Stránka 1 z 1

Stacia BFG MT 255/70 R16 na seriovu P38???

Napsal: 13 lis 2007 13:51
od KAKTUS
Rozbieham diskusiu...Na Frontere som mal 235/85 R 16 BFG MT, bola 2''liftnuta... Na seriove auto na mechoch si myslim ze stacia aj taketo, aky je Vas nazor???

Napsal: 19 pro 2007 17:28
od KAKTUS
Jednoznacne su male pre seriozny offroading, najlepsie 265/75 R16 alebo vymene podvozku 255/85 R16

Napsal: 19 pro 2007 20:17
od Martin.K
Já mám na RR 235/75 R16 BFG AT.A myslim si že 85 by se tam vešli bez problémů

Napsal: 19 pro 2007 20:26
od KAKTUS
235/85 R16 = 265/75 R16 na priemer a na seriovy podvozok sa to neodporuca kvoli suchaniu o lemy blatnikov. Uvidime, ked EAS zdochne (uz teraz drbe kompresoru) tak potom nahodim, kit a podvozok a uvidime ci 265/75 R16 alebo 255/85 R16.

Napsal: 19 pro 2007 22:49
od MartinMM
KAKTUS píše:235/85 R16 = 265/75 R16 na priemer a na seriovy podvozok sa to neodporuca kvoli suchaniu o lemy blatnikov. Uvidime, ked EAS zdochne (uz teraz drbe kompresoru) tak potom nahodim, kit a podvozok a uvidime ci 265/75 R16 alebo 255/85 R16.
Ja mam 265-75 R16 a pohoda zadne strejchani :D

Napsal: 20 pro 2007 09:11
od karel
Pokud bych měl volit , který rozměr MT gum na P38, tak bych raději sáhnul do užších, ale s vyšším profilem 245/75/16.Zajedno budou levnější a dají se víc podhustit díky vyššímu profilu.V neposlední řadě jsou snáz prodejné než 255/70/16.

Napsal: 20 pro 2007 09:13
od karel
MartinMM píše:[ Ja mam 265-75 R16 a pohoda zadne strejchani :D
Tohle mě zajímá Martine, jak auto s těmato gumama funguje, máš fotky?Díky Karel

Napsal: 20 pro 2007 11:16
od KAKTUS
Gumy a ani disky na leto nie su este kupene, uvidime, ze co ako bude auto posluchat, ak ano a EAS vydrzi, tak tam jednoznacne idu 265/75 R16 BFG MT, pred Tisovcom...

Napsal: 06 led 2008 08:47
od KAKTUS
MartinMM: Prosim Ta, nemas foto svojho auta na tych 265/75 R16? Menil si aj tlmice, dal si preprogamovat nastavenie mechov? Dakujem

Napsal: 06 led 2008 09:23
od MartinMM
KAKTUS píše:MartinMM: Prosim Ta, nemas foto svojho auta na tych 265/75 R16? Menil si aj tlmice, dal si preprogamovat nastavenie mechov? Dakujem
Omlouvam se sem se splet 265-75 jsem mel obednane ale nedosly tak tam mam 265-70 - vysku jedu nastavovat ted v tejdnu - zda se mi to tvrdsi a auto se zveda vys - takze dalnicni provoz je jako provoz klasicky a stoho se to do nejvyssi polohy zvedne jen o kousicek ale muze to byt taky tim ze jsem menil ventylovej blok u kompresoru - tak nevim - tak jestli mam cenu sem davat foto?? kazdopadne tam prostor je jeste na ty 265-75 ale mel bych uz strach pri poruse systemu zvedani mechu ze pri uplne sfouklem aute to sedna tak ze to nebude moct jet - takze upravit na foukani rucne :D

Napsal: 06 led 2008 10:04
od KAKTUS
Mozno nakoniec najlepsie riesenie bude vyhodit mechy, dat tam konverznu sadu a IM podvozok a bude svaty pokoj, potom sa tam bezpecne vojdu aj BFG MT 255/85 R16 a to je iny brutal... :idea:

Napsal: 06 led 2008 10:42
od DanoDEF
KAKTUS píše: ... potom sa tam bezpecne vojdu aj BFG MT 255/85 R16 a to je iny brutal... :idea:
len nezabudni potom na vahu auta a pevnost poloosi... budes potrebovat nahradne.

Napsal: 06 led 2008 10:58
od KAKTUS
Dano, to mas pravdu, ale stale je to tom, ze na seriovy podvozok su 255-70-R16 akuratne a na polovacku stacia a na offroad su pre mna 265-75-R16 akuratne , ale nie na seriovy podvozok. Mna dost zaujalo auto upravene na www.rockrover.com , tam je kompletny postup. Mne osobne by stacili aj 265-76-R16, avsak ak menit komplet podvozok , preco nedat-neskusit vacsie pneu :?: Ale aj tak dakujem za radu.

Napsal: 06 led 2008 12:51
od Land Jirka
KAKTUS píše:Mna dost zaujalo auto upravene na www.rockrover.com , tam je kompletny postup.
Tak ten je fakt pěknej.