Stránka 1 z 1
Kouř z výfuku
Napsal: 21 srp 2007 15:13
od Daniel
Když po delší době cca 1den nastartuji free tak jde z výfuku světlý kouř.
během dne už nic. čím to asi bude. začalo po garančce v AMT.
Napsal: 21 srp 2007 20:40
od Admin
Pokud je to světle modrý až šedý, tak to znamená, že spaluješ s palivem i olej, což je špatně. Podívej se na měrku, jestli nemáš v motoru hodně oleje a podívej se na doklad z AMT jestli ti vyměnili filtr oddychu motoru. Číslo dílu je 8510298
Re: Kouř z výfuku
Napsal: 21 srp 2007 22:00
od erik
Daniel píše:Když po delší době cca 1den nastartuji free tak jde z výfuku světlý kouř.
během dne už nic. čím to asi bude. začalo po garančce v AMT.
Na SK foru:
copy:
Čierny dym je mimo iné aj príznak pripchatého vzduchového filtra = málo vzduchu, alebo
* priveľa nafty v danom okamihu/režime
* vstrek nafty moc skoro
* čúrajúce trysky - nerozprašujú na hmlovinu, ale uvoľňujú sa aj malé elementy (guličky) nafty
* prehriaty motor
* preťažený motor
* kokotský tuning - pridané na čerpadle ( to je 2 v 1 - veľa nafty a moc skoro)
* vysoký vstrekovací tlak trysiek - je to doprevádzané ostrým zvukom
Šedivomodrý dym:
* nízky vstrikovací tlak trysiek
* studený motor (to je taky moc moc hustý šedivý dym)
* neskorý vstrik nafty
* málo nafty resp. nekvalitne spálená => slabá kompresia, alebo pri štarte vadný žhavič. Dokonca aj pri zavzdušnenom systéme dokáže ísť nepravidelne a kýchať šedivý dym...
* olej v spaľovacom priestore (netesnosť krúžkov, okolo vodítok ventilov, pri prevrátení motoru zatečený olej nad piesty a sanie, odkurvené turbo) - dym až výrazne do trabant modra
Biely dym
* voda v nafte, častokrát doprevádzané nepravidelným chodom
* voda v spalovacom priestore - šľahnuté tesnenie, prasklina
mozna to pomuze
Napsal: 22 srp 2007 21:32
od Daniel
Admin píše:Pokud je to světle modrý až šedý, tak to znamená, že spaluješ s palivem i olej, což je špatně. Podívej se na měrku, jestli nemáš v motoru hodně oleje a podívej se na doklad z AMT jestli ti vyměnili filtr oddychu motoru. Číslo dílu je 8510298
Žádný takový kód tam není. Filtry olejový LRF100150L, vzduchovyOHE100500L, pylovýJKR100280. Co je za olej pod označením OSTCAS5W40-60? SLX 5W-40. Díky
Napsal: 22 srp 2007 21:38
od Libor
Daniel píše:Admin píše:Pokud je to světle modrý až šedý, tak to znamená, že spaluješ s palivem i olej, což je špatně. Podívej se na měrku, jestli nemáš v motoru hodně oleje a podívej se na doklad z AMT jestli ti vyměnili filtr oddychu motoru. Číslo dílu je 8510298
Žádný takový kód tam není. Filtry olejový LRF100150L, vzduchovyOHE100500L, pylovýJKR100280. Co je za olej pod označením OSTCAS5W40-60? SLX 5W-40. Díky
MAS TAM PODLE OZNACENI CASTROL 5-40,TEDY MYSLIM TIM MOTOROVEJ OLEJ
Napsal: 22 srp 2007 23:07
od erik
Daniel píše:Admin píše:Pokud je to světle modrý až šedý, tak to znamená, že spaluješ s palivem i olej, což je špatně. Podívej se na měrku, jestli nemáš v motoru hodně oleje a podívej se na doklad z AMT jestli ti vyměnili filtr oddychu motoru. Číslo dílu je 8510298
Žádný takový kód tam není. Filtry olejový LRF100150L, vzduchovyOHE100500L, pylovýJKR100280. Co je za olej pod označením OSTCAS5W40-60? SLX 5W-40. Díky
SK web na pod tema:
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?p=38302#38302
Napsal: 23 srp 2007 13:56
od Daniel
Včera jsem vzal naftu u Shellky dnes ráno nastartoval a kourilo to méně. Před tím to taky byla Shellka. Že by to byla naftou? To asi ne co.
Napsal: 23 srp 2007 21:13
od Admin
Daniel píše:Včera jsem vzal naftu u Shellky dnes ráno nastartoval a kourilo to méně. Před tím to taky byla Shellka. Že by to byla naftou? To asi ne co.
Naftou to nebude. Kontroluj si měrku oleje každé ráno než vyjedeš.
Proč se dozvíš tady:
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=79
Napsal: 21 úno 2008 14:04
od Hunter
Tez se pridavam ke "kurakum". Ted, po ranu, po startu, to bile kouri, po chvili jizdy, predpokladam tedy po zahrati, to jiz nekouri, ani pak behem dne, az na obcasne vyjimky.
Napsal: 01 dub 2009 09:29
od vachmajstr
Tak se mi objevil také kouř z výfuku, ale ne světlý, ale úplně černý. Pročetl jsem skvěle popsané erikovy příznaky závad u různých typů kouře a k černému kouři přidávám ještě další závadu - prasklé gumové koleno u turba, hned nad chladičem vody (těch gumových spojek je tam víc). Naštěstí to byla pro Admina běžná rutina, ale hlavně mu chci poděkovat za ochotu s jakou mě vzal do servisu ve stejný den, kdy jsem ráno zavolal. Ještě si u něj nechám vyměnit filtr oddechu motoru, jak doporučuje.
Re: Kouř z výfuku
Napsal: 19 bře 2015 07:11
od supra66
Vcera jsem menil filtr odvetravani kliky ( rekl bych ze tam byl uz fakt dlouho - datumovka na plastovem vylisku filtru byla z 2003).
Pak jsem auto zkousel a (neni to po vymene uz jsem si toho vsimnul pred tydnem) kdyz na neutral pridam plyn tak na 3000ot a drzim ho tam tak po par vterinach se zacne z vyfuku valit kour neni cernej je spis svetle sedej. Za jizdy to nedela respektive se to asi lepe rozptiluje.
Mam hledat neco?
Napsal: 20 bře 2015 08:00
od Hubert
Že by regenerace DPH. Možná je to ale nesmysl? Popiš další podmínky.
Re: Kouř z výfuku
Napsal: 20 bře 2015 09:38
od supra66
Myslis filtr pevnejch castic to snad ani nema

Je to jak pisu zastavis das neutral pridas plyn na 2500 otacek drzis a za chvilku se zacne valit dost dymu z vyfuku.
Re: Kouř z výfuku
Napsal: 20 bře 2015 13:58
od astero
Svetlá farba spalín, pokiaľ nieje spôsobená olejom (výrazný smrad) alebo vodou (mizla by voda) je spôsobená malým množstvom vstrekovanej nafty. Ak sa nerozhodilo nastavenie čerpadla, tak to budú buď zanesené trysky alebo niektoré z čidiel, ktoré regulujú pomer vzduchu a nafty. To je MAF a jeho núdzový komplement MAP. V tomto prípade bude najrýchlejší test úplné odpojenie konektoru MAF a po naštartovaní kontrola, ako sa zmenilo správanie motora. Ak sa stav výrazne nezmení tak sa objednaj na repas trysiek. Ak nenaštartuješ, alebo to bude ako Pielstik, tak máš vadné aj MAP. Ak sa to zlepší, treba vyčistiť alebo vymeniť MAF. Ideálne ak to dáš na diagnostiku a pozrieš si hodnoty MAF v live data, pri voľnobehu na teplom motore cca 8g/s a pri 90km/h po rovine na 5. okolo 43g/s. Ak bude ukazovať výrazne menej tak to bude s vysokou pravdepodobnosťou ono.
Re: Kouř z výfuku
Napsal: 20 bře 2015 17:36
od Bulgarianmonkey
Mě při studených startech auto kouřilo tak, že jsem se styděl a odjížděl z parkoviště z práce později

)) u mě pomohl repas vstřiků.....