Stránka 1 z 1

hlášení závady

Napsal: 23 črc 2011 22:42
od gluteus
Ahojte, jsem nový a mám Dlll jen velmi krátce. Rád bych se zeptal vás zkušených na takovou věc a prosím šetřte mě... Jedu s Dčkem po dálnici a pravidelně po řekněme 20-30 km mi to nějak eror. Prostě první se rožne kontrolka tušim brzd žlutá a brble to cosi s ruční brzdou tuším, v zápětí se rožne zaráz žlutě zavěšení a DSC/ETC.Display píše za sebou transmission fault limited gears available - chyba automatu, HDC falut system not available, a cosi s ruční brzdou.U toho jede automat na režim F.když zastavim a zhasnu to,tak po okamžitém startu je vše o.k. Při jízdě v terénu a malých rychlostech je to o.k. Spouští se chyba jen na dálnici kolem 130cítky ... netuší někdo,co to bude? Díky moc. Nemám teď moc času ject na diagnostiku, tak aspoň přijmu typa ...

Re: hlášení závady

Napsal: 23 črc 2011 23:02
od pajam
gluteus píše:Ahojte, jsem nový a mám Dlll jen velmi krátce. Rád bych se zeptal vás zkušených na takovou věc a prosím šetřte mě... Jedu s Dčkem po dálnici a pravidelně po řekněme 20-30 km mi to nějak eror. Prostě první se rožne kontrolka tušim brzd žlutá a brble to cosi s ruční brzdou tuším, v zápětí se rožne zaráz žlutě zavěšení a DSC/ETC.Display píše za sebou transmission fault limited gears available - chyba automatu, HDC falut system not available, a cosi s ruční brzdou.U toho jede automat na režim F.když zastavim a zhasnu to,tak po okamžitém startu je vše o.k. Při jízdě v terénu a malých rychlostech je to o.k. Spouští se chyba jen na dálnici kolem 130cítky ... netuší někdo,co to bude? Díky moc. Nemám teď moc času ject na diagnostiku, tak aspoň přijmu typa ...

To znám, to mi dělalo před pár měsíci. Chyba nakonec byla v kabelovém svazku, i když měření kabelů nic neukázalo. Prostě jeden byl zoxidovaný. Dělalo mi to když byla lehká noha a motor jakoby jel bez zátahu. Také jsem si myslel, že je to v určité rychlosti, ale bylo to o režimu motoru. Nemohl jsem jezdit po dálnici na tempomat a lehkou nohu (mimo D1, tam se to nedá docílit :D ). Rada (nechci poučovat neber to tak): vysleduj přesně v jakém režimu ti to dělá a pak to řekni v servisu a oni s napojenou diagnostikou to zkusí za jízdy nasimulovat, pokud jim diagnostika nic neřekne rovnou. Jinak už mám představu o kvalitě kabeláže :( .

Re: hlášení závady

Napsal: 24 črc 2011 00:02
od gluteus
Díky za typ. Nedalo mi to, zak sem to projel znova a upřesním to. Dálnice, automat, 130cítka jedu a ping kontrolka brzdový systém, po vteřině a zaráz kontrolka DSC/ETC a zavěšení. Pak to píše park brake falud, převodvka viz. nahoře a HDC mimo provoz ..... opětovný start vše O.K. ....

Re: hlášení závady

Napsal: 24 črc 2011 09:47
od Mike III
buď rád, že závadu umíš vyvolat, to je polovina úspěchu. Já na Galaxy řešil náhodné vynechání¨ní motoru přez rok, bez zápisu chyby v řj. než se na to přišlo náhodou při jiném servise, pak oprava na chvilku.

Re: hlášení závady

Napsal: 24 črc 2011 09:58
od pajam
gluteus píše:Díky za typ. Nedalo mi to, zak sem to projel znova a upřesním to. Dálnice, automat, 130cítka jedu a ping kontrolka brzdový systém, po vteřině a zaráz kontrolka DSC/ETC a zavěšení. Pak to píše park brake falud, převodvka viz. nahoře a HDC mimo provoz ..... opětovný start vše O.K. ....
Ty další chyby jsou návazné na první (vypadne jeden systém a pak to zákonitě pokračuje). Pokud se v servise nic neobjeví při diagnostice, tak ať si zavolají pro info do Vrchlabí, tam mi to opravili.

Re: hlášení závady

Napsal: 19 úno 2012 12:10
od RadimH
pajam píše:
gluteus píše:Ahojte, jsem nový a mám Dlll jen velmi krátce. Rád bych se zeptal vás zkušených na takovou věc a prosím šetřte mě... Jedu s Dčkem po dálnici a pravidelně po řekněme 20-30 km mi to nějak eror. Prostě první se rožne kontrolka tušim brzd žlutá a brble to cosi s ruční brzdou tuším, v zápětí se rožne zaráz žlutě zavěšení a DSC/ETC.Display píše za sebou transmission fault limited gears available - chyba automatu, HDC falut system not available, a cosi s ruční brzdou.U toho jede automat na režim F.když zastavim a zhasnu to,tak po okamžitém startu je vše o.k. Při jízdě v terénu a malých rychlostech je to o.k. Spouští se chyba jen na dálnici kolem 130cítky ... netuší někdo,co to bude? Díky moc. Nemám teď moc času ject na diagnostiku, tak aspoň přijmu typa ...

To znám, to mi dělalo před pár měsíci. Chyba nakonec byla v kabelovém svazku, i když měření kabelů nic neukázalo. Prostě jeden byl zoxidovaný. Dělalo mi to když byla lehká noha a motor jakoby jel bez zátahu. Také jsem si myslel, že je to v určité rychlosti, ale bylo to o režimu motoru. Nemohl jsem jezdit po dálnici na tempomat a lehkou nohu (mimo D1, tam se to nedá docílit :D ). Rada (nechci poučovat neber to tak): vysleduj přesně v jakém režimu ti to dělá a pak to řekni v servisu a oni s napojenou diagnostikou to zkusí za jízdy nasimulovat, pokud jim diagnostika nic neřekne rovnou. Jinak už mám představu o kvalitě kabeláže :( .

Dobry den, mam uplne presne stejny problem. Jen v jine rychlosti, ale hlasky stejny vse stejne. Muzu se zeptat, zda jste problem vyresil a jak??? Uz se s tim fakt dost dlouho trapim a ne a ne to vyresit. Dekuji za odpoved. Radim Havel

Re: hlášení závady

Napsal: 20 úno 2012 17:04
od petr_p
Mně to dělá taky a ještě se u toho i vyfuknou měchy :Ja blb:

Po opětovném zapnuí klíčku vše ok. Akorát to nesouvisí ani s rychlostí ani s jízdním režimem motoru. Prostě raz za čas si to takhle ze mě vystřelí.

Tak nevím jestli to způsobuje úplněk nebo co .. :chuckle

Re: hlášení závady

Napsal: 20 úno 2012 17:22
od RadimH
Bohužel to úplňkem nebude :( . Mě to dělá co chvíli. Mě se to stane vždy, když mám lehkou nohu na plynu....si myslím :). Teď je auto v servisu, tak uvidím. Jestli, ale někdo ví jak na to, prosím o radu. Už mi to nepřijde ani moc vtipný.
Dík Radim

Re: hlášení závady

Napsal: 22 pro 2013 21:14
od vladaz
dořešil jste někdo tuhle závadu?

Re: hlášení závady

Napsal: 22 pro 2013 23:16
od forest
taky mi to občas udělá a pomohlo když jsem rozdělal čidla u předních kol (čidla výšky podvozku)
a prostříkal wd 40 a zatím 3 týdny klid. tak možná toto
m.

Re: Hlášení závady Transmission fault limited gears available

Napsal: 28 zář 2017 21:11
od Robí
Ahoj, tak dnes jsem měl stejnou závadu, akorát jsem to měl že jsem jel z Prahy do Ústí v Ústí jsem zastavil na benzince natankoval jsem a už jsem nenastartoval. Přesně jak píšete chyby transmission fault limited gears available a motor nešel nastartovat. Zkoušel jsem vyndat klíček nechat to být a pořád nic. Po půl hodině zkoušení mě došly nervy a vypojil jsem na dvě minuty baterku. Potom jsem naštěstí nastartoval, chybu to napsalo tu samou, svítilo celou dobu F a jel jsem s tím asi 4 km. Potom jsem chcípnul a nastartoval a jel to projet a dobrý. Takže fakt nechápu co by to mohlo být.

Někdo jste za tu dobu ještě nějak řešil? Abych věděl po čem případně jít? Docela mazec když se člověk nemůže spolehnout na auto. Nic na sobě nedá znát a pak na člověk někde chcípne a už nenastartuje :D Ale jak by řekl pan Mejznar: To není rozbitý, to je jen anglický :D

Re: hlášení závady

Napsal: 28 zář 2017 21:43
od David Š
...možná MAP/MAF senzor, pod krytem motoru myslím takový plastový šroub, který MUSÍ být čistý...v tom čidle je dirka myslím...při zašpiněném senzoru dává chybovou hlášku do jednotky, která postupně vyřadí ostatní systémy aby nedošlo k většímu poškození vstřikování paliva....

neříkám že to tím je, ale přesně to samé mi dělalo a byla to tahle blbost...

Re: hlášení závady

Napsal: 29 zář 2017 07:29
od Robí
Super :-) ono kazda rada stoji za vyzkouseni. Dnes odpoledne se na to kouknu. Ted jsem s tim ujel akorat 20 km a zadna chybova hlaska. Musim teda zatukat.

Re: hlášení závady

Napsal: 29 zář 2017 15:24
od Robí
Tak dnes ráno jsem nastartoval a auto bylo v naprostém pořádku. Jel jsem 20 km do práce a za celou cestu žádný problém. Ale když jsem po práci přišel k autu a chtěl jsem nastartovat tak už jsem zas nenastartoval. Tak jsem zavolal Davidovi ten mě navedl na MAF senzor, který byl teda pořádně zasraný, tak jsem ho vyčistil a nastartoval jsem. Od té doby jsem startoval 5x a musim zaťukat je to dobrý. Takže ještě jednou díky Davidovi :-)

A přikladám foto kdyby se to náhodou stalo ještě někomu, ať víte kam přesně sáhnout :-)


Takže odděláte kryt motoru a před olejovým filtrem je kus plastu, ke kterému vede kablík a je tam šroubek, šroubek odděláte a senzor vytáhnete. Pak už stačí jen senzor vyčistit zvenku a pak je důležité i trošku vyškrábnout vnitřek. Stačí aspoň lehce, ono když pak auto nastartuje tak se pročistí. Pak už jen smontovat a nastartovat. Je možné že auto nastartuje, ale bude pořád ukazovat F a hlásit chybovou hlášku. Tak aspoň kousek popojeďte, bude to chtít víc plynu, protože se to rozjíždí asi na 3-ku mi přišlo a po kousku zastavit, chcípnout a znovu nastartovat a hláška zmizí.

Re: hlášení závady

Napsal: 29 zář 2017 15:28
od Robí
A tady po vyčištění zvenčí a ukázka ucpaného vnitřku.

Re: hlášení závady

Napsal: 11 říj 2017 22:05
od Robí
Tak i po tomhle vyčištění a pocitu z vítězství. Po cca 700km auto přestalo zase jet se stejnou závadou a stejnými příznaky. Tak jsem si myslel že odešel MAF senzor, tak jsem koupil novej a auto stále nestartovalo. Tak šup odtahovka do Prahy do LR a v háji vysokotlaké čerpadlo a rail a zároveň kvůli výměně se musí udělat i zadní rozvod. Takže oprava cca 80 000 Kč.

Re: hlášení závady

Napsal: 11 říj 2017 22:07
od Mira 101
Tak to je hodně smutny....... :-(

Re: hlášení závady

Napsal: 11 říj 2017 23:07
od Robí
Mira 101 píše: 11 říj 2017 22:07 Tak to je hodně smutny....... :-(
To mi povídej, obzvlášť potom co člověk vyčistí ten senzor a auto je úplně v pohodě. Tak si říkáš jak máš vyhráno :D a ono kulové. Pak jedeš a auto tě nechá za křižovatkou.

Re: hlášení závady

Napsal: 11 říj 2017 23:08
od Robí
Ale každopádně každému doporučuji vyčistit ten senzor, protože jak byl zasranej to taky není normální.