vrátit ovládání na normal a všechno funguje.

Vrtule je klasika...

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 13:56
od Mirko
No jestli máš klímu, tak bys měl mít jednu vrtulu klasickou na viskospojce a dvě vrtule před chladičem, elektricky spínané, které sepnou při zapnutí klimatizace. Pokud teď jezdíš s klímou a nefungují ty dvě vrtule, tak to může být problém.

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 14:28
od HV.
Mirko píše:No jestli máš klímu, tak bys měl mít jednu vrtulu klasickou na viskospojce a dvě vrtule před chladičem, elektricky spínané, které sepnou při zapnutí klimatizace. Pokud teď jezdíš s klímou a nefungují ty dvě vrtule, tak to může být problém.
klimu mam,ale zatim nezapojenou, tedy nepouzivam ji...

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 14:45
od Mirko
Tak pak bych začal termostatem, pak zkontrolovat průchodnost chladiče atd.
Není mi zcela jasná tvá věta:
" Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-"
To jako předtím už taky lezl do červeného a po výměně svíček přestal? To bych spíš věřil, že se ochladilo :mrk
Mirko

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 14:52
od HV.
Mirko píše:Tak pak bych začal termostatem, pak zkontrolovat průchodnost chladiče atd.
Není mi zcela jasná tvá věta:
" Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-"
To jako předtím už taky lezl do červeného a po výměně svíček přestal? To bych spíš věřil, že se ochladilo :mrk
Mirko
Jj presne tak...

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 15:07
od Mirko
Ta souvislost se mi zdá spíše náhodná. Spíš bych tu závadu hledal v okruhu chlazení než zapalování. Nicméně lepší běh motoru může přispět k tomu, že se ten problém tolik neprojeví.

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

Napsal: 18 črc 2011 21:56
od krestak
Mně tahle teplota zlobí už od koupi auta :? nakonec je problém někde v elektrice 8) páč se mi pokaždé při dobití baterie zvedne teplota a palivo o čtvrt stupnice :lol: