Z V8 mi pod hlavou trochu unikal olej, inak ten motor isiel OK. Tak som si vklude objednal sadu tesneni a v prihodnej chvili dal prehodit. Mechanik to vymenil. Kedze to bolo odstrojene zvrchu, povedal som si, ze uz vyberiem piesty a prekruzkujem ich a ze vymenim aj ojnicne velke loziska. Stalo sa. Este som vymenil aj vsetky hydrostely za nove a ked uz tie hlavy boli dole, tak sa spravilo zabrusenie sediel ventilov a vymenili sa semeringy ventilov a stiahli sa hlavy o 0,2mm. Tiez som vymenil rozvody. Ziadne diely neniesli ziadne znamky poskodenia a mali normalne znamky normalneho prevadzkoveho primeraneho stavu. Vsetko sa zlozilo a odvtedy motor klepe, kua! Klepe len ked sa olej zohreje, cize po cca 20 min a teplote oleja cca 60st. zacne klepat, vzdy jeden klep na komplet cyklus. Cele sme to rozhodili, nikde nic abnormalne nenasli, dali znovu nove tesnenia a klepe rovnako. Tlak oleja je zmerany, je ok. Kluka nenesie ziadne znamky opotrebenie a ani povodne ani nove loziska neboli poskodene. Co je na tom na nervy, ze ten motor neklepal a teraz, ked je tam X veci novych tak klepe. Ojnicne loziska su znackove - AE a su pemerane rovnako hrube ako povodne. Neviem ako dalej, lebo nemame ani sajn, odkial to ide, zvuk sa nemeni ani pri odpajani el. na svieckach. Pri druhom rozhodeni sa kontrolovali aj vsetky piestne capy - ok. Pri pridani stichne nad 1700 otacok a pri dobehu z vysokych opacok sa zase rozklepe. Klepe aj pri oleji 15-40W. Som nanervy! Nejaky konstrktivny napad? Vyvazim zlatom
