Stránka 1 z 1
Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 07:01
od cesta
Tak jsem asi dojel,dneska -22 nastartoval jsem asi po 5 sekundovém startu napoprvé.Nechal ho běžet cca.10minut ať se trochu zahřeje.Pak jsem jel 15km ,za jízdy se začalo ozyvat nějaké cvakání,jakoby ventil, nejvíc když jsem se snažil trošku přidat plyn ,auto přestávalo mít výkon.Jsem ho nechal jet už jen na volnoběh,no a pak to začlo,auto si vytočilo otáčky tak na 7000 počítám ,zastavil jsem vypnul klíček,pak ještě stihnul odpojil kábel od baterky.Po celou dobu toho co teď píšu motor vyl na maxim co to šlo, kolem mě dýmu jak z lokomotivy,stal jsem tam jak debil a čekal co bude, a čekal kdy začne hořet celý.Pak naštěstí zastavil.Nevím či odešlo turbo,nebo co.Nafta v nádrži od OMV arktická na -35 plná nádrž. Fakt parádní zážitek nepřeju nikomu.Trvalo to odhadem tak 2-3 minuty ale nevím možná se pletu, tak když vám začne něco cvakat ve předu v motoru(jako by cvrlikaly ventily)tak ho radši hned vypněte a stůjte. Až budu něco vědět tak tak napíšu.Nebo dokáže někdo odpovědět co se stalo ??????????????
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 07:41
od MadTom
Tipnu si - olej z turba šel do sání a následně ho motor neřízene spálil. Takže nejspš turbo a možná i další věci, podle toho, jestli tam ještě nějakej olej zbyl.
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 08:36
od cesta
Hm tak to asi bude,asi máš pravdu no to jsem zvědavý co všechno odešlo.
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 12:12
od Safraporte
Hm, pak poreferuj. Mám stejný ročník TD4, ale já zatím v těch mrazech bez sebemenšího problému. Asi to s mrazy nebude souviset ...
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 12:33
od Sláma Karel
To z mrazy určitě nesouvisí. Už se to tu probíralo někde v sekci myslím Discovery.
Jediná šance jak to zastavit byla dát tam rychlost a přes brzdu a spojku to udusit.
Obávám se, že jestli si to nechal doběhnout, tak to bude na celý motor a turbo.
K

Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 13:07
od cesta
No ono to je ještě asi jinak to možná nebude turbo, ale vadný vstřik???Oleje je v motoru 2x tolik než tam má být,a vypadá to že je ten olej smíchaný s naftou, co si o tom myslíš????A s tím zastavením teď už to vím taky že jsem to měl zadusit přes spojku no ale vědět to ráno a nezmatkovat atd.
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 13:37
od edgarius
ked tam mas toho 'oleja' tak vela, tak to bude zrejme nafta v oleji
karle: ako sa da takyto 'divocak' udusit na automatickej prevodovke?
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 13:47
od cesta
Kukni tady ,popisujou to tam
http://www.turba.sk/katalog/osobne/land-rover-turbo.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nedovedu si to představit ...............
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 11 úno 2012 13:54
od edgarius
na AT radia upchat sacie potrubie - staci otvorit airbox a polozit na filter nejaku deku?
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 12 úno 2012 07:21
od cesta
Tak Karel Sláma měl bohužel pravdu, včera jsme tam zkusili dát 5 a potlačit ho,kola zablokované,pak nastartovat,jen cvaknul,je po něm.
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 12 úno 2012 08:36
od zalab
A dával si niekedy do motora prípravok na dekarbonizáciu ?
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 12 úno 2012 08:48
od cesta
Ne ne nedával,ale výměna oleje a filtrů pravidelně tak jak má být.
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 12 úno 2012 19:43
od gambrinus
Taka smrt.. zly sen.. uprimnu sustrast

Mam automat, keby sa mi to stalo, sodoma gomora.

Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 13 úno 2012 09:09
od BeerRudolf
Hnedka při pondělku takové špatné správy

Upřímnou soustrast

a brzký návrat na silnici, motor snad seženeš u našich elitních vrakařů

Budiž útěchou všem, že toto není specialita Zelených oválů ale obecně všech turbo dieselových agregátů

Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 23 úno 2012 11:48
od cesta
No dík za soustrastné projevy, snad už budu v pondělí zase zpátky a jezdit, v sobotu jedeme pro motor a hned ho jdem měnit.
Re: Mrazy a TD4 !
Napsal: 28 úno 2012 07:40
od cesta
Tak motor je vyměněný,má nejeté 85 000(no musím věřit),ale podle celkového vzhledu aj věřím že jo. Kupodivu chytil na první šup. Jinak ta výměnaje neskutečný maras,dělali jsme to 26 hodin.Ale ještě nejezdím čekám na oleje do ird a převodovky až mi dojdou. Ze starého motoru vyteklo tak 20l oleje (olej s naftou) a na prvním a třetím válci bylo plné sací potrubí toho sajrajtu,a víc zatím nevím je odstavený,až bude čas tak.....