Stránka 1 z 1
					
				Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 00:02
				od HV.
				Zdravim svechny
Mam dotaz ohledne teploty motoru. Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-,. v PA jsem trochu "provetraval"pavouky z motoru a zasekla se mi regulace predstihu v rozdelovaci.Rozdelovac jsme rozebrali, vycistili a rozhejbali. chodil skoro jako novej 

  Dneska se mi zase teplota dostavala k cervenemu 

 . Kde ma hledat chybu?svicky?rozdelovac?
Diky za rady HV
 
			 
			
					
				Re: Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 13:11
				od Neklan
				Vrtuli máš Kenlowe nebo obdobnou, tedy elektrickou nebo klasickou? Měl jsem problém nedávno s tím, že mi teplota lezla dost vysoko a po jízdě odtékalo přepadem ze systému dost kapaliny a všimnul jsem si, že jsem pravděpodobně při výměně hadice od serva zavadil o ovládání regulace spínání Kenlowe a nastavil ho do krajní polohy, kdy spínal až když bylo nejhůř. Stačilo vrátit ovládání na normal a všechno funguje.
			 
			
					
				Re: Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 13:48
				od HV.
				Neklan píše:Vrtuli máš Kenlowe nebo obdobnou, tedy elektrickou nebo klasickou? Měl jsem problém nedávno s tím, že mi teplota lezla dost vysoko a po jízdě odtékalo přepadem ze systému dost kapaliny a všimnul jsem si, že jsem pravděpodobně při výměně hadice od serva zavadil o ovládání regulace spínání Kenlowe a nastavil ho do krajní polohy, kdy spínal až když bylo nejhůř. Stačilo vrátit ovládání na normal a všechno funguje.
Vrtule je klasika...
 
			 
			
					
				Re: Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 13:56
				od Mirko
				No jestli máš klímu, tak bys měl mít jednu vrtulu klasickou na viskospojce a dvě vrtule před chladičem, elektricky spínané, které sepnou při zapnutí klimatizace. Pokud teď jezdíš s klímou a nefungují ty dvě vrtule, tak to může být problém.
			 
			
					
				Re: Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 14:28
				od HV.
				Mirko píše:No jestli máš klímu, tak bys měl mít jednu vrtulu klasickou na viskospojce a dvě vrtule před chladičem, elektricky spínané, které sepnou při zapnutí klimatizace. Pokud teď jezdíš s klímou a nefungují ty dvě vrtule, tak to může být problém.
klimu mam,ale zatim nezapojenou, tedy nepouzivam ji...
 
			 
			
					
				Re: Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 14:45
				od Mirko
				Tak pak bych začal termostatem, pak zkontrolovat průchodnost chladiče atd. 
Není mi zcela jasná tvá věta:
" Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-"
To jako předtím už taky lezl do červeného a po výměně svíček přestal? To bych spíš věřil, že se ochladilo  
 
Mirko
 
			 
			
					
				Re: Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 14:52
				od HV.
				Mirko píše:Tak pak bych začal termostatem, pak zkontrolovat průchodnost chladiče atd. 
Není mi zcela jasná tvá věta:
" Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-"
To jako předtím už taky lezl do červeného a po výměně svíček přestal? To bych spíš věřil, že se ochladilo  
 
Mirko
 
Jj presne tak...
 
			 
			
					
				Re: Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 15:07
				od Mirko
				Ta souvislost se mi zdá spíše náhodná. Spíš bych tu závadu hledal v okruhu chlazení než zapalování. Nicméně lepší běh motoru může přispět k tomu, že se ten problém tolik neprojeví.
			 
			
					
				Re: Teplota motoru RRC V8, LPG
				Napsal: 18 črc 2011 21:56
				od krestak
				Mně tahle teplota zlobí už od koupi auta 

  nakonec je problém někde v elektrice 

 páč se mi pokaždé při dobití baterie zvedne teplota a palivo o čtvrt stupnice 
