RR P38 2,5d manuál - ztráta výkonu motoru nad 2200 ot.
Napsal: 24 kvě 2012 09:13
Ahoj,nemáte někdo zkušenost s následujícím:
Po GO motoru /protočilo se mi ložisko na klice na šestém válci,tak jsem rovnou nechal udělat celý motor/ a následné kompletní montáži zpět, vše funguje jak má. Motor jde krásně,krásně zespoda táhne na rychl.1,2,3,4 má dostatek výkonu,ale na pětku např.v dlouhém kopci,ale i na rovince jakmile potřebuji výkon nad 2400 ot. najednou jakoby zasáhl nějaký omezovač a motor netáhne. Když sundám nohu z pedálu,nechám spadnout otáčky pod 2200 tak naskočí do tahu,ale okolo 2400 znovu zvadne. Vypadá to jako kdyby měl málo vzduchu,nebo nafty. Nevíte někdo co s tím? Než se všechno z motoru sundalo,tak to nedělalo až po zpětné montáži. Všechny díly jsou původní jak byly. Jen se to prostě rozmontovalo, a zase dalo zpět. Dík Michal
Po GO motoru /protočilo se mi ložisko na klice na šestém válci,tak jsem rovnou nechal udělat celý motor/ a následné kompletní montáži zpět, vše funguje jak má. Motor jde krásně,krásně zespoda táhne na rychl.1,2,3,4 má dostatek výkonu,ale na pětku např.v dlouhém kopci,ale i na rovince jakmile potřebuji výkon nad 2400 ot. najednou jakoby zasáhl nějaký omezovač a motor netáhne. Když sundám nohu z pedálu,nechám spadnout otáčky pod 2200 tak naskočí do tahu,ale okolo 2400 znovu zvadne. Vypadá to jako kdyby měl málo vzduchu,nebo nafty. Nevíte někdo co s tím? Než se všechno z motoru sundalo,tak to nedělalo až po zpětné montáži. Všechny díly jsou původní jak byly. Jen se to prostě rozmontovalo, a zase dalo zpět. Dík Michal