Stránka 1 z 1
RR Sport Vybitá baterka
Napsal: 29 srp 2011 21:37
od Denisko88
Zdravím, už 2x sa mi stalo že sa mi vybila baterka 1. predvcerom som dosiel domov a nna druhy den nic, nastasie som nemusel nikam ist tak som to dal nanabijacku. Dnes som isiel do tesca a odstavil som auto a zase starter ani nechcel pretocit motor. Tak som poprosil babu nech dojde blizsie a cez kable som nastartoval . Este sa chcem opytat na 2veci. 1. ako sa vybera pelovy filter a ci je v strednej priehradke alebo nad nohami spolujazdca?
2. ten motor ma olejovy chladic ten velky cierny? ak ano da sa vypustit? pretoze som menil olej a vsetko som nehal vytiect aj som na 2s nastartoval aj som vysal olej od miesta kde je olejovevi filter, aj som nalial benzina na preplach a nalial som olej a bol hned cierny. ???
Dakujem za pozitivne prispevky a rady
Re: RR Sport Vybitá baterka
Napsal: 29 srp 2011 22:10
od Sláma Karel
Denisko88 píše:Zdravím, už 2x sa mi stalo že sa mi vybila baterka 1. predvcerom som dosiel domov a nna druhy den nic, nastasie som nemusel nikam ist tak som to dal nanabijacku. Dnes som isiel do tesca a odstavil som auto a zase starter ani nechcel pretocit motor. Tak som poprosil babu nech dojde blizsie a cez kable som nastartoval
Koupil bych novou baterku. Bude mít už malou kapacitu a tyhle elektronkový stroje potřebují na start už opravdu hodně proudu.
Denisko88 píše: pretoze som menil olej a vsetko som nehal vytiect aj som na 2s nastartoval aj som vysal olej od miesta kde je olejovevi filter, aj som nalial benzina na preplach
To si děláš doufám prdel že jo? To ti ten motor poděkuje pokud startuješ bez oleje, nebo dokonce naleješ místo oleje benzín.
Možná už se ti za odměnu přidírá a proto nestartuje.
K

Re: RR Sport Vybitá baterka
Napsal: 29 srp 2011 23:41
od Denisko88
Ale vobec nie .... ten motor som nestartoval ale len pretocil na starter. A len som ho preplachol nic viac ....
Re: RR Sport Vybitá baterka
Napsal: 30 srp 2011 09:30
od KDB
Add. baterka : pokud je starší než 2-3 roky, koupil bych novou. Má-li za klidu míň než 12,3-12,4V a je v pohodě dobíjení, je před smrtí. Navíc taková baterie neprospívá el. zařízením (např. zámky, starter....), protože pracujou s nižším napětím , než jsou stavěné.
Add. olej : nejlepší proplach je pravidelná výměna oleje v rozumných intervalech.
Za vyloženě medvědí službu motoru považuju LL intervaly, eventuelně proložené čištěním nějakými opičími kapkami.