Zachrana dalsieho RRC
Napsal: 15 srp 2012 00:12
Zdravim vospolok,
rad by som sa s vami na tomto mieste podelil o svoje zazitky z renovacie mojho RRC a vytiahol od vas nejake rozumy...
Je to kusok, ktory tu bol asi pred pol rokom v inzercii, motor 300TDI, softdash, r. 1994.
Nedavno sa range dostal na rad a zacal som renovovat. Cistokrvny veteran z neho nebude, ale nejake hardcore upravy tiez nie su v plane.
Ram sa zda byt zdravy, podvozok vyzera schopne. Urcite bude treba porobit brzdy, s cim som ratal.
Kamenom urazu je karoseria. To ze tieto auta hniju som vedel, napriek tomu ma rozsah korozie zaskocil. Navyse karoseriu uz niekto velmi fusersky opravoval. Diery su preplatovane novym plechom, pricom stary, zhrdzaveny nebol odstraneny. Medzi plechmi sa teda drzala voda, co len urychlilo dalsiu koroziu. Kopec drobnosti nema dodrzany tvar (rozne uchyty blatnikov a pod.). Vrcholom vsetkeho boli diery pod celnym oknom - "majster" klampiar sa bal pouzit zvaracku (asi aby neprasklo okno) takze tam novy plech nanitoval a cele to pretrel lepkavym gumoasfaltom. To ale nezabranilo zatekaniu do kabiny. Aby neboli koberce mokre, vyrezal tlmiacu hmotu pod nimi a nahradil ju nenasiakavou variantou - handrou zalepenu v igelitovom vreci.
Klampiarske prace na skelete pomaly napreduju, onedlho prijdu na rad blatniky, dvere a podobne hlinikove diely. Nikdy som hlinikove auto nemal a zaujimalo by ma, akym sposobom sa tieto diely efektivne opravuju. Poskodene su hlavne blatniky v mieste kde su prisrobovane a spodne okraje dveri.
Dakujem za rady.
Casom pridam zopar fotiek.
rad by som sa s vami na tomto mieste podelil o svoje zazitky z renovacie mojho RRC a vytiahol od vas nejake rozumy...
Je to kusok, ktory tu bol asi pred pol rokom v inzercii, motor 300TDI, softdash, r. 1994.
Nedavno sa range dostal na rad a zacal som renovovat. Cistokrvny veteran z neho nebude, ale nejake hardcore upravy tiez nie su v plane.
Ram sa zda byt zdravy, podvozok vyzera schopne. Urcite bude treba porobit brzdy, s cim som ratal.
Kamenom urazu je karoseria. To ze tieto auta hniju som vedel, napriek tomu ma rozsah korozie zaskocil. Navyse karoseriu uz niekto velmi fusersky opravoval. Diery su preplatovane novym plechom, pricom stary, zhrdzaveny nebol odstraneny. Medzi plechmi sa teda drzala voda, co len urychlilo dalsiu koroziu. Kopec drobnosti nema dodrzany tvar (rozne uchyty blatnikov a pod.). Vrcholom vsetkeho boli diery pod celnym oknom - "majster" klampiar sa bal pouzit zvaracku (asi aby neprasklo okno) takze tam novy plech nanitoval a cele to pretrel lepkavym gumoasfaltom. To ale nezabranilo zatekaniu do kabiny. Aby neboli koberce mokre, vyrezal tlmiacu hmotu pod nimi a nahradil ju nenasiakavou variantou - handrou zalepenu v igelitovom vreci.
Klampiarske prace na skelete pomaly napreduju, onedlho prijdu na rad blatniky, dvere a podobne hlinikove diely. Nikdy som hlinikove auto nemal a zaujimalo by ma, akym sposobom sa tieto diely efektivne opravuju. Poskodene su hlavne blatniky v mieste kde su prisrobovane a spodne okraje dveri.
Dakujem za rady.
Casom pridam zopar fotiek.