Stránka 1 z 3

Iveco masiff

Napsal: 29 říj 2007 13:34
od low

Napsal: 29 říj 2007 13:54
od 1960SeriesII
Mam takovy pocit, ze jestli znacka Land Rover nekdy zanikne (coz zatim snad uplne nehrozi), tak jeji deticky v jinych obleccich budou na svete stale :)

Napsal: 29 říj 2007 14:37
od Rover
Zajímavý..., to je teda zajímavý..., zdá se že věčná inspirace

Napsal: 29 říj 2007 14:57
od 1960SeriesII
Odpružení bude pravděpodobně zajištěno listovými pery, aby se co nejvíce ušetřilo na nákladech a nutnosti oprav.
Návrat do budoucnosti :lol:

Napsal: 29 říj 2007 15:53
od cuisine
jj to jsem linkoval do téma santany .... tak se uvidí esi to bude mít takové dětské nemoci jako santana ....

Napsal: 31 říj 2007 23:43
od Jarys
Na to, že nemám o Italech "bůhvíjaké" mínění, tak můsím konstatovat...
Na dodávce Iveco jsem nikdy nezažil tolik problémů a závad jako na LD :twisted:

Napsal: 01 lis 2007 03:14
od DjALF
Zalezi jak se bude chovat na ceste a v terenu. Videl jsem v Rumunsku chovani Santany v terenu a moc me to nepresvedcilo.
To ukaze cas :lol:

Iveco Massiv

Napsal: 14 úno 2008 21:00
od MOPADŽI
Od Března 08 se to má prodávat :?: Co kdo o tom víte :?: :?: :?: Vypadá to, že až indiáni z Indie koupí Land Rover a přejmenují ho na Tata Rover, bude to pro nás spolu se Santanou jediná Evropská volba :?: :?: :?: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: 14 úno 2008 21:50
od OC
On snad někdo kupuje LandRovery mladší než deset let? ;)

Každopádně velmi dobrý evropský offroad je Gelenďák. Ale LandRover to není...

Napsal: 15 úno 2008 08:33
od MOPADŽI
Hlavně trochu jiná cenová relace :roll: :wink:

Napsal: 15 úno 2008 09:34
od discork
taliani sa vedia pobavit s dizajnom,mne sa paci.ale ci to bude kvalitne,uvidime.povedal slepy hluchemu :lol:

Napsal: 03 dub 2008 23:10
od low
Marťas píše:Takže nám tady roste nová konkurence Defíku. Co na řikáte chlapi? Musim říct, že to podle mého názoru nevypadá tak špatně, ale přeci jenom je to ital...

http://news.auto.cz/suv-terenni/iveco-m ... giara.html

Napsal: 04 dub 2008 09:55
od Jenda
Moc jsem se nechtel zapojovat ale cinim tak.Mam pocit ze si Iveco Massif(nebo jeho armadni verzi) poridila ceska armada primo a akutne do afghanu,neb to tam uz pry pouzivaj vsichni(vcetne amiku).Pry je to jednoduchy a spolehlivy stroj a pruchodnost je dost vysoka,na rozdil od obriho HMW ktery se na zdejsich cestach ani neotoci.No nevim.Kazdopadne co vim je ze automobilka Fiat(vlastnik temer vsech It. znacek)byla pred lety temer v krachu a musela prodat znacnou cast akcii Ferari coz asi taliany bolelo.Ted je ma zpet a to jen diky tomu ze byli NUCENI zvednout kvalitu zpracovani a pohnout se kupredu.Kdo ma ve firme Fiaty a Iveca,at posoudi sam.Kolik z tech aut jezdi dodnes s minimalni udrzbou?Nejsem zastancem Fiatu ale co se techniky a designu tyce jsou proste jiny.
Ostatne dilenske spracovani poslednich rocniku L.R. je otresny a fiatu nesahaj ani po paty.TAK a ted me kamenujte.
Stejne ale mam tu znacku rad i po tom co mi vsechno muj Def provadi.Ale proc? :lol:
Honza

Napsal: 04 dub 2008 10:05
od OC
No.... osobní zkušenosti nemám. Takže bez záruky, jen tak plácám... ale: zrovna armádu bych nebral jako příklad těch, kdo hledají účinná a funkční řešení! Obrněně transportéry nebo třeba Gripeny...... ehm. Cokoli státního se jaksi z principu nutně chová krajně iracionálně, a armáda není výjimkou.

Spíše bych se koukal, jaké vozy si vybírají soukromníci na velké expedice. A to jsou, nakolik mi je známo -- a pokud se v poslední době nic zásadního nezměnilo, opravte mne prosím někdo pokud kecám -- až na výjimky Landrovery nebo Toyoty.

Napsal: 04 dub 2008 10:19
od Jenda
To je fakt. A pravdou je ze nejvetsi reklamou pro toyotu je ze komplet cela talibanska parta je na vsech zaberech a fotkach s Toyotou hilux(nebo jak se ten pick up jmenuje) :D
No ukaze cas co z toho Iveca bude.
Honza

Napsal: 04 dub 2008 10:35
od low
opravim OCeho, unimogy a toyoty.

Iveco

Napsal: 04 dub 2008 11:17
od Neklan
Dailyny byly ale pokud vím vždycky docela fajn dodávky. Tenhle samohyb s kořeny LR také nevypadá zle.
Kvalita dílenského zpracování a často i použitých materiálů na namáhaných částech auta je u nových LR velké neštěstí. Šéf LR sice loni přímo nepřiznal, že jsou současné LR nespolehlivé, ale jako jeden z hlavních cílů si dal zvýšit spolehlivost jejich produktů (a k tomu jim dopomáhej indický Táta :lol: ).
Myslím, že pokud chceme demonstrovat neúčelnost armádou vynaložených prostředků, nemusíme chodit ke stíhačkám ani transporterům, ale klidně zůstat u Defíků. Ty vojenské jsou totiž seriové s NATO kompatibilním (a osvědčeným, mechanickým a téměř nezničitelným) 300tdi, což by bylo naprosto vpořádku, kdyby je po příjezdu do Čech v AMT nerozebrali a nezačali upravovat. Finální verze Defa pro Armádu totiž nakonec stojí skoro 2 a půl mega a to ani ne tak kvůli použitým dílům (Detroit locker, Brembo brzdy, Old Man Emu podvozek atd.), ale hlavně kvůli více než "přátelské" ceně AMT za "odbornou" práci :evil: :evil: .
Jinak expedičáky jsou většinou staré Defy. Jednak kvůli mechanickým a jednoduchým motorům, ale také kvůli faktu, že tam, kde je potřeba karnet, tak ten se platí jako nějaké to procento s ceny auta, takže jsou ojetá auta i podstatně levnějším prostředkem pro expedice než nové předražené Defy.

Napsal: 04 dub 2008 11:24
od low
to posledni ohledne carnetu ale plati pouze pro neceske vyletniky. u nas se sklada jistina 6tis

Napsal: 04 dub 2008 13:12
od cuisine
já si mylsím že na tom iveco zapracovalo a že by se to snad mohlo zbavit pověsti prvních santan ... jinak myslím že takovejhle aut v dnešní době není nikdy dost... všichni dělají super sportovní suv se super sportovními podvozky ale užitkové terénní auto aby člověk hledal lupou .... :roll:

Re: Iveco

Napsal: 04 dub 2008 23:32
od Jarys
Neklan píše:Dailyny byly ale pokud vím vždycky docela fajn dodávky. .
Ano ano, už jsem ojezdil dvě. Kupuju nové a po leasingu prodávám a příští měsíc mi přijde třetí. Nemají ve své třídě konkurenci.