rezerva na kapote sa síce riešila inde, ale myslím, že si zaslúži aj vlastnú tému
Moje čisto teoretické rady:
Podľa toho, čo som sa dočítal na UK fóre, ročník 87 mal lepšie vystuženú kapotu, ako novšie typy (novšie, myslí sa zrejme TD5)
Najjednoduhšie pre teba, by bolo dať zvrchu na kapotu 3mm slzičkový plech (ako máš na blatníkoch) a dôkladne to prenitovať so spodnými nosníkmi kapoty.
Na to pripevniť držiak rezervného kolesa z piatych dverí (ten starši typ) alebo vymyslieť vlastné uchytenie.
No a poslednú vec ktorú bude treba vyriešiť je otváranie kapoty.
- Buď pridať pružinu na odtláčanie, tú však treba doladiť podľa hmotnosti rezervy.
- Alebo vymyslieť nejakú aretáciu tiahla v kabíne.
- Alebo zrušiť otváranie tiahlom a dorobiť zaistenie kapoty a otváranie zvonku.
- Alebo to vôbec neriešiť, ale vždy pri otváraní mať niekoho na pomoc.
Pokiaľ uvažuješ rezervu voziť na kapote stále, asi by som doporučil najtenší možný rozmer, teda 7,50 x 16
v setoch sa väčšinou nachádzajú aj silnejšie pánty, takže čas ukáže čo na to povedia tie originálne
nejaké profi inšpirácie:
Ex-Tec

- rezerva_na_kapote.JPG (62.72 KiB) Zobrazeno 4474 x
http://www.difflock.com/magazine/4x4_Ge ... ount.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

- rezerva_na_kapote_II.JPG (27.58 KiB) Zobrazeno 4474 x
duhý bod - skús pozrieť do tejto témy
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =1&t=14460" onclick="window.open(this.href);return false; prípadne zadaj dotaz tam, aspoň to bude pokope