Stránka 1 z 1

Discovery V8

Napsal: 03 črc 2012 19:47
od fidel.ml
Zdravim chtěl bych se zeptat na co si dát pozor při koupi discovery 1 3.9 V8 a jak je to s montáží lpg se sekvenčním vstřikováním?

Re: Discovery V8

Napsal: 03 črc 2012 19:51
od Miky_CZ
koroze, tak jak u kazde DI, prahy, podlaha v kufru, predni podbehy.

vule na diferakach, v prevodovkach

pokud automat tak at radi plynule bez razu

at motor dobre startuje jak za studena tak za tepla

olej kape snad ze vseho, pokud to neni moc tak se nic moc nedeje

ten motor hodne trpi na praskle bloky, tesneni atd takze kouknout pod vicko oleje, do vody poradne vyzkouset, jestli se neztraci voda

Re: Discovery V8

Napsal: 03 črc 2012 19:59
od fidel.ml
No já to chci na stavbu do terenu takže vule v diferácích mě až tolik netrápí plynulost řazeni automatu je stejny u každyho auta koroze je klasika u každy D1
Akorád ted váham jestli 300TDI nebo V8

Re: Discovery V8

Napsal: 03 črc 2012 20:59
od SJ410
U 3,9 taky praskaj bloky? :shock:

Re: Discovery V8

Napsal: 03 črc 2012 21:13
od Mirko
ano, osobně ověřeno :mrk

Re: Discovery V8

Napsal: 03 črc 2012 21:36
od fidel.ml
A to jen tak a nebo tomu něco předcházelo? Třeba přehřátí nebo tak něco?

Re: Discovery V8

Napsal: 04 črc 2012 06:12
od Mirko
Předcházel tomu nákup od zřejmě již tušícího předchozího majitele. Ono to není tak, že ti to rupne a přestaneš jezdit, ale pooooostupně se ti udělá malá trhlinka za vložkou a začínáš pooooomalu dolévat vodu - jednou za měsíc, pak jednou za týden, pak každý den a pak jednou vyvaříš...

Re: Discovery V8

Napsal: 04 črc 2012 11:24
od fidel.ml
a co stojí to opravit?