Stránka 1 z 1

discovery 4x2

Napsal: 21 bře 2012 19:22
od WebGardener
moze sa nieco stat ak z medzinapravy nie je vyvedeny kardan do zadneho diferaku a je zaradena uzavierka medzinapravy? namaha sa nieco viac moze sa nieco poskodit?

Re: discovery 4x2

Napsal: 21 bře 2012 22:10
od vladob8
Nemalo by sa stat nic ale nesilil by som to lebo cely vykon ide na predok.

Re: discovery 4x2

Napsal: 21 bře 2012 22:14
od WebGardener
ja sa len bojim, ze ked pojdem kupit ten kriz tak by sa daco stalo medzinapravovemu diffu ale dakujem upokojil si ma aspon trochu :)

Re: discovery 4x2

Napsal: 21 bře 2012 22:22
od vladob8
Ked budes jazdit kratko a kludne po asfalte tak v pohode, aj z Freelanderov davaju von kardan, viskospojku a zadny diff. a robia z toho mestske dvojkolky a jazdi to roky v pohode.

Re: discovery 4x2

Napsal: 21 bře 2012 22:30
od WebGardener
no je to zvlastny pocit nemat stale 4x4

Re: discovery 4x2

Napsal: 22 bře 2012 12:49
od raven.99
ja som rozmýšlal že si takto z diskiny spravím na leto zadokolku (ked viem že nepôjdem dlhší čas do terénu).
Plný výkon na zadok by nemal vadiť, otázka je ale čo povie na to medzidiff :?:

vedel by dať niekto fundovanú odpoveď?
ď

Re: discovery 4x2

Napsal: 22 bře 2012 12:55
od visby
ja som tak uz zopar krat siel zo/do servisu, vyzera ze sa nic nestalo;-)

2raven: hlavne co povie na to hardyspojka;-)

Re: discovery 4x2

Napsal: 22 bře 2012 13:06
od habakuk
Zeptám se blbě. Není jízda s uzavřeným difem omezena na max. 60km/h jak je napsaný na štítku nebo se to týká redukce? Ráde se nechám poučit.

Re: discovery 4x2

Napsal: 22 bře 2012 14:06
od Hubert
Auto je stavěné jako stálá 4x4. Takže vyhodit jeden kardan není dobré.
Mezinápravový dif se zamyká tak že se propojí přední unašeč ke košu. Takže by se dalo řící, když není zbití vyhodit jeden kardan tak radši zadní. Ale u tak převlečný kroužek co uzamče dif má velké vůle už z výroby aby bylo snadné zařazení. Takže když vyhodíte dif bude mět auto velké vůle převodech. Budou vznikat velké rázy s každou změnou rychlosti, a tím pádem daleko větší pravděpodobnost zničení něčeho na mezinápravovém difu. Dá se koupit přestavbová sada na 4x2 kdy se odstraní mezinápravoví dif. a místo pokliček se dají volnoběžky. Sníží se spotřeba ale i jízdní a užitné vlastnosti.
Takže jízda s jedním kardanem berte jakou nouzovku. Nelze srovnávat Free je tam úplně jiný systém.

Re: discovery 4x2

Napsal: 22 bře 2012 14:42
od Acon
Takáto téma sa tu už riešila. Niekto, myslím, ž eliott, spomínal, že prídavka pre Santanu je zhodná akurát to čo je na Disco zaradenie uzávierky, na Santane sa pripája predok. Takže ak je prídavka rovnaká, nemal by to byť problém. Alebo vymeniť prídavku zo Santany. Hardyna by to asi mala zniesť no za 160€ sa dá na SK prerobiť na kríž. No aby to malo zmysel, treba do predu vymyslieť voľnobežky, inak to stráca zmysel.

Re: discovery 4x2

Napsal: 22 bře 2012 15:40
od WebGardener
no pocitujem pri preradovani vacsie narazy z dola aj to robi divne zvuky ale zajtra uz pojde kardan naspat (dufam)