Stránka 1 z 2

červená kontrolka čerpadla

Napsal: 02 úno 2012 17:20
od dzordzi
auto prestalo tahat, nemá výkon a hned to vypína ako by ste mu vypínali naftu,alebo brzdily. nechce íst ani 40-50 km h..
pri pridávaní začne svietit červená kontrolka čerpadla a po ubratí plynu prestane svietit. ked pridám plyn tak žačne svietiti a afto nejde....
Neví niekto čo je tá kontrolka zač?!?!?! :cry :wait

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 03 úno 2012 00:58
od sas
me jen napadlo nemaz treba zasranej pal. filtr,treba mrazem a jde ti tam pak malo nafty :?:

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 03 úno 2012 07:39
od dandee
zamrzle palivo.Davam tomu tak 90 az 95 perc.

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 03 úno 2012 08:12
od dzordzi
:wait zamrzlé nič neni, afto je vo vykurovanej hale 17stupnov a robí to už pri východe von. naftu dáva....
:hmm: ale asi odišlo vstrekovacie čerpadlo, prvý vstrek to neni ten som vymenil a nič.....
už to ani dobre neštertuje a dymí to...... :S :sweat

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 03 úno 2012 08:27
od dandee
tie naftaky........ :sad

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 03 úno 2012 12:31
od macejky1
Na diagnostiku, ta kontrolka je kontrolka poruchy motoru. Takže když se rozsvěcí tak je nějaká chyba načtená v paměti. Dobrá diagnostika ti řekne o co jde. Můžeto být první vstřik, nějaké čidlo, váha vzduchu, .....

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 23 úno 2012 14:49
od Krasty
Pises tady "dobra" diagnostika:
Mam Freelander 98 2,0Di....pry to je snad nejhorsi vyber znacky, co jsem si mohl koupit. (mam ho 14 dni) To ale neni tematem....

Mne problikava diagnostika pri nizskych otackach, kdyz jedu plynule...napr 50-60 km na 5tku nebo na nizsi kvalt pomaleji. Kontrolka se rozsviti, vykon se nezmeni, nic nezacne brzdit...normalne jede dal. Kdyz seslapnu nebo pustim na vterinku plyn, kontrolka zhasne. Po chvilce zase...
Kdyz jedu normalni rychlosti, tak se nic nedeje. Na 5tku 80 a vis...
Auto startuje hned, nekouri, jede normalne.
Pc zahlasil nejakou vadu "elektromagnet vstrikovaci cerpadlo"...to se vymenilo, dela to furt s tou samou chybou.
Borci rikali, ze to muze byt cokoliv od jakehokoliv kontaktu, cidla, pres vstrik(y), az po cerpadlo nebo ridici jednotku. Tak co to je teda za diagnostiku, kdyz nedokaze urcit tu chybu???
Pokud teda dobre chapu, existuji ruzne softwary...vice ci mene detailni???

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 23 úno 2012 15:57
od Hunter
Tak porad tu ctu o poruchach cerpadla a rikam si, ze mam nastesti klid, a nemam. Ted jsem sedl do auta, cerpadlo nebzuci, auto nenatocim. Mam MY04, takze cerpadlo v podbehu. Je nejaka sance to rozpohybovat bez toho cerpadla? Jinak budu muset autak nechat potupne nechat do servisu odtahnout.

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 23 úno 2012 16:43
od macejky1
Krasty píše:Pises tady "dobra" diagnostika:
Mam Freelander 98 2,0Di....pry to je snad nejhorsi vyber znacky, co jsem si mohl koupit. (mam ho 14 dni) To ale neni tematem....

Mne problikava diagnostika pri nizskych otackach, kdyz jedu plynule...napr 50-60 km na 5tku nebo na nizsi kvalt pomaleji. Kontrolka se rozsviti, vykon se nezmeni, nic nezacne brzdit...normalne jede dal. Kdyz seslapnu nebo pustim na vterinku plyn, kontrolka zhasne. Po chvilce zase...
Kdyz jedu normalni rychlosti, tak se nic nedeje. Na 5tku 80 a vis...
Auto startuje hned, nekouri, jede normalne.
Pc zahlasil nejakou vadu "elektromagnet vstrikovaci cerpadlo"...to se vymenilo, dela to furt s tou samou chybou.
Borci rikali, ze to muze byt cokoliv od jakehokoliv kontaktu, cidla, pres vstrik(y), az po cerpadlo nebo ridici jednotku. Tak co to je teda za diagnostiku, kdyz nedokaze urcit tu chybu???
Pokud teda dobre chapu, existuji ruzne softwary...vice ci mene detailni???

No nevím teda kdo ti řekl že je ten motor nejhorší volba. Asi ti mechanici kteří si s ním neví rady. Já osobně si myslím že je to jeden z lepších ale to je na jinou debatu. Být tebou tak zajedu do autorizovanýho LR servisu nebo za někým kdo má originální LR diagnostiku. Taky jsem si před časem prošel všemožným hledáním a nakonec v Jihlavě u Hose za pár minut vyřešeno. A musím říct, že ta jejich diagnostika ukazovala úplně všechno a chlap kterej s ní dělal přesně věděl co a jak.

Jinak podle toho co popisuješ bych se ani nedivil kdyby to byl zlomenej kabel od prvního vstřiku, váha vzduchu nebo snímač otáček. Podle toho co píšeš se vada projevuje jenom když jedeš v hodně nízkých otáčkách. Já osobně třeba na 5tku pod 80Km/h ani nejezdím. To už se podle mně ten motor dost dusí.

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 24 úno 2012 10:18
od Hunter
Tak me pomohlo reseni "gumova palice" vice tady http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... dlo#p91675" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 28 úno 2012 07:09
od Krasty
macejky1 píše:
Krasty píše:Pises tady "dobra" diagnostika:
Mam Freelander 98 2,0Di....pry to je snad nejhorsi vyber znacky, co jsem si mohl koupit. (mam ho 14 dni) To ale neni tematem....

Mne problikava diagnostika pri nizskych otackach, kdyz jedu plynule...napr 50-60 km na 5tku nebo na nizsi kvalt pomaleji. Kontrolka se rozsviti, vykon se nezmeni, nic nezacne brzdit...normalne jede dal. Kdyz seslapnu nebo pustim na vterinku plyn, kontrolka zhasne. Po chvilce zase...
Kdyz jedu normalni rychlosti, tak se nic nedeje. Na 5tku 80 a vis...
Auto startuje hned, nekouri, jede normalne.
Pc zahlasil nejakou vadu "elektromagnet vstrikovaci cerpadlo"...to se vymenilo, dela to furt s tou samou chybou.
Borci rikali, ze to muze byt cokoliv od jakehokoliv kontaktu, cidla, pres vstrik(y), az po cerpadlo nebo ridici jednotku. Tak co to je teda za diagnostiku, kdyz nedokaze urcit tu chybu???
Pokud teda dobre chapu, existuji ruzne softwary...vice ci mene detailni???

No nevím teda kdo ti řekl že je ten motor nejhorší volba. Asi ti mechanici kteří si s ním neví rady. Já osobně si myslím že je to jeden z lepších ale to je na jinou debatu. Být tebou tak zajedu do autorizovanýho LR servisu nebo za někým kdo má originální LR diagnostiku. Taky jsem si před časem prošel všemožným hledáním a nakonec v Jihlavě u Hose za pár minut vyřešeno. A musím říct, že ta jejich diagnostika ukazovala úplně všechno a chlap kterej s ní dělal přesně věděl co a jak.

Jinak podle toho co popisuješ bych se ani nedivil kdyby to byl zlomenej kabel od prvního vstřiku, váha vzduchu nebo snímač otáček. Podle toho co píšeš se vada projevuje jenom když jedeš v hodně nízkých otáčkách. Já osobně třeba na 5tku pod 80Km/h ani nejezdím. To už se podle mně ten motor dost dusí.

No nevim, proc by se mel naftak pri cca 1800 otackach dusit???

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 29 úno 2012 00:26
od vlabar
Krasty píše:
No nevim, proc by se mel naftak pri cca 1800 otackach dusit???
že se nafty podtáčejí je obecný nešvar. Vždyť ani pořádně neroztočíš turbo ...

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 29 úno 2012 08:26
od macejky1
Třeba to bude i kolama - ale já prostě při cca 80km/h vždycky řadím tzn že pod 80 na 5-ku nejezdím.

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 29 úno 2012 14:16
od Krasty
Moment, ja jsem nerekl, ze tak jezdim, ja tam pisu, ze ta kontrolka problikava pri techto otackach....a to se stane tehdy, kdyz jedu treba nekde, kde je rychlostni limit...70-80 km/h a je to rovinka, tak proc bych mel jet na 4ku?
Nerikej mi, ze kdyz chces jet dele ca. 80kmh, ze jedes na 4ku?

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 29 úno 2012 14:32
od Maxsel
Krasty, nic proti tobě nemám, ale ty jsi Freelandera kupovat neměl... :D

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 29 úno 2012 14:36
od macejky1
Jak jsem řekl, trochu to bude i kolama ( kladou větší odpor ) ale já takhle prostě nejezdím. Pod 80 Km/h řadím 4-ku. Samozřejmě že s TDi čkem je to něco jinýho. S tím jezdím všelijak když se mi zrovna nechce řadit a tomu motoru je to šuma fuk. :)

V jiném vlákně taky píšeš, že jezdíš za 8 litrů. Já mám dlouhodobej průměr lehce nad 7 litrů.


Ale zpět k té tvojí závadě, už se podařilo na něco přijít ?

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 29 úno 2012 23:43
od tagr
otáčky držet v rozmezí 2000-2300 a je klid,nežere to, ale vše maká jak má

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 01 bře 2012 06:54
od Krasty
Znova opakuju, ze nejezdim 70-80 furt na petku. V usecich na par km, kde je limit tak do 80 kmh a je to rovinate, tak tam jo. Nechapu, proc bych mel jet na 4ku na nejakych 2500 otacek?
Chapu, ze mit land rovera je asi kult, to jsem nevedel. To asi i zapricinuje to, ze nekteri prechazite vady a naklady s nema spojenyma tak, ze to proste k tomu patri. Treba i ja dospeju k tomu, ze to tak je, s tim problem nemam, jen me to ted desi. Je to i ma chyba, ze jsem si mel o tom aute trochu vice precist, ale na urcite veci jsem proste ani nepomyslel pred koupi, protoze ty by mely to auto proste prezit (napr. stahovani zadniho okna u kufru). Resil jsem visco, loziska, kardany, motor jako takovej.
Tak jen pro priklad, kdyz jsem auto koupil, tak kdyz jsem ho na dalkove ovladani zamykal, tak to jen lehce piplo a zablikaly blinkry a auto bylo zamcene. Po nejake dobe si zacalo pri zamykani troubit (kratce). To, ze to je normalni, to jsem zjistil hned, ale to se to jako opravilo samo? Sice jsem si nechal auto napichnout na diagnostiku, ale od te doby jsem ho nekolikrat na dalkac zamykal a jen to pipalo a az po case si to kratce zatroubilo a ted to dela standartne (zatim).

Co se tyka spotreby, tak zatim to vychazelo na tech 8 l, ale uvidime pozdeji. Ted tam jsou pomerne velke pneu (235/55 r17), takze pocitam s tim, ze az tam dam klasiku, ze se to zmeni a tez tim, ze jsem vymenil filtry apod.

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 01 bře 2012 07:37
od BeerRudolf
Krasty, chce to občas i číst návod. Když si auto při zamčení troubne, upozorňuje Tě že něco nemáš správně zavřený a tento prvek není chráněn. Například nemáš dobouchlou kapotu nebo jsou nedovřený dveře :wink: Může být také špatný spínač daného prvku. Je-li vše v pořádku auto po zamčení pouze třikrát zabliká :idea: :!:

Re: červená kontrolka čerpadla

Napsal: 01 bře 2012 09:20
od macejky1
Já mám čím dál větší pocit, že jsi kápnul na pěkně vyskákanej kus s hodně zanedbanou údržbou.

Ohledně té kontrolky poruchy motoru která svítí jen při akceleraci z nízkých otáček. Nech si nastavit čerpadlo ale u někoho kdo ty auta zná a umí to. Jestli to nezabere tak potom originální diagnostika v LR servisu. Například při vadné váze vzduchu se nemusí přímo načíst chyba která by se potom na diagnostice objevila. Chlap s originální diagnostikou se koukne přímo na data která váha za jízdy posílá do ŘJ a zjistí třeba že váha sice nějaké hodnoty posílá ale že jsou to nesmysly.