P38 2,5 TDS automat, vypíná turbo nebo naftu?
Napsal: 27 led 2012 12:41
Chlapi, za jízdy při kickdownu nebo podřazením aby mi otáčky šly do maxima táhne pěkně do maxima - napoprvé, pokud to udělám po druhé, potřetí, jako by mi vypnulo turbo nebo vstřik nad 3000 otáček a nejde to dál točit, zajímavé je že to vůbec nekouří z výfuku při těch vyšších otáčkách, ale po rovině jede i nad 3000, z kopce lehce zrychluje - takže nějaká nafta tam jde ...
Při běžné jízdě do 2500 otáček jede krásně i pak. Právě při tom opakovaném kickdownu to vytočí motor, dosáhne 3000 tisíc, třeba velmi líně i 4000 a protože motor nemá sílu, převodovka nepřeřadí na vyšší rychlostní stupeň, tak uberu plyn, převodovka přeřadí nahoru - na 2000 ot. a zase krásně zatáhne do tech 3000 a pak je zase strašně líný - jako bez turba.
Pokud to rozjedu na zařazenou jedničku (to mohu v klidu kontrolovat otáčky) do 4000 ot. a budu v kopci a nechám tam plný plyn - bude bez výkonu pomalu zpomalovat až třeba do 1500 otáček, takže ta hranice kdy to vypíná je při poklesu otáček daleko níže než při vzestupu.
Je to jasně patrná hranice, nebude to málo přívodu paliva, to by to netáhlo na 2000 ot .... nevím
V praxi by mě to vůbec nezlobilo, protože jezdím klidně, řadí lehce nad 2000 ot., vyjímečně do 3000 ot., při předjíždění to zvládne jeden manévr, pokud ale dám kickdown opakovaně - což nedávám, tak to nejede .... a nedávejte mi rady ať se otáčím celej, když hlavu už nevrátím
Přišel jsem na to při jízdní zkoušce po výměně žhavičů, kdy jsem demontoval a zas namontoval (tedy nemám namontovanou plastovou část) sání a vyměnil tu podtlakovou hadičku dole ze sání k čidlu na palivovém filtru viz foto.
Díky
Při běžné jízdě do 2500 otáček jede krásně i pak. Právě při tom opakovaném kickdownu to vytočí motor, dosáhne 3000 tisíc, třeba velmi líně i 4000 a protože motor nemá sílu, převodovka nepřeřadí na vyšší rychlostní stupeň, tak uberu plyn, převodovka přeřadí nahoru - na 2000 ot. a zase krásně zatáhne do tech 3000 a pak je zase strašně líný - jako bez turba.
Pokud to rozjedu na zařazenou jedničku (to mohu v klidu kontrolovat otáčky) do 4000 ot. a budu v kopci a nechám tam plný plyn - bude bez výkonu pomalu zpomalovat až třeba do 1500 otáček, takže ta hranice kdy to vypíná je při poklesu otáček daleko níže než při vzestupu.
Je to jasně patrná hranice, nebude to málo přívodu paliva, to by to netáhlo na 2000 ot .... nevím
V praxi by mě to vůbec nezlobilo, protože jezdím klidně, řadí lehce nad 2000 ot., vyjímečně do 3000 ot., při předjíždění to zvládne jeden manévr, pokud ale dám kickdown opakovaně - což nedávám, tak to nejede .... a nedávejte mi rady ať se otáčím celej, když hlavu už nevrátím

Přišel jsem na to při jízdní zkoušce po výměně žhavičů, kdy jsem demontoval a zas namontoval (tedy nemám namontovanou plastovou část) sání a vyměnil tu podtlakovou hadičku dole ze sání k čidlu na palivovém filtru viz foto.
Díky