Stránka 1 z 3
Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2012 17:37
od Kangaroo
Rozhodl jsem se při renovaci do které se pouštím trochu zpomalit defíka kvůli velkejm kolům.
zaujal mě produkt:
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... oductId=64
Ovšem doporučení dát dozadu 4.10 a dopředu 4.12 mě trochu překvapilo, nebo myslíte že je to tak malý rozdíl , že to nemám řešit?
Dík za rady a názory.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2012 20:45
od Acon
Ak by tobolo naopak, možno by som si to ako tak vedel teoreticky zdôvodniť, ale podľa tohoto by som sa zjavne mýlil. Rozdiel je to malý, vlastne nepatrný a medzinápravák to v pohode dorovná. Ale aj tak by ma zaujímalo, prečo to tak je.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2012 20:50
od Tonny
um anglického inženýrství se prostě nezapře.. dát rozdílný převodový poměr na přední a zadní nápravu.. to vymyslí opravdu jen na ostrovech...

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2012 22:17
od Hanys_a_Kaca
Ja kdyz jsem videl vykres ulozeni te volne casti mezinapravoveho difu, tak jsem pochopil, ze je v podstate zazrak, ze to diffuje a nerozskoci se to pri prvnim prohrabnuti kola. Cekal jsem nejakou obdobu klasickeho diffu, ale je tam takove male siditko
sice rozdil pomeru co pises je asi pul procenta, ale kdyz si predstavim jak valis po dalnici pres kilo a jak se u toho vrti kardany, tak i predstava, ze se ten malej hajzlik v te rozvodovce toci dvestekrat pomaleji, mne moc neuklidnuje...
Ono diffovani v zatacce je sice vetsi rozdil, ale mne desi to dlohotrvajici tepelne zatizeni od treni pri dlouhe rovne jizde, ale mozna o tom jenom moc premejslim.
Takze ja bych doporucil pomer stejny - navic mam vecne malo oleje v te rozvodovce, bo mi tece. Ale jinak o tom vim prd, jen bych ho moc netrapil...
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2012 23:20
od Macej
Má to tak iba Def v tom ročníku ktorý je napísaný v odkaze? U iných LR sa to nevyskytuje?
Tiež si myslím, že medzidif musí dostávať celkom slušne

ale viem si predstaviť výhodu tohto spôsobu pri použití v teréne. Rovnako aj V3S má podobný takmer zanedbatelne rozdielny prevodový pomer pre predný náhon v redučke. Údajne by to malo pomáhať pri riadení v teréne a taktiež aj pri vyhrabávaní sa napr. z kolají a podobne. Ale čo tie tisíce pretočení satelitov v medzináprave

...
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 09:17
od emo
Kangaroo píše:Rozhodl jsem se při renovaci do které se pouštím trochu zpomalit defíka kvůli velkejm kolům.
zaujal mě produkt:
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... oductId=64
Ovšem doporučení dát dozadu 4.10 a dopředu 4.12 mě trochu překvapilo, nebo myslíte že je to tak malý rozdíl , že to nemám řešit?
Dík za rady a názory.
nazdar tak ja mam na Disco 2 v predu 4.11 a v zadu 4.12 tak mi to doporucili nakolko uz 4.11 nerobia
mne napisali ze do zadu mozem dat 4.12 najlepsie bude ked im napises na ake auto to chces a oni ti presne napisu co a ako
mne odpisali vzdy na druhy den som mal uz e mail

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 09:34
od Kangaroo
Já si nemyslím že to tak maj úmyslně, někde to nakupují a asi od různých firem tak jim to v tomto případě přesně nesedlo a řekli si že to o ten fous nevadí. Otázka jestli vadí nebo ne. Věřím že pokud jim napíšu tak odpoví že je to ok, vždyť to doporučení mají přímo na stránkách. Otázka je jestli je to opravdu zanedbatelné , možná že jo, když rozdíl z z 3.50 na 4.10 vyrovnává jen rozdíl 33" kol.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 09:44
od Sláma Karel
Jó holt skvělá Salisbury náprava. Má jenom samé nevýhody (tedy kromě zadního čtyřsatelitového diffu, když je to v originále)
Je větší, je těžší, hůř se opravuje, všechno na ní stojí víc.
Prostě je to kopie americké Dany a tím pádem do ní dělají převody Američani a ti prostě dělají jiný než Angláni.
Takže nemáš jinou šanci než takhle debilně s rozdílným poměrem. A ještě navíc si zdaleka nemůžeš vybrat z více poměrů jako u normálního diffu.
Takže pravdou je, že to úmyslně rozdílné to určitě není. A ten mezinápravák z toho při ježdění po silnici a obzvlášť dálnici třeba do Rumunska (o vzdálenějších destinacích ani raději nemluvím) určitě radost mít nebude.
K

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 10:41
od Kangaroo
Sláma Karel píše:Jó holt skvělá Salisbury náprava. Má jenom samé nevýhody (tedy kromě zadního čtyřsatelitového diffu, když je to v originále)
Je větší, je těžší, hůř se opravuje, všechno na ní stojí víc.
Prostě je to kopie americké Dany a tím pádem do ní dělají převody Američani a ti prostě dělají jiný než Angláni.
Takže nemáš jinou šanci než takhle debilně s rozdílným poměrem. A ještě navíc si zdaleka nemůžeš vybrat z více poměrů jako u normálního diffu.
Takže pravdou je, že to úmyslně rozdílné to určitě není. A ten mezinápravák z toho při ježdění po silnici a obzvlášť dálnici třeba do Rumunska (o vzdálenějších destinacích ani raději nemluvím) určitě radost mít nebude.
K

Jo Karle asi máš pravdu ale pokud to dobře překládám, tak výše zmíněný problém je právě pro nový dif od roku 2003.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 10:54
od Sláma Karel
No ale tam si tím pádem můžeš koupit dopředu stejný poměr. To tam dát jde. Než jezdit s každým jiným.
K

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 11:28
od Kangaroo
Sláma Karel píše:No ale tam si tím pádem můžeš koupit dopředu stejný poměr. To tam dát jde. Než jezdit s každým jiným.
K

Myslíš teda že tenhle produkt půjde do mých diferáků Defík 110 2004 ?
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=199
Pokud ano tak je to vyřešeno.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 11:32
od fidzi
A neměl bys jednodušší a levnější změnit převodový poměr v přídavce?
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 11:43
od Kangaroo
fidzi píše:A neměl bys jednodušší a levnější změnit převodový poměr v přídavce?
možná jo, ale já chci zároveň řešit vůle které v diferácích mám.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 11:45
od gibson
nemeni zmena prevodu v pridavnej prevodovke len cestne rychlosti

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 12:06
od fidzi
Ano mění, ale na 33" není ztížení redukce znát moc není.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 13:37
od Hanys_a_Kaca
Karel mozna zapomnel mezi nevyhody salisburky napravy napsat, ze vydrzi nekolikrat dele nez ty predchozi, ale to nemam ze sebe, to jen dal sirim famy.
Ja bych resil vule na diffech repasi do "puvodniho" stavu (se zachovanim prevodu) a staly prevod bych resil v rozvodovce. Ale nevim, nakolik si ses jistej vulema v diffech a na kolik si ses jistej "bezvuli" v rozvodovce. Ja si s tim hral docea dost, ze jsem se snazil zjistit, kde jsou jake vule, a prislo mi, ze mam celkem znacnou vuli i v diffech (hlavne zadni) i v rozvodovce.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 13:46
od Kangaroo
Vule mam samozrejme vsude, vím, že v defu nejdou odstranit

, ale chci je alespoň zmenšit. Původně jsem zvažoval nechat původní poměr, ale protože mám roverdrive tak se mi případné lehké zpomalení a s tím spojené zesílení hodí.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 20:04
od eliott
fidzi píše:Ano mění, ale na 33" není ztížení redukce znát moc není.
Ale je...
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 20:15
od fidzi
Mě to moc nepřišlo, ale beru, máš s tím víc praxe

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 20:30
od eliott
fidzi píše:Mě to moc nepřišlo, ale beru, máš s tím víc praxe

U automatu ani ne, ale u Defa je mi malá 1 někdy moc rychlá, také jsem nevěřil když mi to Ivan říkal, ale v Rumunsku se to potvrdilo.