Stránka 1 z 1

seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 01 led 2012 19:24
od psmrz
Zdarvim, motor dlouho startuje a pak hodně bíle kouří . Je někdo kdo to opraví, pošteluje . Nejlépe někde kolem Mělnika - České Lípy - Mladé Boleslavi-

Diky za tip.

Petr

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 01 led 2012 20:26
od Rover
Tohle mně dělal 2,5TD 1988, neměl už chudák stará tlaky..., takže než ho dělat proběhla přestavba na 300Tdi...

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 01 led 2012 22:36
od eliott
Je tam vstřikovací čerpadlo Lucas, často jsou s nima problémy a repas stojí strašně peněz, u jednoho auta jsem to zkoušel předělat na čerpadlo Bosch, ale prodal jsem pak celé auto ve fázi rozpracovanosti, nevím, jestli už to nový majitel rozchodil. Nejjednodužší upgrade je motor 200tdi, pasuje na držáky na rámu i na převodovku, je to minimum úprav.

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 02 led 2012 11:55
od VencaZE
Včera jsme se s naším 2,5td svezli po zahradě a za studena to hulí jako stará Avie :mrgreen: . Jak se ale ohřeje na provozní, tak je to celkem v pohodě- standart černý kouř. Akorát při lehce zvýšených otáčkách bez zatížení se trochu zakopává, snad to bude jen vstřik :hmm: .
Kolik mají mít vtřiky otvírací tlak ?
A ventily vůle ?

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 02 led 2012 14:44
od psmrz
Já mám kouř bílej, než se zahřeje pak to jde .

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 04 led 2012 07:41
od Kocur
Buď v klidu mě to dělá taky :wink:

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 04 led 2012 20:52
od psmrz
Koukal jsem na ebay 200tdi je dražší než 300tdi. Čím to může být.

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 04 led 2012 20:57
od Benjamin
psmrz píše:Koukal jsem na ebay 200tdi je dražší než 300tdi. Čím to může být.
Myslím, že je to hlavně tím, že je jich méně k dostání. Krom toho jsou i tací, kteří je stále ještě před 300 preferují údajně kvůli úplné absenci elektroniky. Ale zkušenější budou vědět určitě více, možná se pletu...

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 04 led 2012 21:37
od eliott
Především 200tdi v Defenderu je jiný, než v Discovery. Tím pádem je jich mnohem míň. Dále 200tdi pasuje místo starších 4-válců bez úprav, zato při výměně za 300tdi je třeba převařovat držáky na rámu.

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 04 led 2012 22:21
od Sláma Karel
A je to tam hlavně boj s výfukem pokud nedáš i jinou převodovku a neposuneš ten motor dopředu, jako je v 300tdi. :wink:
Ale ty by jsi mohl použít to turbo co máš i na tu 300tdi i na 200tdi z Disco. Sice ztratíš nějaký výkon (to turbo je menší), ale pořád to pojede líp než ti to jede teď.

K :dance

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 04 led 2012 22:34
od eliott
Sláma Karel píše:A je to tam hlavně boj s výfukem pokud nedáš i jinou převodovku a neposuneš ten motor dopředu, jako je v 300tdi. :wink:
Ale ty by jsi mohl použít to turbo co máš i na tu 300tdi i na 200tdi z Disco. Sice ztratíš nějaký výkon (to turbo je menší), ale pořád to pojede líp než ti to jede teď.

K :dance
To nejde, bude mu vadit držák motoru, u 300 tdi je víc vzadu a vadil by výfuku.

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 04 led 2012 23:46
od Sláma Karel
Všechno jde. Však ve tvým závoďáku (Ivanově) to tak je. :lol:

K :dance

Re: seřízení motoru 2,5 TD rv 1986 LR110

Napsal: 05 led 2012 08:09
od eliott
Sláma Karel píše:Všechno jde. Však ve tvým závoďáku (Ivanově) to tak je. :lol:

K :dance
Taky jsem nechápal, že se do toho pouštěli, když tam mohl nechat co tam bylo :?