Stránka 1 z 1

Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 10:42
od discoverydejf
Ahoj...
mám dotaz. Na všech mých předešlých offech jsem vždy vyhodil EGR, vyřezal nepotřebné části výfuku a přidal na čerpadle, aby off trochu jel. Teď jsem na své D II vyndal EGR, vyřezal střední tlumič, nechal tam jen zadní (myslím že to je jen rezonátor), ale teď co dál.... Myslím si, že by auto potřebovalo maličko víc přidat na naftě (jde tam teď víc vzduchu už jen tím, že je větší průchod do sání a nejde tam bordel z výfuku).Ne , že bych pozoroval nějaké cukání nebo nepravidelný chod...to je vše dobré, ale když sešlápnu pedál, čekal bych trochu větší zátah.U aut s čerpadlem bylo přidání pootočením kuželky docela znatelně znát. Je to u DII možné a jakým způsobem a nebo ne.A dělal jste to někdo vůbec, nebo zůstáváte jen u těchto 2 úprav?

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 11:35
od Hubert
U D2 jedině remap ŘJ motoru. Nebo přidání jednotky co zkresluje údaje z čidel. Jedná se totiž o elektronicky řízený motor.

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 12:15
od Hanys_a_Kaca
Na stelovani cerpadla sroubovakem zapomen, je potreba na to jit pres ridici jednotku, ja bych se obratil na toomicha http://www.toomich.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , ze si udelal lepsi cestu vyfukem a vyhodil egr, se ti bude hodit, rekni to toomichovi a on ti pvi co a jak dal.
h.

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 12:46
od discoverydejf
To je právě ono, že to nejde šroubovákem, ale jen přes ŘJ.... OK..pozeptám se u Toomiche. Je to znatelný rozdíl po zásahu do ŘJ, nebo to jen stojí dost peněz a zas až taková pecka to není?A není to pak na úkor životnosti motoru?nezastávám úplné ždímání koní z motoru, který na to nemá materiálově...tak životně nutné mít z disco raketu zas není :-) ... prosím o názory a zkušenosti lidí, kteří takto TD5 mají upravenou a zaznamenaly rozdíl.... děkuji

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 17:08
od Tonny
discoverydejf píše:To je právě ono, že to nejde šroubovákem, ale jen přes ŘJ.... OK..pozeptám se u Toomiche. Je to znatelný rozdíl po zásahu do ŘJ, nebo to jen stojí dost peněz a zas až taková pecka to není?A není to pak na úkor životnosti motoru?nezastávám úplné ždímání koní z motoru, který na to nemá materiálově...tak životně nutné mít z disco raketu zas není :-) ... prosím o názory a zkušenosti lidí, kteří takto TD5 mají upravenou a zaznamenaly rozdíl.... děkuji
je to výrazná změna.. auto začne být živější a většině aut i nepatrně spadne spotřeba...

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 17:26
od Benjamin
Máš automat nebo nebo manuál? U manuálu je rozdíl po přečipování ŘJ znát ihned. U automatu je většinou třeba ještě vyměnit měnič v převodovce za větší, tzv. Medium. Ten je schopen mnohem lépe přenášet zvýšený výkon. U standardního měniče (Small) v automatické převodovce se většina navýšeného výkonu po čipu ztrácí právě díky malému měniči, který není schopen tento výkon učinně přenést.

Jinak, svezl jsem se už v různých remapech ŘJ (většinou DII) - něco z Anglie, něco z místní české produkce. Není remap jako remap. Pokud je to udělané napůl, jezdí to třeba slušně, ale zase dosti hulí nebo není průběh výkonu ideální atd. Honza Toomich se vyzná, neboj se ho optat. Čipují, jestli si dobře pamatuji, za standardních cca 135 koní, které má DII Td5, až na 170 koní apod. Záleží na přání zákazníka.

Jinak remap je určitě znatelný. Není to tak, že za to dáš spoustu peněz, sedneš do toho a přemýšlíš, jestli je tam vůbec nějaká změna. Alespoň ne u manuálu, u automatu je to složitější. No u manuálu je to poznat hned. Pokud se ti výkon nezdá dostatečný, je to jediná účinná cesta...

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 17:33
od discoverydejf
Mám manual r.v.99 . Určitě se na vaše doporučení ozvu a domluvim s Toomichem. na auto pujdou teď větší kola, takže výkon bude potřeba už jen kvůli normální jízdě a občasnému tažení velkého přívěsu.....

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 18:00
od Benjamin
discoverydejf píše:Mám manual r.v.99 . Určitě se na vaše doporučení ozvu a domluvim s Toomichem. na auto pujdou teď větší kola, takže výkon bude potřeba už jen kvůli normální jízdě a občasnému tažení velkého přívěsu.....
Takhle z hlavy v rychlosti z členů fóra, kteří jezdí čipovanou (různými způs.) DII manuál namátkou:

- MadTom (remap dělal tuším sám)
- Macronera (remap někde z Brna)
- Sloon (remap od Bella z UK, nedávno DII prodal)
- MilošII

A vzpomenu si možná na další - snad jim to nebude vadit.
Zkus někoho z nich oslovit přes SZ, třeba ti poradí osobní zkušenosti...

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 20 říj 2012 18:07
od discoverydejf
Díky :-)

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 21 říj 2012 07:35
od MadTom
Jestli chceš, tak se zastav - do Olomouce a porovnáme, ať víš, jestli to má smysl.

Re: Po vyndání EGRu...

Napsal: 21 říj 2012 08:14
od libovka
Mám už druhej remap od Tomicha a jsem nadmíru spokojenej.