Stránka 1 z 1

rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 02:57
od ridic
zdravim vsechny a rad bych se zeptal jestli je mozne aby po vymene retezu a ujeti zhruba 1500az2000km byl retez tak zniceny ze auto jede ani ne na ctvrt plynu pak jen rachot a pohyb zadny?prodavaji se i neoriginal dily nebo jsem mel jen smulu?cena byla 3500.diky za radu

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 08:44
od teslo
to urcite normalne nieje...ozubenia mas v poriadku? pokial sa Ti naozaj natiahla retaz, tak musela byt z blata.

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 10:17
od Mirko
Ahoj,
potkali jsme se v neděli v Drnovicích. Co jsem se díval do tvého interiéru, tak si tam měl řadicí páčku a větší vybrání krytu středového tunelu pro redukční převodovku z modelu LT230, která řetěz neměla. Jelikož si říkal, že máš ročník 89, tak by tam ale už mohla (měla) být redukčka Borg-Warner, která právě má ten řetěz. Měnil si ho sám?
Rozdíl je v tom, jestli řadíš uzávěrku diferenciálu manuálně pohybem páky doleva (LT230) anebo jestli jen řadíš redukci a uzávěrka diferenciálu je automatická viskospojka (Borg Warner)
Já jenom aby bylo jasno o které rozvodovce se bavíme
Mirko

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 12:48
od Land Jirka
Má tam Borg Warner
Opravoval mu to někdo v Rájci...
Nový řetěz jsem mu prodával já a za tu cenu to byla asi replika (už si to nepamatuju)
Origo nový díl nový stojí u Ashcrofta 240 Liber (7200 Kč)

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 13:40
od Dočkař
Je s tím systémem nějaký obecný problém? Teda, nic nepozoruju, kromě tuhnoucí visko, ale čert nikdy nespí :mrgreen:

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 13:52
od Mirko
No nevím, ale na kole to funguje tak, že když máš hodně vytahaný řetěz a chceš dat nový, tak musíš vyměnit za nové i ozubené kola, protože staré už jsou otlačené od vytahaného řetězu. Jinak ti to dělá neplechu, přeskakuje a vytahá ten nový řetěz respektive ohobluje ty starý zuby úplně. Nicméně ani Ashcroft nedává při repasi nový zuby :nech
Obecné problémy Borg Warneru jsou tři:
1) řetěz vytahaný
2) visko tuhá či volná
3) ozubení náhonové hřídele strhané

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 14:51
od teslo
ja som BW menil z dovodu:
-vytahana retaz (tiez uz preskakovala pri velkej zatazi)
-zmena prevodu
-chcel som si manualne radit uzavierku
-mal som LT230 z defika TD5 v dobrom stave

V zasade som bol ale s BW spokojny.

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 14:53
od Dočkař
A když už jsme u toho, dělá tu někdo repas visco?

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 16:05
od teslo
ashcroft

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 17:58
od Dočkař
No, samozřejmě :chuckle spíš mě zajímá někdo blíž. Na VW to dělaj kluci v Praze, Freečka nějakej Baláž na slovači, tak mě jen zajímá, esli tohle nejde taky vyřešit za humny.

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 16 lis 2011 21:45
od teslo
hm, tak s tym pomoct neviem :(

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 17 lis 2011 13:00
od Sláma Karel
Visco jako visco. Podle mě ti to udělají tam kde dělají ty ostatní. Takže se klidně zkus zeptat. Akrát tady to musíš vyndat z té rozvodovky, což není tak velký problém. K :dance

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 18 lis 2011 13:54
od Dočkař
Zatim to neni tak hrozný, na pevným podkladu se to v plnym protočí, ale na šotolině už se auto štosuje. Výhledově mě to čeká :think

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 28 lis 2011 03:46
od ridic
cau teslo,nemohl by jsi me nejak poradit co ta zamena za lt230 obnasi?predem moc diky

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 04 pro 2011 16:39
od zalab
Samozrejme,dá sa repasoveť aj táto visko spojka.
Tak ak na LR free pri zatuhnutej visko spojke,trpí IRD a dif,pri tomto aute platí to isté.

Re: rrc problem s retez v rozvodovce

Napsal: 04 pro 2011 18:26
od Dočkař
Asi si budu muset výhledově udělat vejlet na slovač :blush