Stránka 1 z 1
Discovery III klesá na měchách současně s napětím baterie
Napsal: 16 dub 2012 15:29
od Mike III
tak mi auto během 1 dne neježdění začalo klesat, baterie po dobití do plnejch je během týdne na 67%, dobíjení funguje, baterie není vysypaná, to je měřeno v akuservise Varta. Může odběr způsobovat kompresor? nebo něco jinýho ze standartu? Může to mít souvislost s vrzáním jako když se tře guma při pérování kola? Myslel jsem, že jsou to silentbloky, ale co kdyby měch?
Co vy na to?
Re: Discovery III klesá
Napsal: 16 dub 2012 15:46
od cyril
Mike III píše:tak mi auto během 1 dne neježdění začalo klesat, baterie po dobití do plnejch je během týdne na 67%, dobíjení funguje, baterie není vysypaná, to je měřeno v akuservise Varta. Může odběr způsobovat kompresor? nebo něco jinýho ze standartu? Může to mít souvislost s vrzáním jako když se tře guma při pérování kola? Myslel jsem, že jsou to silentbloky, ale co kdyby měch?
Co vy na to?
Radil bych upřesnit název vlákna. Klesá ti na měchách, nebo napětí na baterii?

Re: Discovery III klesá
Napsal: 16 dub 2012 15:58
od evo828
Kompresor sa pusti iba ak je auto nastartovane.
V kludovom rezime (aj pri zamknutom a za alarmovanom aute) je riadiaca jednotka vzduchoveho podvozka aktivna a pravidelne auto dorovna otvorenim a vypustenim prislisneho ventilu (ale nie dopustenim). Ak Ti auto klesa (vypusta sa) - tak mas najskor niekde unik vzduchu - najcastejsie na spojoch alebo priamo predny alebo zadny ventilovy blok. Auto sa len dorovnava k tomu/tej vypustenej strane.
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 16 dub 2012 16:36
od Mike III
název jsem upravil, klesá dolů auto i nabití baterie, myslel jsem že to má souvislost, protože když jsem nechal auto na nabíječce přes noc, tak zůstalo nahoře. Ještě to jednou zkusím, abych to ověřil.
Pak je tedy otázka co jiného může mít v zamčeném autě takový odběr? Předpokládám, že měřák na baterii je spolehlivý zařízení.
Ak Ti auto klesa (vypusta sa) - tak mas najskor niekde unik vzduchu - najcastejsie na spojoch alebo priamo predny alebo zadny ventilovy blok. Auto sa len dorovnava k tomu/tej vypustenej strane.
je nějaký způsob jak objevit netěsnost?
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 16 dub 2012 17:47
od MadTom
Na netěsnost jarovou vodu v rozprašovači a pokropit od měchů přes hadičky postupně všechno a koukat se kde bublá. A pokud by to měl být měch, tak zkusit ve více výškových polohách - jak se ohýbá může někde těsnit a někde ne.
Co se týče meření spotřeby vypnutého auta, tak jedině ampérmetrem zapojeným do přívodu od baterie - žádanej proud je kolem jednotek miliAmpér (a méně), což se ničím jiným moc změřit nedá. Akorát se zapojuje do obvodu, takže musíš odpojit baterku a připojit ji přes ampérmetr. Vzhledem k tomu, že to auto je plný elektriky, tak si klidně na začátku může na chvilku docela dost cucnout, tak na to bacha, aby ampérmetr vydržel. A rozhodně přes něj nestartovat. Další věc je, že řídící jednotky usínají postupně během třeba 1 hodiny, takže odběr se bude měnit. A jak správně odpojovat baterku vzhledem k uspávání řídících jednotek už tady na fóru bylo.
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 17 dub 2012 21:07
od petr štrof
moje d3 si sedala přes noc na zadek , baterie OK . Po různých diagnostických peripetiích
vyřešeno . byl to vadný zadní křížový ventyl . Stojí cca 2500 je to na 1h práce.
čau petr
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 17 dub 2012 22:36
od Mike III
sedala ti jenom na zadek?, nebo celá?
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 17 dub 2012 23:14
od evo828
Mike III píše:sedala ti jenom na zadek?, nebo celá?
Ak nechas baterku zapojenu tak sa bude dorovnavat - takze ak chces zistit ktora strana klesa treba odpojit bateriu a nechat stat. Zistis ci je to predok al zadok, prip stranu.
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 20 dub 2012 14:43
od Mike III
tak jsem na neděli plánoval hledání netěsnosti a ona

zas drží nahoře
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 20 dub 2012 15:14
od RudaK
Mike III píše:tak jsem na neděli plánoval hledání netěsnosti a ona

zas drží nahoře
Prostě D III,netřeba hned stahovat kalhoty,když brod je daleko ....

Dělám to stejně ( pokud s tím něco je,tak se to samo nespraví ...

)
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 20 dub 2012 16:27
od patrik
RudaK píše:Mike III píše:tak jsem na neděli plánoval hledání netěsnosti a ona

zas drží nahoře
Prostě D III,netřeba hned stahovat kalhoty,když brod je daleko ....

Dělám to stejně ( pokud s tím něco je,tak se to samo nespraví ...

)
A vy nevieťe že nam to opravuju z anglicka cez satelit

-lebo mne ano .
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 21 dub 2012 08:26
od RudaK
patrik píše: A vy nevieťe že nam to opravuju z anglicka cez satelit

-lebo mne ano .
To snad ví každý ....

Mě taky ,bo jak vyskočí nějaká hláška,tak za chvíli zmizí a je to opravené

. Důležitý je,že to je zdarma ( vlastně satelitní opravy jsou už zahrnuty v ceně nového

)
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Napsal: 24 dub 2012 14:51
od Mahatma
A nemůže být problém opačný? Něco vybíjí baterku -> auto začíná blbnout. Mě to při slabé baterce hlásilo všelijaké kraviny, např problémy s řazením automatu. Fungovalo vše normálně, jen písmenka na tunelu zčervenala.
Re: Discovery III klesá
Napsal: 28 kvě 2012 11:16
od cvirik_ke
evo828 píše:Kompresor sa pusti iba ak je auto nastartovane.
V kludovom rezime (aj pri zamknutom a za alarmovanom aute) je riadiaca jednotka vzduchoveho podvozka aktivna a pravidelne auto dorovna otvorenim a vypustenim prislisneho ventilu (ale nie dopustenim). Ak Ti auto klesa (vypusta sa) - tak mas najskor niekde unik vzduchu - najcastejsie na spojoch alebo priamo predny alebo zadny ventilovy blok. Auto sa len dorovnava k tomu/tej vypustenej strane.
Marek jeden dotaz, mne sa minule auto takto o malo vzadu dvihlo.. nemoze sa predsa len trochu dopustit vzduch zo zasobnika?
Dik, Vojto + Ivanova ex-D3
