Stránka 1 z 1
D3 cvakání - Kovový zvuk
Napsal: 25 zář 2012 11:31
od Kubas38
Tak mám tady zase takový malý problém
Při jízdě - hlavně při rozjezdu když je auto v tahu nebo když brzdí motorem - je slyšet cvakání (jak řechtačka) kovový zvuk v závislosti na otáčení kola - není to pořád - jen někdy -
Auto při vyšších rychlostech při sešlápnutým plynu rezonuje - sundám nohu z plynu a je klid.
Zkoušel jsem jet na 2+3+4+ přibližně ve stejný rychlosti a intenzina cvakání je stejná - i malá řada je to závislé na rychlosti otáčení kol.
-Servis LR JI
Kontrola oleje v difu - předek špatný + lehce pilinek na magnetu na vypoušťáku
Dif jsme vyměnili a po 400km vše zpět
+nový tyčky stab+silenbloky na ramenech
Nějak mě docházej nápady
nemá někdo nějakou zkušenost?
Jen doplním že poloosy jsou původní a nějak nevykazujou známky extrémní vůle v kloubech
naj 247tis Km
Kubas
Re: D3 cvakání - Kovový zvuk
Napsal: 25 zář 2012 11:46
od Stavros
Ja teda neco podobneho resil na VW, coz je asi jedno, u me to byl vnitrni kloub poloosy, ten co je bliz prevodovky, na to bych se zameril, popripade drazkovani poloosy, venkovni kloub je slysel spis v rejdu na miste, tohle spis dela, kdyz za to vezmes a zaroven lehce tocis volantem treba, to nemusi byt ale pravidlem.
mas docela najeto tak akorat, aby se to resilo
Re: D3 cvakání - Kovový zvuk
Napsal: 25 zář 2012 11:55
od Sláma Karel
Já bych si také typnul tu poloosu.
K

Re: D3 cvakání - Kovový zvuk
Napsal: 25 zář 2012 20:14
od Hubert
Stavros píše:Ja teda neco podobneho resil na VW, coz je asi jedno, u me to byl vnitrni kloub poloosy, ten co je bliz prevodovky, na to bych se zameril, popripade drazkovani poloosy, venkovni kloub je slysel spis v rejdu na miste, tohle spis dela, kdyz za to vezmes a zaroven lehce tocis volantem treba, to nemusi byt ale pravidlem.
mas docela najeto tak akorat, aby se to resilo
Ten sám problém u Škodovky byl to vnitřní kloub. Vždycky to přestalo když se auto třeba zhouplo.
Re: D3 cvakání - Kovový zvuk
Napsal: 02 říj 2012 22:01
od Patrik 4x4
Spatny vnejsi kloub poloosy se projevi tak,ze kdyz vytocis kola do plneho rejd a prudceji se rozjedes,tak to v nem cvaka.S narustajici rychlosti se zvysuje i intenzita cvakani kloubu.Pak vytoc volant i na druhou stranu a opakuj to.