Stránka 1 z 1

RR , poradíte mi?

Napsal: 15 lis 2012 19:39
od bohdan
Zdar chlapi, přemýšlím, že změním offa. Poradíte mi ohledně třeba tohoto kousku? Dík. :ty jeden...:

http://auto.bazos.cz/inzerat/19677958/L ... rv2001.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 15 lis 2012 20:25
od Lukasino
Zkušenější poradí, ale asi by to chtělo začít u motoru, za tyhle peníze musíš sehnat krásnou 4,6ku v lpg podle mě...

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 15 lis 2012 20:57
od reissinger
urcite souhlas s Lukasinem ma pravdu ten chlapec ale na druhou stranu musim rict ze asi pred rokem jsem si z Italie dovezl uplne to samy taky na pruzinach a zatim spokojenost.Je pravda ze nejsem zadnej zavodnik.jinak jestli se pro nej rozhodnes,tak at ti slouzi a dela jenom radost.

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 15 lis 2012 22:11
od bohdan
Lukasino píše:Zkušenější poradí, ale asi by to chtělo začít u motoru, za tyhle peníze musíš sehnat krásnou 4,6ku v lpg podle mě...
Hm, jenže já chci naftu. Nebo Disco II v naftě.

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 15 lis 2012 22:44
od masar
Můžu se zeptat proč naftu?

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 16 lis 2012 00:21
od OC
Neradím, občane, neradím. Odhlédneme-li od toho, že nafta je zlo obecně, ty bavorácké diesely co se dávaly do P38 mají pověst prahanebnou i zcela konkrétně.

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 16 lis 2012 07:05
od Kokesek
Obcani, ja najezdil hromadu kilometru s vozikem v TDS. Nikdy nebyl zadny problem auto tahalo jak dabel. Me osobne treba vubec nebavi benzinove motory v RR. Zerou nejedou kazdy tam cpe smradlavy plyn. Tedy resi alternativni palivo ktere v aute nema co delat. Asi hodne zalezi kolik ma auto najete. Po 300tis uz problemy budou s kazdym motorem nejen TDS popr TD6.
TDS me zralo klolem 9litru prumer a td6 me zere 10, ale jeste na tom zapracuju. Dalsi nastupce bude urcite TDV8! to uz je ale jina liga zvuk jak benzin, a zatah jak 2x4,6.

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 16 lis 2012 07:12
od Lassard
S motorem je to těžké, někdo je zapřísáhlý benzínař, někdo naftař apod., Ale RR s manuální převodovkou, to bych si rozmyslel. Jsem pro Automat. :yes

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 16 lis 2012 07:36
od Kokesek
Lassard píše:S motorem je to těžké, někdo je zapřísáhlý benzínař, někdo naftař apod., Ale RR s manuální převodovkou, to bych si rozmyslel. Jsem pro Automat. :yes

Ja taky nedam na automat dopustit, ale u TDS je lepsi manual pokud neco tahas. jestli jezdis solo pak klidne automat. Skoda ze u TD6 nebylo na vyber pri vyrobe...

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 16 lis 2012 10:13
od bohdan
Nafta proto, že jsem zapřísáhlý naftař, k tomu napůl zemědělec a odečtu si DPH na nějaký krám v podnikání. A pak ten krouťák, chod motoru a tak. :yes

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 16 lis 2012 13:10
od Kokesek
bohdan píše:Nafta proto, že jsem zapřísáhlý naftař, k tomu napůl zemědělec a odečtu si DPH na nějaký krám v podnikání. A pak ten krouťák, chod motoru a tak. :yes
:hand :yes kroutak,chod motoru, a ten smrad.... SOUHLAS

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 18 lis 2012 11:02
od eliott
bohdan píše:A pak ten krouťák, chod motoru a tak. :yes

Kroutící moment:
2.5TDS 280 Nm
4.6 V8 380 Nm

O rozdílu v chodu benzínového osmiválve a obstarožního šestiválcového dieselu se nemá smysl ani bavit. A manuální převodovka dohromady s naftou? Na tahání úplně k ničemu, motor nemá ''spodek'' , takže to odnese spojka, a její oprava vzhledem k ceně dvouhmotového setrvačníku pěkně vykompenzuje úsporu na naftě. :wink: Nafta patří do aut, která jezdí pod vodou, to je jediné +, které lze naftovému motoru přiřknout.

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 18 lis 2012 11:52
od Kokesek
eliott píše:
bohdan píše:A pak ten krouťák, chod motoru a tak. :yes

Kroutící moment:
2.5TDS 280 Nm
4.6 V8 380 Nm

O rozdílu v chodu benzínového osmiválve a obstarožního šestiválcového dieselu se nemá smysl ani bavit. A manuální převodovka dohromady s naftou? Na tahání úplně k ničemu, motor nemá ''spodek'' , takže to odnese spojka, a její oprava vzhledem k ceně dvouhmotového setrvačníku pěkně vykompenzuje úsporu na naftě. :wink: Nafta patří do aut, která jezdí pod vodou, to je jediné +, které lze naftovému motoru přiřknout.

To je spiknuti... :shock: se divim ze Karel jeste nereagoval....

kroutak ? ale v jakych otackach ho ma TDS a kde V8?
Spotreba je proste jinde....dvouhmota je jako investice do LPG na ktere jsem uplne alergicky (alternativy patri do motokary ne do auta)
a ten manual u TDS je lepsi v tom ze to utahnu ,ne pro motor a spojku. Repas 4HP22 je mnohem komlikovanejsi nez udelat spojku popr. vymenit dvouhmotu.
a tady sme zase celkem na stejno u automatu musim po case udelat menic tak jako u manualu spojku s dvouhmotou.

TDS
+spotreba
-neni rezerva ve vykonu
+muze jezdit pod vodou, ale pouze bez BECM :)



V8
+kultivovanost
-vada bloku motoru prilis tenke steny
-spotreba bez LPG pro zabezpecene jedince
+silny automat 4HP24


vyhrava TDS
:mrgreen:

ono asi bude dulezite to pouziti pri rozhodovani. Pokud vemu naftu a rozkoulim ji z vozikem ve Stuttgartu na kilecko pak je pro me tds uplne idealni. Ale pokud budu zdolavat Rumunsko ocenil bych asi V8 (Dostat se do Rumunska by bylo vyhodnejsi ale v TDS). :mrgreen:

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 18 lis 2012 12:09
od eliott
U TDS praskají bloky také, a hlavně hlavy, rozhodně to ve finále není úspora

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 18 lis 2012 13:32
od pooh
len pridam par drobnosti:

tusim len 4.6 boli automatom 4HP24, pre 4.0 a dizle davali 4HP22

co sa tyka spotreby, v lete na vylete (nie teren) moja 4.6 mala spotrebu medzi 12-13, vymenil som zapalovacie kable na Magnecory, a musis mat spravne zapal. sviecky: rozdiel moze byt 1 az 3 l :ty jeden...:

ja mam jedneho kolegu s P38 2.5 TDS, kto dokaze jazdit aj pod vodou :hmm: jeho problem ale nebol BeCM, ale fyzikalny zakon, podla ktoreho plyny mozeme stlacit ale tekutiny nie ... :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb:


002.jpg
001.jpg

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 18 lis 2012 14:25
od Kokesek
eliott píše:U TDS praskají bloky také, a hlavně hlavy, rozhodně to ve finále není úspora
jeste trpi hodne na protaceni ojnicnich lozisek.

Stejne je mam rad ty tds a vubec klepace miluju.

radeji uz mlcim nebo me benzinaci ukamenujou. Potom vytahnou E85 a jsem KO. uz dochazeji argumenty... :Ja blb:


EDIT: Mam jeste jednu bezespornou vyhodu dieslove P38... Jedine na nafte jde vyradit IMMO z jednotky motoru. U GEMS ani LUCAS to NEJDE. TZN. P38 bude fungovat i bez BECM!!! To je aspon za dva ++ :mrgreen:

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 18 lis 2012 15:40
od pooh
myslis priamo v EMS a nie v BeCM? tak to je + 1 bod pre diesel :Sorry:
ale vystacia aj ostatne systemy bez BeCM? alebo to bude len taky stacionarny motor ? :D

Re: RR , poradíte mi?

Napsal: 19 lis 2012 07:49
od Kokesek
Se zablokovanou BECM uz jsem auto odladit ze jezdilo a fugovalo vse... nadrz,okna,abs, Uplne bez BECM zatim nebyla potreba ale tak jednoduche to nebude. Kdo drzel sadu konektoru co vede do BECM pochopi...
Minimalne by byla treba na ovladani oken a vsech tlacitek. Dulezite je ze se da jezdit po urcitych upravach se zablokovanou BECM, pouze u naftove P38!