Stránka 1 z 1
problem s D2
Napsal: 10 úno 2012 15:24
od matulkoh
uspesne sme vymenili cerpadlo, naftu, filter, auto naskocilo a frcalo. na druhy den tazky start, myslel som, zeste je tam nejaky vzduch tak som sa isiel previest, po 4km auto zhaslo. naskocilo p par minutach a zas zhaslo po par km. stalo sa mi to asi 4x. zslepil som EGR, vycistil kontakty co idu na motor, boli zasvinene, auto ledva naskocilo a islo asi 5km a zas zhaslo, chvilu islo asi na 4 valce a potom islo ok, pri starte dymilo ako prasa, diagnostika ukazala, ze sa vaha pokaslala, idem kupit novu. aku doporucujete videl so od 990kc do 3500kc. moze toto byt problem?
Re: problem s D2
Napsal: 10 úno 2012 15:53
od matulkoh
matulkoh píše:uspesne sme vymenili cerpadlo, naftu, filter, auto naskocilo a frcalo. na druhy den tazky start, myslel som, zeste je tam nejaky vzduch tak som sa isiel previest, po 4km auto zhaslo. naskocilo p par minutach a zas zhaslo po par km. stalo sa mi to asi 4x. zslepil som EGR, vycistil kontakty co idu na motor, boli zasvinene, auto ledva naskocilo a islo asi 5km a zas zhaslo, chvilu islo asi na 4 valce a potom islo ok, pri starte dymilo ako prasa, diagnostika ukazala, ze sa vaha pokaslala, idem kupit novu. aku doporucujete videl so od 990kc do 3500kc. moze toto byt problem?
mohlo by mi podfukovat trisky? ako sa nastavuju? kazda rada dobra.
Re: problem s D2
Napsal: 10 úno 2012 16:06
od visby
trysky sa daju iba pretesnit, je tam medene tesnenie...
Re: problem s D2
Napsal: 10 úno 2012 16:10
od matulkoh
visby píše:trysky sa daju iba pretesnit, je tam medene tesnenie...
dik, vies poradit co by mohlo sposobovat moj problem? moze to byt iba tou vahou? diag ukazuje teplotu -50, moze to prechlastat motor? moze to robit aj problem so startom?
Re: problem s D2
Napsal: 10 úno 2012 19:29
od MadTom
Jestli ti to ukazuje na nějakém čidle nesmysly, tak ho odpoj a zkus to. Kromě čidla polohy klikového hřídele a plynového pedálu, to pro "nějakou jízdu" skoro nic nepotřebuje.
Re: problem s D2
Napsal: 10 úno 2012 20:29
od visby
urcite pozriet na diagnostike chyby, normalne hodnoty cidiel a podla toho hladat zavadu. ak hlasi, ze je teplota -50 tak nieco nebude v pohode;-)
Re: problem s D2
Napsal: 11 úno 2012 18:33
od Land Jirka
čidlo teploty vzduchu není ve váze vzduchu
vypadá to na podfouknutý vstřik, který zavzdušňuje palivovou soustavu a chtělo by vyměnit měděné podložky, ale po internetu těžko soudit.
Re: problem s D2
Napsal: 11 úno 2012 19:26
od MadTom
Jirka má pravdu, to čidlo je jinde, ale pokud ukazuje blbosti, tak to může řídící elektroniku zblbnout. Je sice naprogramovaná tak, aby v případě poruchy čidla jela z nějakých předem daných hodnot, ale nejdřív musí zjistit, že je čidlo špatné.
Mě ještě napadá zima a zamrzající nafta (nejenom ve filtru). Na to by pomohlo ohřát celé auto ve vyhřívané garáži.