Stránka 1 z 2

Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 12:59
od javor
Nevíte někdo, kde může být pravděpodobně problém? Měchy normálně fungujou, tlačítkem se nafouknou, vyfouknou, všechno ok. Ale když zastavim, vypnu motor, tak zhruba v polovině případů se během ani ne hodiny vyfouknou na dorazy. Někdy je to ok, někdy ne. Zatím to vypadá, že se to vyfoukne, když neni auto uplne v rovině, ale nevím to určitě. Když ale měchy před vypnutím motoru nafouknu do horní polohy a vypnu motor, ta drží dobře a nevyfouknou se.Takže asi měchy budou dobré, problém bude jinde. A nechce se mi hned všechno okolo dávat nové. Nemá někdo radu?

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 13:31
od PavelU
Nejrychlejší a nejspolehlivější kontrola měchů je, když je vyhodíš z auta a ponoříš do vody... :wink:

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 13:43
od petrtri
Budou prodřené v ohybu při základní výšce, když je dofoukneš, nebo stojíš nakřipo je v nich jiný tlak a ohyb je malinko jinde. většinou se to stane u jednoho. V každém případě zavčasu vyměnit, zatěžuješ kompresor a může odejít. Cena není tak hrozná, něco málo přez 3000,- za jeden.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 13:46
od komin
Mech ked je predraty tak dost casto sa sprava podla toho v akej je polohe napr. v najvysej polohe moze pustat kym v najnizsej nemusi preto niekedy vyfuci a niekedy nie, az to dojde do stadia ze vyfuci v kazdej polohe.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 13:50
od horo
Přesně tak , jsou prodřené v základní rovině. Chceš li jistotu nastříkej na ně jarovou vodu :) .Včas ,tedy hned :doh vyměň, kompresor je podstatně dražší než měchy a stejně je vyměníš :hmm:

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 14:19
od habakuk
Pokud jezdíš terén tak zauvažuj o výměně za pružiny já před 3 měsícema měnil měch za nový a o vánocích mě začalo auto zase padat měl jsem propichlej měch. Začátkem roku proběhla výměna za pružiny a zatím absolutní spokojenost. Na silnic žádný rozdíl není a v terénu je to výrazně lepší kdy pružiny zvládají výrazně líp filtrovat rázy od nápravy.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 14:28
od jirka116
Teď si s měchama trochu hraju na RR L322 tak jsem to trochu pochopil.Píšeš že se ti vyfoukne celé auto nebo jen předek? Protože já mám 2 cm díru v předním měchu a chová se to tak že se mi vyfukuje jen ta část kde je prasklej měch.Jinak tam máš kompresor pak zásobník na vzduch od něj jsou pravděpodobně 4 hadičky na každé kolo, pak tam je někde nějaký el. ventil na každé kolo já jsem je ještě nenašel :sad .Co jsem vypozoroval tak když běží kompresor tak jsou ty ventily otevřený na max, protože ten prasklý měch fouká nejvíc když běží kompresor.Prasklý měch se mi vyfoukne tou dírou tak za cca 20 min po vypnutí a opuštění auta. Kompresor už se odstavil na překročení ciklů nebo na přehřátí.Vydržel cca 150 km a hodil se do nouzáku. Jinak už se mi z toho měchu ozývaj dost ukrutný zvuky jako by mi mělo upadnout kolo. V pátek je tam budu dávat nové a rozhodně s tím do té doby jezdit nebudu!! Sázel bych že měchama to nebude.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 14:37
od Kubas38
Měchy bych vyměnil :!: ale za nové, ne za pružiny - měchy bude stát někde okolo 3800 a výměna na 20min :)
Komfort je mít měchy (alespoň podle mě )

:Pohoda: Kubas

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 14:38
od masar
...

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 14:40
od Kubas38
jirka116 píše:Teď si s měchama trochu hraju na RR L322 tak jsem to trochu pochopil.Píšeš že se ti vyfoukne celé auto nebo jen předek? Protože já mám 2 cm díru v předním měchu a chová se to tak že se mi vyfukuje jen ta část kde je prasklej měch.Jinak tam máš kompresor pak zásobník na vzduch od něj jsou pravděpodobně 4 hadičky na každé kolo, pak tam je někde nějaký el. ventil na každé kolo já jsem je ještě nenašel :sad .Co jsem vypozoroval tak když běží kompresor tak jsou ty ventily otevřený na max, protože ten prasklý měch fouká nejvíc když běží kompresor.Prasklý měch se mi vyfoukne tou dírou tak za cca 20 min po vypnutí a opuštění auta. Kompresor už se odstavil na překročení ciklů nebo na přehřátí.Vydržel cca 150 km a hodil se do nouzáku. Jinak už se mi z toho měchu ozývaj dost ukrutný zvuky jako by mi mělo upadnout kolo. V pátek je tam budu dávat nové a rozhodně s tím do té doby jezdit nebudu!! Sázel bych že měchama to nebude.

Z toho co píše tak má asi DII a měchy jen vzadu.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 14:45
od habakuk
Docela jsem měl obavy z přechodu na pružiny, ale za cenu jednoho a půl měchu mám na hodně dlouho klid. Opravdu nepociťuji ztrátu komfortu.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 14:48
od patrik
Kubas38 píše:Měchy bych vyměnil :!: ale za nové, ne za pružiny - měchy bude stát někde okolo 3800 a výměna na 20min :)
Komfort je mít měchy (alespoň podle mě )

:Pohoda: Kubas
Moje slova - dal som pružiny - ale aj tak boli lepšie mechy.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 14:54
od pan klobouk
Já měl na td5 kdysi úplně stejné příznaky.Na rovině ok a když bylo auto trochu nakřivo tak se vyfouklo.Byl to měch prodřenej v ohybu.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 15:04
od jirka116
Tak to je jiná.Myslel jsem že má D3. :chuckle

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 15:15
od Alone
Nové měchy! Nemusí být prodřené, mohou být pórézní jako moje, nafoukni je po výměně, uvidíš jak budou pěnit.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 16:16
od javor
Dik chlapi. Jo jo , mam D2. Takze rikate mechy. Ok, dam na vase rady a koupim nove mechy. Potom sem napisu, jak to pomohlo, at to vlakno pak je uzitecne i nekomu jinemu.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 18:34
od MadTom
Tak D2 - zvedni auto nahoru, vem si jarovou vodu a měchy pokrop. Jestli bude bublat, máš to jisté.
Měchy na D2 mám a nevyměním. Oprotřebení a prodření je věc jedna - pár let vydrží a za ten komfort mi stojí, propíchnutí větví někde v lese věc druhá. Pokud pojedu někam dál (mimo střední Evropu), tak si ho prostě hodím do náhradních dílů ssebou. Pokud pojedu na druhej konec světa, budu muset předem vyřešit na autě tolik věcí, že měchy se v tom schovají - to by totiž byl jedinej důvod se jich zbavit.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 25 led 2012 21:38
od javor
Jeste dotaz, nasel jsem v eshopech mechy Dunlop a Britpart, ty jsou trochu drazsi. Co mi doporucite, vydrzi i ty Dunlopy? A jeste par dotazu na podvozek, ale dam to radsi do noveho vlakna.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 26 led 2012 10:13
od PavelU
Když vezmeš měchy Dunlop, tak chybu neuděláš. Náhrady (Britpart, Allmakes) neber, máme na ně hodně reklamací... :wink:

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 26 led 2012 21:41
od Alone
Nedávno jsem měchy měnil, viz pérování na zemi, Koupil jsem dunlop, orig. byly conti... . LR taky dunlop montuje.
Prý by se měl měchy měnit každé 3 až 4 roky, stejně jako další pryžové díly, třeba pneumatiky. To je životnost.
Rozhodně nepřecházet na pružiny, to je krok zpátky, jízda je lepší s měchy a přizvednutí při zapadnutí není k zahození, přibydou problémy s odstavením kompresoru a změnou SW řídící jednotky. Někde se už tady o tom psalo.