Stránka 1 z 2

je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 11:57
od tomáš štěpnička
zdravím vás všechny.prosím vás o vaše zkušenosti a zážitky.
v sobotu jsem na živo viděl jak u Discavery 300tdi se rozlétl zadní dif a prosekal se i ven skrze nápravnicí(tím zadním čelem na kterém je nalejvací otvor) podotýkám že to nebylo v žádné rychlosti -prakticky jízda na redukci (asi rychlost chůze)
a proto se ptám komu už se něco takového stalo? vážně je to tak choulostivé ? :roll:
sám rád auto potrápím v terénu (nemyslím tím pojížďku po polní cestě co se dá project osobákem)
ale když jsem to teď viděl na živo,tak se bojím přidat,trochu rychlejš pustit spojku ,nebo to někde zahrabat

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 12:12
od masar
Ani zdaleka nic tak brutálního a navíc to prý byla chyba člověk, ty šrouby byly málo dotažené: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 09#p226909" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 12:12
od teslo
zufale to nieje, ale ani nie idealne...pravdepodobnost sa zvysuje zvacsovanim pneu a agresivnejsim vzorom a zvysovanim narokov na prejazd terenom...
na 33" BFG MT som poloos ani diferak "nespravil" (ale asi to je tym, ze som to nestihol 8) ).
Na Simexoch som znicil 3 diferaky (z toho jeden pripad bol vylozene chyba chlapika, ktory generalkoval diferak).

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 19:16
od Sláma Karel
Ani k tomu nebudu nic psát :mrgreen:

K :dance

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 19:33
od Tonny
Sláma Karel píše:Ani k tomu nebudu nic psát :mrgreen:

K :dance
:mrgreen: já rači taky ne :rofl

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 21:11
od sudajs
no já ho roztrhl právě na 33´ale podle mě byl už načatej než sem vjížděl na ten kopeček.

dneska sem to rozebral roztrhla se osička na který sou satelity a holt jak byl roztočenej tak to chytlo talířový kolo prorvalo se to ven.

chyba ve složení nebyla-byla to únava materialu-kola jsou poškozeny jen kvuli tomu že se vevnitř mlely(škoda že všechny..),víko se holt zklepe a zavaří.

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 21:15
od Tonny
sudajs píše:no já ho roztrhl právě na 33´ale podle mě byl už načatej než sem vjížděl na ten kopeček.

dneska sem to rozebral roztrhla se osička na který sou satelity a holt jak byl roztočenej tak to chytlo talířový kolo prorvalo se to ven.

chyba ve složení nebyla-byla to únava materialu-kola jsou poškozeny jen kvuli tomu že se vevnitř mlely(škoda že všechny..),víko se holt zklepe a zavaří.
standardní závada... hold když chcete s LR jezdit trošku víc a nebo dál, tak to chce špéry (a to né kvuli špérování, ale kvuli tomu že je 4 satelitová a né jen dvou jako origo LR) a pevnostní poloosy + klouby... pak už máte klid a děláte ty věci dál, jako jsou soukolí, kardany, převodovky, motor :rofl

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 21:20
od sudajs
mě spíš zarazilo že to byl zadní-todle bych čekal spíš od předního..

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 10 zář 2012 21:27
od Tonny
sudajs píše:mě spíš zarazilo že to byl zadní-todle bych čekal spíš od předního..
já sem přední udělal na asfaltu při parkování... hold se to tam točí 15-20let, dělaj se s tím v terénu blbosti, nasčítá se to a jednoho krásnýho dne dif křupne... :mrk

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 00:27
od paramount2
na MT 117 33x10,5 během roku přední i zadní... :mrgreen:

ano, jedním z řešení je špéra... :wink:

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 08:34
od tomáš štěpnička
přijde mi to zoufalé :roll: ač nerad,tak kvůli tomu bych snad i měnil značku :cry

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 08:42
od Tonny
tomáš štěpnička píše:přijde mi to zoufalé :roll: ač nerad,tak kvůli tomu bych snad i měnil značku :cry
je úplně jedno jakou máš značku, když se s tím jezdí v terénu, rozbiješ cokoliv pokud to není pevnostní, vyvařený, nebo z náklaďáku...

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 08:51
od tomáš štěpnička
bohužel už jsem si sundal růžové brýle ...a řekl bych že LR jsou na tom vážně podprůměrně :cry

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 09:24
od Sláma Karel
No to se možná týká náprav, ale ostatní značky jsou na tom zase podprůměrně s jinými věcmi.
Klidně si napiš značku a myslím, že na každé najdeme něco co je oproti ostatním podprůměrné. :wink:

Do těch LR náprav stačí trochu zainvestovat a hned jsi nadprůměrný a to vysoce.

K :dance

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 09:34
od masar
Toyoty LC a Hiluxy se snad tolik neserou, ne? Teda až na to, že na Osumde občas někomu "upadne" kolo :lol:

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 09:56
od tomáš štěpnička
Sláma Karel píše:No to se možná týká náprav, ale ostatní značky jsou na tom zase podprůměrně s jinými věcmi.
Klidně si napiš značku a myslím, že na každé najdeme něco co je oproti ostatním podprůměrné. :wink:

Do těch LR náprav stačí trochu zainvestovat a hned jsi nadprůměrný a to vysoce.

K :dance

teď je otázka jestli se někomu chce investovat 50000,- do pevnostních věcí aby to vydrželo to co ostatní vydrží standartně
jinak jako slabina mi ještě tedy příjde rozvodovka- sestup z hlavní na přídavnou převodovku -takové vůle vzniklé vymačkáním materiálu jsem snad ještě neviděl .

Každopádně každé auto má své neduhy ...nicméně rozlousklej diff je celkem zásadní problém pro pohyb vozu .


nu tak tedy schválně nahodím značku ať je to zajímavé
Toyota ...... u té je zásadní problém cena dílů co vím
Patrol .....tam to bude zřejmě slabý motor ?
a co Jeep ?

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 10:09
od Mirko
Taky nezapomeň, Tomáši, že máš auto 30 let staré. Většina konkurenčních produktů v té době ještě nebyla na trhu a když ano, tak už dnes žijí druhý život v podobě plechovky coca-coly nebo ocelového nosníku.

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 10:18
od tomáš štěpnička
to já samosebou vím :wink:
ale teď se tu bavíme třeba i o Discárně nebo Defu např rok 1996-2000
jinak já měl i starší povozy než je RRC a takové vůle tam nebyli
mě se ty auta líbí a ať už je to RRC Disco nebo Def,ale tohle prostě kazí tu jinak :heart záležitost

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 10:40
od Sláma Karel
masar píše:Toyoty LC a Hiluxy se snad tolik neserou, ne? Teda až na to, že na Osumde občas někomu "upadne" kolo :lol:
Tak k 80de. Krásné auto, ale zrovna přední diff tam také moc nevydrží. Nemluvě o tom, že když si pak jdete koupit nějaké náhr díly, tak jsou většinou za cenu celé Disco.
A Hiluxy co by jezdili v terénu moc neznám a to že je nikdo nejezdí asi má nějaké důvody. No a ty co znám, tak tam mají také jiné nápravy, většinou obě tuhé, bo ta nezávislá na Hiluxu se prostě v terénu rozsype.
tomáš štěpnička píše:
Sláma Karel píše:No to se možná týká náprav, ale ostatní značky jsou na tom zase podprůměrně s jinými věcmi.
Klidně si napiš značku a myslím, že na každé najdeme něco co je oproti ostatním podprůměrné. :wink:

Do těch LR náprav stačí trochu zainvestovat a hned jsi nadprůměrný a to vysoce.

K :dance

teď je otázka jestli se někomu chce investovat 50000,- do pevnostních věcí aby to vydrželo to co ostatní vydrží standartně
jinak jako slabina mi ještě tedy příjde rozvodovka- sestup z hlavní na přídavnou převodovku -takové vůle vzniklé vymačkáním materiálu jsem snad ještě neviděl .

Každopádně každé auto má své neduhy ...nicméně rozlousklej diff je celkem zásadní problém pro pohyb vozu .


nu tak tedy schválně nahodím značku ať je to zajímavé
Toyota ...... u té je zásadní problém cena dílů co vím
Patrol .....tam to bude zřejmě slabý motor ?
a co Jeep ?

Sice investuješ 50tis ale když k nim přičteš cenu celé Disco, tak ještě pořád nejsi ani na třetině pořizovací ceny Toy 80de. A když se ti posere motor na té nesmrtelné Toy 80 (a že už je to docela běžné) tak za něj dáš víc než za celou Disco.

Jeep je na tom s nápravami úplně stejně, možná ještě hůř než LR. Stačí si to přečíst na Offroadforu, kde je o tom mnoho napsáno. Jinak asi OK. Cenově asi srovnatelné s LR akorát o trochu dražší ND, ale ne zase nějak výrazně.

No a o Patrolu já nebudu psát. Jezdím na některých svých autech nápravy z GR, které měly být nesmrtelné. Dával jsem je tam někdy kolem let 2000 kdy ještě na LR moc pevnostních věcí nebylo. A tolik kloubů a předních poloos co jsem zpřetrhal a zadních vyčesaných uzávěrek co jsem udělal bych už nikdy nechtěl zažít.
Ty nápravy z GR vydrží prostě jenom ten nevýkon (a je mi jedno co píšou kolik to má kw) motoru 2,8Td od Nissanu. Jak tam dáš přední uzávěru, větší kola a trochu krouťáku od spodu, tak to prostě praská. (jinak vydrží určitě víc než origo LR o tom žádná). O dost lépe jsou na tom nápravy z Y61. Ne nadarmo udělali větší klouby i ty přední poloosy. No motory a převodovku nemá na Patrolu cenu komentovat. Zbytečné vožení váhy u 2,8 a naprosto nepovedený 3.0Td a stejně se to sere. Teď jsem rozprodával jednoho Patrola a nechápal jsem jak se po těch dílech zapráší. Všechno, vstřiky, čerpadlo, servočerpadlo, holej motor, převodovka přídavka, kardany, na všechno volali nebo psali aspoň 3 lidi. Na zadní diff asi 8 a na nápravy ani nevím. A to tam bylo jasně napsáno, že nápravy nejsou na prodej, že z nich potřebuju ND na ty svoje auta.
Nemluvě o tom, že třeba 2.8TD se vůbec nikdy nedělala v automatu.
No a pokud budeš chtít motor 4,2D, tak za něj dáš za samotnej zase víc než za celou Disco.

Takže ať počítám jak počítám, tak mi vychází finančně nejlépe LR a v závěsu Patrol GR. Ale jak se pustíš do úprav, tak už vede LR. Ať už v dostupnosti dílů, doplňků, tak i v množství na to vyráběných doplňků a hlavně v cenách ND a doplňků.

K :dance

Re: je to vážně tak zoufalé

Napsal: 11 zář 2012 10:52
od tomáš štěpnička
jojo pokud jde o ceny tak LR určitě vede ...o to žádná
už jen zvýšení (pružiny tlumiče) stojí oproti patrolu třetinu.to nepopírám
já třeba u patrola vydím jako problém též že motor nejde od spoda (musí se točit) a k tomu má špatně zpřevodovanou redukci -moc rychlá
to zase pocta LR který má opradu pomalou redukci