Stránka 1 z 3
P38 Fail alebo ?
Napsal: 26 pro 2012 18:54
od Denisko88
http://www.youtube.com/watch?v=gXDrAUYi5Cc" onclick="window.open(this.href);return false; je to mozne aby 2.5 tds isiel takto ?
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 26 pro 2012 19:23
od Kokesek
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 00:37
od Denisko88
je vazne mozne aby to islo takto? so seriovym motorom?
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 00:39
od Tonny
Denisko88 píše:je vazne mozne aby to islo takto? so seriovym motorom?
vždyť tam má napsáno že je to chipnutý....
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 00:41
od Denisko88
lebo potom to ma o vela lepsiu acc na 100 jak Td6
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 08:20
od Sláma Karel
Však to je Td6.
Jsi asi myslel TdV6 ve tvém Sportu ne?
A načipovat se dá všechno co má počítač, ale otázka je jak dlouho to vydrží. Ten motor od BMW v P38 podle mého vydržel tak dvě tyhle videa.
K

Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 08:37
od Kokesek
Karle to neni td6,ale TDS. Me by spis zajimala strana vyfuku. Pise ze ma na turbu 1,3 to udela dost a jestli mu spravne nadavkujes tak to pojede tak nejak urcite. Nebojim se rict ze me tds jelo velmi podobne. TD6 v L322 mam taky nacipovanou,ale to je jina pracicka tam muzes lasit daleko vice parametu nez u TDS.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 08:58
od Sláma Karel
Ano označení je TDS, ale kolik to má válců? 6 ne? Takže je to motor Td6 protože do V to není ne?
No ale jede to jako kráva to jo.
K

Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 09:26
od Kokesek
Sláma Karel píše:Ano označení je TDS, ale kolik to má válců? 6 ne? Takže je to motor Td6 protože do V to není ne?
No ale jede to jako kráva to jo.
K

ale to je jasne my to chapem. Ostatni budou zmateni. Myslel sem to tak ze TDS je radova komurka ( v P38) a TD6 radovy Common rail (v L322) . To je zasadni rozdil.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 13:36
od Denisko88
nie ja som myslel oproti l322 td6 to ide jak raketa .
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 14:25
od Kokesek
Denisko88 píše:nie ja som myslel oproti l322 td6 to ide jak raketa .
no sak Karel to nepochopil ja mu to celou dobu vysvetluju ze TDS ma kazdy spojene s P38 a td6 s L322.....
Jinak me L322 jde taky jak raketa a to mam poladene jen o 10procent. Spotreba 8-9 kombinovana.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 16:55
od Denisko88
tak to je super a kolko mas ps zhruba ? a krutak?
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 17:19
od Kokesek
nemam brzdu na mereni vykonu. Ale nacipoval sem par aut a nikdo si nestezoval tak to asi funguje dobre. Dokonce jsem i precipovaval uz nacipovane a byla zmena citit dost. Ne treba ve vykonu,ale polozeni kroutaku vice dolu.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 17:47
od fidzi
Denisko88 píše:tak to je super a kolko mas ps zhruba ? a krutak?
Dá se dostat na 155kW a 455Nm. Tenhle motor jsem měl v BMW 530d a je to fakt bezva motor.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 19:53
od Denisko88
Len ten krutak prevodovka dobre neznasa

, na ten motor by sa hodila zf 6hp . Ale motor je super
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 20:03
od Kokesek
Denisko88 píše:Len ten krutak prevodovka dobre neznasa

, na ten motor by sa hodila zf 6hp . Ale motor je super
Tak to uplne souhlasim. 5l40e je na osobak slaba. Jak sem to koupil hned sem udelal repas pro jistotu...
Tedka jsem delal 6hp26 z X5. Byla uplne na kasi zadrene loziska, vydreny rozvadec spalene skupiny no total kolaps. Nakonec sme to na potreti naladili. Ale nejvetsi sranda byla ze ta prevodovka radila uplne sametove akorat to nekdy upadlo to nouze. Ale jizda prenos no vse ok. Zakaznik nechapal jak sem mu to ukazal myslel ze to je jina spajzka.
Cela zavada byla v tom ze rozsypany menic ucpal mazaci kanal v tele a prevodovka se tim zadrela.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 20:34
od alap
Osobně jsem nikdy v P38 v ropě nejel, ale když mi stopky ukázali že tam tu 100 udělal za 13 vteřin, tak P38 v 4,6 udělá to samé na půl plynu.
Tak nevím proč to někdo vychvaluje. Nafta patří do kamen. Promiň Kokešek
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 27 pro 2012 21:15
od Denisko88
co stoji u teba repas GM 5 a ZF 6hp26 , na sportke co ma moja rodina je jedna velmi zaujimava vec ... Ides autom ked pustis plyn , zacne to vidavat zvuk podobny zotrcacniku na auticku . Ked ides okolo 60 80 vyhodi to Getriebe Fehler , a je to ako keby v nudzovom rezime . Na diagnostike vyhodilo problem s hydromenicom . To by bolo v poriadku ale , ked je auto - teda prevodovka studena nerobi to ziadnu z tychto veci . Skusal som to nechal som auto vonku a rozbehol som ho na 130 a nic . Pokial to bolo studene nevydavalo to ani ziaden zvuk .
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 29 pro 2012 09:00
od Kokesek
napisu ti SZ s cenama a moznostma. tedka sem tu naskok tak pozdeji..
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 04 led 2013 10:08
od Kokesek
alap píše:Osobně jsem nikdy v P38 v ropě nejel, ale když mi stopky ukázali že tam tu 100 udělal za 13 vteřin, tak P38 v 4,6 udělá to samé na půl plynu.
Tak nevím proč to někdo vychvaluje. Nafta patří do kamen. Promiň Kokešek
Tak sem udelal test bosch 4.6 a na pul plynu ani nahodou. 100km/h je za 13sec na plny plyn a sport rezim.
jel sem to trikrat. pravda ze sme v aute jeli 3.
Mohu prilozit video mam to natocene.
tzn. ze moje domenka se potrvdila, ze nacipovana nafta jede stejne jak tovarni benzin.
Benzin ma celkem zivy nastup ale jak dosahne 80km/h tak povadne. Ma tezke kvalty nahore.