Ja bych s landroverem za hranice nikdy nejel
Ne, vazne: kazdy auto se da pripravit tak, aby jeho sance byla minimalne takova, aby se cesta dala oznacit za dobrodruzstvi a ne za uplnou blbost.
Predstav si, co te zastavi a podle toho udelej postup preventivnich vymen a oprav pred cestou, plus sbirku dilu s sebou na cestu. Zastavit te muzou i docela male picovinky (treba vodni pumpa, kladka remene, altik, remen), naopak i celkem velke celky jsou postradatelne (kardan, diferak, poloosa, servo, vetsina elektroinstalace, zamky dveri, stahovacky oken...). Spousta veci se da nahrazovat univerzalnimi dily (silentbloky, draty, hadice). Taky bych kladl duraz na kvalitni naradi, ktere znas a umis pouzivat - ja si svou sadu naradi pestuju uz dlouhou radu let - nejsou v ni zadne extra fajnovosti, ale vim, ze na ni zavisi uspech kazde opravy. Vzdycky zbude prostor pro nejistotu a naopak stesti, ale da se ta nejistota pripravou hodne zuzit a ani to nemusi stat milion.
Na nasich strankach (dole v prispevku v podpisu) jsou zminene veci, co jsme delali na defovi, pred cestou i behem cesty. Sice jsme meli defa TD5, ale motor nas nesklamal, karoserii neresim a zbytek je tak nejak podobny.
Kam se chystas?