Stránka 1 z 2

voda v oleji

Napsal: 24 pro 2012 11:05
od ducek
Tak aby toho nebylo málo tak jsem dostal pod stromeček zase další dárek nejdřív servo a teď to vypadá minimálně na těsnění pod hlavouZtrácí se voda,olej mlěčnej a z výfuku býlý kouř.Jestli to bude hlava válcu tak už končím už nemám na to peníze za novou se mi 15000kč.dávat opravdu nechce.

Re: voda v oleji

Napsal: 24 pro 2012 12:09
od Mirda_Disco
Je mi jasné jak ti je. Já koupil před Vánocema auto v bazaru a po ujetí 25Km olej ve vodě. Prasklá hlava. Už měsíc čekám,že to opraví a nic. Tak jsem taky naštvanej. Čekal jsem od Land Rover víc. :Ja blb:

Re: voda v oleji

Napsal: 24 pro 2012 12:20
od Sláma Karel
No hlavy bych se tolik nebál. Spíš aby nebyla posunutá vložka válce.
Hlavu mám použitou, ale třeba to bude opravdu jenom to těsnění. Víš doufám, že se má po 80ti tis km měnit preventivně. Je to u Free 1,8 v servisních pracích.

K :dance

Re: voda v oleji

Napsal: 24 pro 2012 13:16
od ducek
snad to bude jen to těsnění nemrznoucí směs jsem tam měl tak mrazem to prasknout nemohlo to vím zcela jistě.

Re: voda v oleji

Napsal: 25 pro 2012 22:08
od ducek
mužete mi poradit jaké mám zvolit těsnění na tu opravu?

Re: voda v oleji

Napsal: 25 pro 2012 22:25
od dandee
Mal som to pred mesiacom alebo dvoma/troma/ .Zacalo to zrat stale viac vody,a nakoniec dym z vyfuku a koniec.Bolo to tesnenie pod hlavou.Vymena aj remena,aby sa to nemuselo robit neskor. Vsetko dokopy 800 € . Preco by mala byt praskla hlava?

Re: voda v oleji

Napsal: 25 pro 2012 22:28
od ducek
2OOOO za 3 hodiny práce no to je prda.

Re: voda v oleji

Napsal: 26 pro 2012 10:54
od bata
ducek píše:2OOOO za 3 hodiny práce no to je prda.
Je to dost, ale asi je v tom minimalne:
zkouška natlakováni
zabroušení
těsnění
nové šrouby
řemen
vodní pumpa
a možná něco dalšího...

Re: voda v oleji

Napsal: 27 pro 2012 15:46
od ducek
tak to je good ja si včera obědnal díly na tu opravu :

Objednané položky:

1x CDU2160 - Řemen servopumpy (CDU2160 (Náhrada)) = 78 Kč
1x LKG100300 - Těsnění výfukového potrubí (LKG100300G (OEM)) = 140 Kč
1x LVB500190 - Těsnění hlavy motoru (LVB500190G (OEM)) = 810 Kč
1x LVP100630L - Těsnění víka ventilů (LVP100630L (Náhrada)) = 270 Kč
1x PQS101130 - Řemen alternátoru (s klimou) (PQS101130A (OEM) QH) = 190 Kč
1x WAM2293LK - Sada šroubů hlavy motoru 1.8 (WAM2293LK (OEM)) = 960 Kč
1x LPW100180L - Olejový filtr (LPW100180LU (OEM) UFI) = 100 Kč
1x Samolepka LITEP4X4 = 0 Kč
Celková cena objednávky: 2 698 Kč

a ještě musím koupit olej do motoru +servo olej+chladící kapalina

Re: voda v oleji

Napsal: 28 pro 2012 01:05
od dandee
Material ma stal 400 € , robota stala 380 € ,dal som ujovi dokopy 800 € .Zasluzi si.Udrzuje moj vozovy park uz dlho. 8)

Re: voda v oleji

Napsal: 13 led 2013 12:23
od ducek
Tak mám hotovo auto opraveno díly na auto: 6000 a cena opravy 3000kč.to je super ne?

Re: voda v oleji

Napsal: 14 led 2013 07:41
od dandee
very good! a na zdravie ! :beer

Re: voda v oleji

Napsal: 14 led 2013 11:30
od ducek
taky jsem koukal na tu cenu jako blázen jiní za to dávají 20000kč a já jen 9000kč. mám výborného mechanika. :Pohoda:

Re: voda v oleji

Napsal: 14 led 2013 15:37
od Tim
ducek píše:taky jsem koukal na tu cenu jako blázen jiní za to dávají 20000kč a já jen 9000kč. mám výborného mechanika. :Pohoda:
To je opravdu dobrá cena :cash Seznámíš mne s tím mechanikem? Myslím, že ho nutně potřebuju znát :chuckle

Re: voda v oleji

Napsal: 15 led 2013 20:53
od ducek
jasně když budeš chtít dám ti na něj kontakt :cool

Re: voda v oleji

Napsal: 23 úno 2013 17:35
od bene
ducek píše:tak to je good ja si včera obědnal díly na tu opravu :

Objednané položky:

1x CDU2160 - Řemen servopumpy (CDU2160 (Náhrada)) = 78 Kč
1x LKG100300 - Těsnění výfukového potrubí (LKG100300G (OEM)) = 140 Kč
1x LVB500190 - Těsnění hlavy motoru (LVB500190G (OEM)) = 810 Kč
1x LVP100630L - Těsnění víka ventilů (LVP100630L (Náhrada)) = 270 Kč
1x PQS101130 - Řemen alternátoru (s klimou) (PQS101130A (OEM) QH) = 190 Kč
1x WAM2293LK - Sada šroubů hlavy motoru 1.8 (WAM2293LK (OEM)) = 960 Kč
1x LPW100180L - Olejový filtr (LPW100180LU (OEM) UFI) = 100 Kč
1x Samolepka LITEP4X4 = 0 Kč
Celková cena objednávky: 2 698 Kč

a ještě musím koupit olej do motoru +servo olej+chladící kapalina
Nechci Tě děsit... ale 960,- stojí JEDEN šroub - a je jich tam 10.
Proto má tenhle motor špatnou pověst... lidi to "bastlej"... a pak se diví, že těsnění pořád odchází.
Je to celohliník... super motor... ale prostě jednopu za čas potřebuje nový těsnění s NOVÝMA ORIGINÁLNÍMA šroubama.
A je klid...
Pořád levnější, než "údržba" common-railu.
:rock

Re: voda v oleji

Napsal: 23 úno 2013 19:12
od Safraporte
bene píše:...
Pořád levnější, než "údržba" common-railu.
:rock
Nevím co máte proti Common Railu. Já mám TD4 od 09.2009 a nemusel jsem na něj ještě sáhnout (a nalítáno má 215 000 km) :yes

Re: voda v oleji

Napsal: 24 úno 2013 08:34
od Tim
bene píše:
ducek píše:tak to je good ja si včera obědnal díly na tu opravu :

Objednané položky:

1x CDU2160 - Řemen servopumpy (CDU2160 (Náhrada)) = 78 Kč
1x LKG100300 - Těsnění výfukového potrubí (LKG100300G (OEM)) = 140 Kč
1x LVB500190 - Těsnění hlavy motoru (LVB500190G (OEM)) = 810 Kč
1x LVP100630L - Těsnění víka ventilů (LVP100630L (Náhrada)) = 270 Kč
1x PQS101130 - Řemen alternátoru (s klimou) (PQS101130A (OEM) QH) = 190 Kč
1x WAM2293LK - Sada šroubů hlavy motoru 1.8 (WAM2293LK (OEM)) = 960 Kč
1x LPW100180L - Olejový filtr (LPW100180LU (OEM) UFI) = 100 Kč
1x Samolepka LITEP4X4 = 0 Kč
Celková cena objednávky: 2 698 Kč

a ještě musím koupit olej do motoru +servo olej+chladící kapalina
Nechci Tě děsit... ale 960,- stojí JEDEN šroub - a je jich tam 10.
Proto má tenhle motor špatnou pověst... lidi to "bastlej"... a pak se diví, že těsnění pořád odchází.
Je to celohliník... super motor... ale prostě jednopu za čas potřebuje nový těsnění s NOVÝMA ORIGINÁLNÍMA šroubama.
A je klid...
Pořád levnější, než "údržba" common-railu.
:rock
Promiň ale je to blbost, 960kč stojí všechny šrouby...
A Common rail stojí za houby :mrgreen: Včera mne málem nechal 250km od baráku :devil

Re: voda v oleji

Napsal: 25 úno 2013 11:47
od plSa
To máš dobrý za ty peníze.. já dloouho na to těsnění kašlal, jen to trošku žralo vodu tak jsem jednou za týden dolil.. mno a skončil jsem v tom dohromady za 18000,- jen za díly tedy i s hlavou která mi praskla a dělal jsem si to z finančních důvodů sám. Jinak bez tý hlavy to máme stejný :-)

A mám dotaz na odborníky.. slyšel jsem, že těsnění se měnit nemusí, jako spíš preventivně jednou za rok pouze šrouby co držej hlavu. Prý v těsnění jako takovém problém není, ale příčina všeho tohodle trápení u 1.8 je, že se ty šrouby, které jsou snad půlmetrové časem natáhnou.

Re: voda v oleji

Napsal: 25 úno 2013 22:23
od lenham3
plSa píše:To máš dobrý za ty peníze.. já dloouho na to těsnění kašlal, jen to trošku žralo vodu tak jsem jednou za týden dolil.. mno a skončil jsem v tom dohromady za 18000,- jen za díly tedy i s hlavou která mi praskla a dělal jsem si to z finančních důvodů sám. Jinak bez tý hlavy to máme stejný :-)

A mám dotaz na odborníky.. slyšel jsem, že těsnění se měnit nemusí, jako spíš preventivně jednou za rok pouze šrouby co držej hlavu. Prý v těsnění jako takovém problém není, ale příčina všeho tohodle trápení u 1.8 je, že se ty šrouby, které jsou snad půlmetrové časem natáhnou.
Ato jsi vycetl kde ? Doporucena vymena tesneni je 80tis km ,pokud povolis srouby tak urcite musis vymenit i tesneni a srovnat hlavu ,
ale urcite ne kazky rok :chuckle ,jedine ze rocne najedes tech 80tis :call :hmm: